eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-Zdrój › Opracowanie w Gminie Lądek Zdrój pięciu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennegodla miejscowości Lądka Zdroju 1. obszar Stary Zdrój A-Lasy 2. obszar Nowy Zdrój A-Stare Miasto, 3. obręb Zatorze, dla pozostałych miejscowości 4.miejscowości Lutynia, 5.miejscowości Wojtówka.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-02

Lądek-Zdrój: Opracowanie w Gminie Lądek Zdrój pięciu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego: dla miejscowości Lądka Zdroju : 1. obszar Stary Zdrój A-Lasy 2. obszar Nowy Zdrój A-Stare Miasto, 3. obręb Zatorze, dla pozostałych miejscowości 4.miejscowości Lutynia, 5.miejscowości Wojtówka.
Numer ogłoszenia: 98194 - 2011; data zamieszczenia: 02.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55132 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lądek Zdrój, ul. Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117850, faks 074 8147418.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie w Gminie Lądek Zdrój pięciu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego: dla miejscowości Lądka Zdroju : 1. obszar Stary Zdrój A-Lasy 2. obszar Nowy Zdrój A-Stare Miasto, 3. obręb Zatorze, dla pozostałych miejscowości 4.miejscowości Lutynia, 5.miejscowości Wojtówka..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w skali 1:1000; 1). trzech miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego- Lądka Zdroju dla obszarów; - Stary Zdrój obszar A-Lasy - obszar będący przedmiotem opracowania ok. 957 ha w tym tereny zabudowane i możliwe do zurbanizowania ok.25procent. Podstawą opracowania jest uchwała Rady Miejskiej w Lądku Zdroju nr VII-43-11 z 24.02.2011 r. - Nowy Zdrój A-Stare Miasto - obszar będący przedmiotem opracowania ok. 720 ha w tym tereny zabudowane i możliwe do zurbanizowania ok. 35proc. . Podstawą opracowania jest uchwała Rady Miejskiej w Lądku Zdroju nr VII-42-11 z 24.02.2011 r. - obręb Zatorze - obszar będący przedmiotem opracowania ok. 347 ha w tym tereny zabudowane i możliwe do zurbanizowania ok. 50proc. . Podstawą opracowania jest uchwała Rady Miejskiej w Lądku Zdroju nr VII-41.11 z 24.02.2011 r. 2). planu zagospodarowania przestrzennego: miejscowości Lutynia - obszar będący przedmiotem opracowania ok. 438 ha w tym tereny zabudowane i możliwe do zurbanizowania ok. 18proc. . Podstawą opracowania jest uchwała Rady Miejskiej w Lądku Zdroju nr VII-40.11 z 24.02.2011 r. 3). planu zagospodarowania przestrzennego: miejscowości Wojtówka obszar będący przedmiotem opracowania ok. 540 ha w tym tereny zabudowane i możliwe do zurbanizowania ok. 13proc. . Podstawą opracowania jest uchwała Rady Miejskiej w Lądku Zdroju nr VII-39.11 z 24.02.2011 r. wraz z niezbędnymi opracowaniami do w-w planów, w tym: a) wykonaniem prognoz oddziaływania planu na środowisko, b) opracowaniem prognoz skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego 2. Opracowanie projektu planu winno być poprzedzone wariantowymi koncepcjami zagospodarowania przestrzennego terenu objętego opracowaniem, które podlegać będą akceptacji Zamawiającego. Obszary objęte planami przedstawione są w załącznikach Nr 1-5 do SIWZ (uchwały o przystąpieniu do planu z zał. graficznymi i analizą celowości) i łącznie obejmują powierzchnię ok. 3002 ha. Obszary te w przeważającej części znajdują się w historycznym układzie przestrzennym miasta i wsi objętym ochroną konserwatorską i objęte są m.in.; - ochroną związaną z położeniem w Śnieżnickim Parku Krajobrazowym lub jego otulinie, - ochroną związaną z położeniem na terenie uzdrowiskowym (strefy uzdrowiskowe A, B i C). - ochroną górniczą złóż wód leczniczych - ochroną obszarów Natura 2000 - ochroną krajobrazu kulturowego Część terenów leśnych w tych obszarach, zgodnie ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania, wymaga zgody na ich przeznaczenie na cele nieleśne. 3. Plany winny być wykonane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 26.08.2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2003 r. nr 164 poz.1587), ustawy z 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j Dz.U. z 2008 r. nr 25 poz.150 z późniejszymi zmianami) , ustawy z 3.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. nr 199 poz.1227),oraz innymi przepisami odrębnymi, uwzględniając ustalenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Lądek Zdrój zatwierdzonego uchwałą L-376-10 z dnia 29 października 2010r., a także powinny uwzględniać wnioski i uwagi przekazane przez Zamawiającego. Uwaga; w przypadku zmiany prawa w trakcie opracowania dokumentów będących przedmiotem zamówienia Wykonawca (Projektant) zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia uzupełnić (zmienić) powyższe opracowania o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowań do przepisów obowiązujących w dniu zakończenia wykonania zamówienia. 