eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Termomodernizacja placówek oświatowych Gminy Miasto Koszalin w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - Zespół Szkół Nr 2 i Zespół Szkół Nr 9 w Koszalinie, ul. Jedności 9-11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-28

Koszalin: Termomodernizacja placówek oświatowych Gminy Miasto Koszalin w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - Zespół Szkół Nr 2 i Zespół Szkół Nr 9 w Koszalinie, ul. Jedności 9-11
Numer ogłoszenia: 98201 - 2011; data zamieszczenia: 28.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, faks 094 3488625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja placówek oświatowych Gminy Miasto Koszalin w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - Zespół Szkół Nr 2 i Zespół Szkół Nr 9 w Koszalinie, ul. Jedności 9-11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót : 1.1 Budynek główny szkoły 1)Demontaż istniejącej stolarki okiennej 2)Demontaż parapetów 3)Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej 4)Wykonanie i montaż nowej stolarki okiennej z PCV z wywietrznikami higrosterowalnymi 5)Wykonanie i montaż nowych parapetów 6)Wykonanie i montaż nowej stolarki drzwiowej 7)Uzupełnienie okładzin wewnętrznych (tynków, glazury. boazerii) 8)Demontaż istniejącej drewnianej ścianki wiatrołapu 9)Wykonanie i montaż nowej ścianki wiatrołapu z PCV 10)Demontaż istniejących podokienników blaszanych 11)Wykonanie i montaż nowych podokienników blaszanych 12)Demontaż różnych elementów metalowych (krat, wsporników, uchwytów do flag itp.) 13)Montaż różnych elementów metalowych (krat, wsporników, uchwytów do flag itp.) 14)Demontaż desek podłogi poddasza 15)Usunięcie tzw. polepy ze stropu poddasza 16)Ocieplenie stropu poddasza wełną mineralną 17)Wykonanie podłogi poddasza z płyt OSB 18)Wywiezienie i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki 19) Demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania 20)Montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z regulacją 1.2 Pawilon + łącznik 1) Demontaż istniejącej stolarki okiennej 2)Demontaż parapetów 3)Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej 4)Demontaż istniejących podokienników blaszanych 5)Wykonanie i montaż nowej stolarki okiennej z PCV z wywietrznikami higrosterowalnymi Uwaga ! część stolarki winna być z okuciami o zwiększonej odporności na włamania oraz z oszkleniem szybą ochronną P4A 6)Wykonanie i montaż nowych parapetów 7)Wykonanie i montaż ,nowych podokienników blaszanych 8)Wykonanie i montaż nowej stolarki drzwiowej Uwaga ! górna część z naświetla winna mieć szybę ochronną klasy P4A 9)Wykucie z muru zewnętrznych krat okiennych 10)Naprawa schodów wejściowych do budynku, malowanie balustrad , odsunięcie od budynku osadników wód opadowych 11)Wykonanie okładzin uzupełniających na ościeżach (tynków, glazury) 12)Demontaż istniejących rynien i rur spustowych 13)Zerwanie papy z połaci dachowej 14)Uzupełnienie ubytków w połaci 15)Demontaż starych opierzeń blacharskich 16)Ocieplenie dachu styropianem 17)Pokrycie połaci dachowej papą termozgrzewalną 18)Przygotowanie podłoża ścian zewnętrznych 19)Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem 20)Ocieplenie spodu łącznika styropianem 21)Przyklejenie siatki z włókna szklanego Uwaga ! w narożnikach okien należy dodatkowo przykleić diagonalnie pasek siatki , a w strefie cokołowej i parteru do wysokości 2 m warstwę siatki lub zastosować warstwę siatki pancernej 22)Wykonanie elewacji 23)Obłożenie cokołu płytkami klinkierowymi 24)Wykonanie i montaż nowych opierzeń , rynien i rur spustowych 25)Wymiana i modernizacja instalacji odgromowej 26)Wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych dla wewnętrznej instalacji c.o. 27)Wywiezienie i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki 28)Demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania 29)Montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z regulacją 1.3 Sala gimnastyczna 1)Demontaż drabin i krat okiennych do ponownego zamontowania 2)Demontaż opierzeń blacharskich, rur spustowych i rynien 3)Demontaż istniejącej stolarki okiennej 4)Demontaż istniejących podokienników blaszanych 5)Zerwanie papy z połaci dachowej 6)Pokrycie połaci dachowej papą termozgrzewalną 7)Wykonanie i montaż nowej stolarki okiennej z PCV z wywietrznikami higrosterowalnymi 8)Wykonanie i montaż nowych podokienników blaszanych 9)Demontaż istniejącego wiatrołapu z kształtowników stalowych 10)Wykonanie i montaż nowego wiatrołapu z profili aluminiowych cienkościennych Uwaga ! drzwi wiatrołapu mają zawierać okucia o zwiększonej odporności na włamania, a szyby winny być klasy P4A 11)Przygotowanie podłoża ścian zewnętrznych 12)Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem 13)Przyklejenie siatki z włókna