eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierzwnik › Zakup i dostawa materiałów biurowych, papierniczych i innych na rzecz realizacji projektu Tropem nauki realizowanego w Gminie Bierzwnik.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-07

Bierzwnik: Zakup i dostawa materiałów biurowych, papierniczych i innych na rzecz realizacji projektu Tropem nauki realizowanego w Gminie Bierzwnik.
Numer ogłoszenia: 9818 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 491198 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bierzwnik, ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 768 01 30, faks 95 768 01 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych, papierniczych i innych na rzecz realizacji projektu Tropem nauki realizowanego w Gminie Bierzwnik..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie pod nazwą Zakup i dostawa materiałów biurowych, papierniczych i innych na rzecz realizacji projektu Tropem nauki realizowanego w Gminie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt realizowany jest w partnerstwie przez Gminę Bierzwnik (partner w projekcie) oraz Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Szkoleniowego w Szczecinie (lider w projekcie). Nr umowy UDA - POKL.09.01.02 - 32 - 017/12-00. Miejsce dostaw: - Szkoła Podstawowa w Bierzwniku, ul. Sienkiewicza 17, 73-240 Bierzwnik - Szkoła Podstawowa w Łasku, Łasko 14, 37, 73-240 Bierzwnik - Szkoła Podstawowa w Zieleniewie, Zieleniewo 37, 73-240 Bierzwnik - Gimnazjum Publiczne w Bierzwniku, ul. Krajowej Rady Narodowej 18, 73-240 Bierzwnik 2) Wykaz materiałów jakie ma dostarczyć Wykonawca obejmujących zamówienie wraz z dokładnym opisem oraz ilością stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i rozładować wskazane materiały w pogrupowanych pakietach według poszczególnych szkół. 3) Materiały mają zostać pogrupowane i dostarczone do wskazanych szkół w czterech transzach dla każdej szkoły. 4) Każda transza stanowi 1/4 ilości poszczególnych materiałów wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ. 5) Poniżej zamieszczono harmonogram dostaw materiałów, w trakcie trwania całej umowy. Transza I - grudzień 2012 rok Transza II - marzec 2013 rok Transza III - wrzesień 2013 rok Transza IV - styczeń 2014 rok Zamawiający może przesunąć terminy dostaw do 30 dni roboczych. 6) Po zakończeniu każdej dostawy Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury VAT o wartości pojedynczej transzy z 14 - dniowym terminem płatności. Fakturę należy wystawić dla każdej szkoły osobno przy czym płatnikiem jest Gmina Bierzwnik. Informację której szkoły dotyczy dostawa należy zamieścić w treści faktury. 7) Ceny materiałów w złożonej ofercie, nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy. 8) Zamawiający dopuszcza możliwość starania się o udział w postępowaniu 2 lub więcej podmiotom wspólnie. 9) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i doposażenia równoważnego, odpowiadającego parametrom techniczno-użytkowym na poziomie nie niższym niż te, które zostały wskazane w SIWZ. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji przetargowej a jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w specyfikacji. 10) Ilekroć w opisie podane są wymiary, gramatura, pojemność ilość sztuk itp., należy przez to rozumieć nie mniej niż. 11) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia 12 miesięcznej gwarancji licząc od daty dostawy do poszczególnych szkół. 12) Zamawiający wymaga by dostarczone pozycje były nowe, bez śladów użytkowania nie powystawowe, wolne od wad i uszkodzeń mechanicznych oraz posiadały właściwe dopuszczenia, certyfikaty, deklaracje jeżeli przepisy tego wymagają. 13) Wszystkie instrukcje muszą być w języku polskim...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Tropem nauki, nr umowy UDA-POKL.09.01.02-32-017/12-00. Projekt realizowany jest w partnerstwie przez Gminę Bierzwnik (partner w projekcie) oraz Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Szkoleniowego w Szczecinie (lider w projekcie).Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PapCom s.c. Z. Dobrodziej, Ł. Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18508,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13665,08

  • Oferta z najniższą ceną: 13665,08 / Oferta z najwyższą ceną: 24071,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.