4. Do obowiązków Wykonawcy (Projektanta) należy ponadto uczestnictwo w przeprowadzeniu pełnej procedury dotyczącej uchwalenia planów, wynikającej z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko tj; 1) przygotowanie ogłoszeń, obwieszczeń i zawiadomień do instytucji i organów właściwych do uzgadniania i projektowania planów przestrzennych ( wraz z rozdzielnikiem) o przystąpieniu do sporządzenia planów przestrzennych, prognozy oddziaływania na środowisko i strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. 2) analiza ( ze sporządzeniem wykazu) wniosków, uwag złożonych do planów wraz z przygotowaniem propozycji wariantowych koncepcji zagospodarowania przestrzennego terenów objętych opracowaniami i propozycji ich rozpatrzenia przez Burmistrza Lądka Zdroju. 3) przekazanie do ostatecznej akceptacji Zamawiającemu projektów planów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w tym udział w posiedzeniu komisji Rady Miejskiej merytorycznej ds. planowania. 4) przygotowanie w imieniu Zamawiającego odpowiedzi na wnioski , uwagi do planów 5) przekazanie do ostatecznej akceptacji Zamawiającemu projektów planów wraz z prognozami oddziaływania na środowisko, w tym udział w posiedzeniu komisji Rady Miejskiej merytorycznej ds. planowania. 6) przygotowanie materiałów, pism przewodnich w imieniu Zamawiającego do instytucji i organów opiniujących i uzgadniających plany oraz prognozę oddziaływania na środowisko 7) uzyskanie od komisji urbanistyczno- architektonicznej opinii o projektach planów 8) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko 9) wprowadzenie ewentualnych zmian związanych z uwzględnieniem bądź nie opinii i sporządzenie wykazu uzyskanych opinii i uzgodnień z zastrzeżeniem , że Wykonawca odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektów planów przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia. 10) sporządzenie ogłoszeń o wyłożeniu projektów planów łącznie z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych wraz z uczestnictwem w trakcie ich wyłożenia. (Zamawiający wymaga obecność projektantów w trakcie wyłożenia planów co najmniej 1 dzień w tygodniu w terminach uzgodnionych wcześniej z Zamawiającym) 11) zorganizowanie i udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projektach planów rozwiązaniami 12) wprowadzenie zmian do projektów planów wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag 13) przygotowanie w imieniu zamawiającego odpowiedzi na wniesione w trakcie wyłożenia uwagi do projektów planów wraz ze sporządzeniem listy wniesionych uwag. 14) udział w sesjach Rady Miejskiej dotyczących uchwalenia planów 15) wprowadzenie ewentualnych zmian w projektach planów w wyniku stwierdzenia przez Radę Miejską takiej konieczności lub w wyniku uwzględnienia uwag nie uwzględnionych przez Burmistrza. 16) skompletowanie i przekazanie dwóch egzemplarzy dokumentacji formalno-prawnej prac planistycznych, ( w tym jednej zawierającej oryginały dokumentów ) niezbędnej do oceny przez Wojewodę zgodności uchwalonych planów z przepisami prawa. 5. Ostateczne przekazanie przedmiotu zamówienia, za które uważa się datę pozytywnej oceny przez Wojewodę i opublikowanie planów w Dzienniku Urzędowym , obejmuje wykonanie i dostarczenie dla każdego z planów będących przedmiotem zamówienia: a) czterech kompletów każdego z planów zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych w wersji drukowanej z załącznikami map i fotografii, przy czym mapy planszy planów mają być zafoliowane lub wydrukowane na folii, z czego 2 komplety map oprawione w listwy przystosowane do zawieszenia i przenoszenia(tzw. trwały fartuch zabezpieczający). b) czterech kompletów jak w p-cie a) utrwalonych na nośniku elektronicznym(CD), z tekstem tj. częścią opisową, która musi być w formacie odczytywanym przez program Word zaś część graficzna w systemie GIS oraz dodatkowo w programie umożliwiającym wyeksportowanie danych w takiej odmianie plików, która będzie akceptowana przez program CorelDraw minimum wersja 9.0 i zapewniającym jego funkcjonalność w zakresie; b.1 - przeglądania planów zagospodarowania przestrzennego b.2 - wyszukiwanie działek na podstawie numeru lub położenia b.3 - wyszukiwanie poprzez wskazanie działki na mapie b.4 - wyszukiwanie sąsiednich działek b.5 - wydruk wyrysu w ustalonej skali c) jeden komplet utrwalony na nośniku elektronicznym w wersji edytora aktów prawnych XML przystosowanego do wydruku w Dzienniku Urzędowym d) kompletu dokumentacji planistycznej dokumentującej tok formalno-prawny, która należy opracować w jednym egzemplarzu w oryginale i jednym egzemplarzu w kopii...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00 - 74.25.10.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REGIOPLAN Sp. z o.o., ul. Wolbromska 7, 53-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 209100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 209100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 221400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.