szklanego Uwaga ! w narożnikach okien należy dodatkowo przykleić diagonalnie pasek siatki, a w strefie cokołowej i parteru do wysokości 2 m warstwę siatki lub zastosować warstwę siatki pancernej 14)Wykonanie elewacji 15)Obłożenie cokołu płytkami klinkierowymi 16)Napraw schodów zewnętrznych 17)Obłożenie schodów zewnętrznych płytkami klinkierowymi 18)Wykonanie i montaż nowych opierzeń , rynien i rur spustowych 19)Demontaż i montaż opraw oświetlenia zewnętrznego budynku 20)Malowanie elementów drobnych, balustrad, policzków schodów, drabin 21)Wymiana i modernizacja instalacji odgromowej 22)Wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych dla wewnętrznej instalacji CO 23)Wywiezienie i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki 24) Demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania 25)Montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z regulacją.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.04 - 45.42.10.04 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem (zakończone) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 inwestycji odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości łącznie min. 600 tys. zł, w tym: - wykonał ocieplenie budynku użyteczności publicznej w technologii z użyciem styropianu wraz z wymianą okien o wartości min. 500 tys. zł, - wykonał jedną instalację c.o. lub przeprowadził modernizację minimum jednej instalacji centralnego ogrzewania w budynku użyteczności publicznej o wartości min. 100 tys. zł. Zamawiający uzna: - wykonanie ocieplenia budynku wraz z wymianą okien, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania lub modernizacji instalacji c.o., jako jedno zadanie. Wartość wykonanych robót musi wynosić minimum 600 tysięcy złotych (z podziałem kwotowym jak wymagane wyżej) lub - wykonanie ocieplenia budynku wraz z wymianą okien o wartości robót minimum 500 tys. zł, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania lub wykonanie modernizacji instalacji c.o. o wartości robót minimum 100 tys. zł na różnych obiektach użyteczności publicznej jako odrębne zadania. Przez budynek Użyteczności publicznej Zamawiający rozumie budynek, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 ze zm.).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że dysponuje min. 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (branża budowlana, sanitarna, elektryczna) w zakresie objętym zamówieniem i należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z wymogami prawa budowlanego), które będą pełniły funkcje: - Kierownika budowy - 1 osoba - posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie. - Kierownika robót instalacji sanitarnych - 1 osoba - posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji. - Kierownika robót instalacji elektrycznych - 1 osoba - posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne w wysokości minimum 200 tys. zł zapewniając tym zdolność do finansowania robót w trakcie realizacji pomiędzy płatnościami ze strony Zamawiającego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Należy dołączyć do oferty dokument lub dokumenty, z których wynika uprawnienie do podpisania oferty i dokumentów złożonych wraz z ofertą np.: aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki itp. W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów do realizacji zamówienia, które składają na potwierdzenie warunków wymagane dokumenty należy dołączyć dokumenty jak wyżej, dotyczące tego podmiotu i przez niego podpisane za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, o których mowa wyżej) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale; w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy: a) na skutek wystąpienia konieczność wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 5, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; b) na skutek działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie, w tym wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót (np. intensywne opady śniegu, deszczu, temperatury poniżej -5 C); c) na skutek ujawnienia się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie; 2) zmiany osób personelu kierowniczego wskazanych przez WYKONAWCĘ, na wniosek WYKONAWCY.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych ul.A.Mickiewicza 26, pokój nr 15 75-004 Koszalin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych ul.A.Mickiewicza 26, pokój nr 15 75-004 Koszalin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Termomodernizacja budynków oświatowych w Gminie - Miasto Koszalin jest realizowany w ramach działania 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej priorytetu IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, umowa o dofinansowanie nr POIS.09.03.00-00-065/09-00..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.