eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trąbki Wielkie › WZP.ZP.271.8.2015 - Budowa miejsca wypoczynku - parku fitness w Trąbkach Małych i Łaguszewie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-28

Trąbki Wielkie: WZP.ZP.271.8.2015 - Budowa miejsca wypoczynku - parku fitness w Trąbkach Małych i Łaguszewie
Numer ogłoszenia: 98174 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trąbki Wielkie , ul. Gdańska 12, 83-034 Trąbki Wielkie, woj. pomorskie, tel. 058 6828323, faks 058 6828319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trabkiw.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WZP.ZP.271.8.2015 - Budowa miejsca wypoczynku - parku fitness w Trąbkach Małych i Łaguszewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsca wypoczynku - parku fitness w Trąbkach Małych i Łaguszewie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dostawę siłowni zewnętrznych wraz z ich rozmieszczeniem i montażem na dz. nr 61 w Trąbkach Małych, gmina Trąbki Wielkie, w skład której wchodzi w szczególności: - dostawa i montaż biegacza wolnostojącego - szt. 1 - służy do treningu mięśni nóg i bioder, wpływa na poprawę zmysłu równowagi, imituje ruch biegu przy minimalnym obciążeniu stawów, orientacyjne wym. 2180x330x1360mm, - dostawa i montaż wahadła dwustanowiskowego wolnostojącego - szt. 1 - służy do wzmocnienia mięśni brzucha i bioder, orientacyjne wym. 1100x890x1310mm, - dostawa i montaż wioślarza wolnostojącego - szt. 1 - służy do wzmocnienia mięśni ramion, nóg i pasa, brzucha, pleców i klatki piersiowej, usprawniając ruch kończyn, orientacyjne wym. 1600-790-950mm, - dostawa i montaż tablicy informacyjnej szt. 1 - tablica zawiera instrukcję użytkowania urządzeń, które nie posiadają takiej instrukcji na pylonie, informację o zasadach bezpieczeństwa na placu oraz regulamin korzystania z siłowni, orientacyjne wym. 50x60mm, - dostawa i zasadzenie jodły kaukaskiej - szt. 2, - dostawa i zasadzenie Thuja Smaragd - szt. 2, - dostawa i montaż kosza na śmieci drewnianego z półwałków - szt. 1, - Zakres został określony również w przedmiarach, dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej. Urządzenia mają być bezpieczne, przeznaczone do profesjonalnego stosowania w miejscach publicznych. Wszystkie siedziska i stopnice muszą być odporne na złe traktowanie, ścieranie mechaniczne, trudne warunki atmosferyczne. Urządzenia muszą być wykonane ze stali wysokiej jakości, zabezpieczonej antykorozyjnie, dwukrotnie malowanej proszkowo, odpornej na promieniowanie UV i powierzchniowe uderzenia. Wszystkie nakrętki, śruby, podkładki muszą być ocynkowane. Wszystkie urządzenia muszą posiadać atesty dopuszczające je do użytkowania. Wszystkie urządzenia muszą być trwale związane z gruntem. b) dostawę siłowni zewnętrznych wraz z ich rozmieszczeniem i montażem na dz. 101/6 w Łaguszewie, w skład której wchodzi w szczególności: -dostawa i montaż biegacza wolnostojącego - szt. 1 - służy do treningu mięśni nóg i bioder, wpływa na poprawę zmysłu równowagi, imituje ruch biegu przy minimalnym obciążeniu stawów, orientacyjne wym. 2180x330x1360mm, - dostawa i montaż wahadła dwustanowiskowego wolnostojącego - szt. 1 - służy do wzmocnienia mięśni brzucha i bioder, orientacyjne wym. 1100x890x1310mm, - dostawa i montaż wioślarza wolnostojącego - szt. 1 - służy do wzmocnienia mięśni ramion, nóg i pasa, brzucha, pleców i klatki piersiowej, usprawniając ruch kończyn, orientacyjne wym. 1600-790-950mm, - dostawa i montaż tablicy informacyjnej szt. 1 - tablica zawiera instrukcję użytkowania urządzeń, które nie posiadają takiej instrukcji na pylonie, informację o zasadach bezpieczeństwa na placu oraz regulamin korzystania z siłowni, orientacyjne wym. 50x60mm, - Zakres został określony również w przedmiarach, dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej. Urządzenia mają być bezpieczne, przeznaczone do profesjonalnego stosowania w miejscach publicznych. Wszystkie siedziska i stopnice muszą być odporne na złe traktowanie, ścieranie mechaniczne, trudne warunki atmosferyczne. Urządzenia muszą być wykonane ze stali wysokiej jakości, zabezpieczonej antykorozyjnie, dwukrotnie malowanej proszkowo, odpornej na promieniowanie UV i powierzchniowe uderzenia. Wszystkie nakrętki, śruby, podkładki muszą być ocynkowane. Wszystkie urządzenia muszą posiadać atesty dopuszczające je do użytkowania. Wszystkie urządzenia muszą być trwale związane z gruntem. 3. Zamawiający dopuszcza montaż siłowni zewnętrznych w kolorystyce innej niż wskazana w projekcie, pod warunkiem że będzie to kolorystyka jednorodna dla wszystkich montowanych urządzeń. 4. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie przedmiotowego zamówienia ze środków Unii Europejskiej w ramach w ramach działania 313, 322, 323 `Odnowa i rozwój wsi` PROW na lata 2007-2013. W przypadku uzyskania dofinansowania Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jego utratę, jeśli będzie to wynikiem nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia lub opóźnienia w jego realizacji. 5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 6. Postępowanie prowadzone jest w procedurze właściwej dla zamówień o wartości szacunkowej powyżej 30.000 euro lecz nie przekraczającej kwoty 207.000 euro dla dostaw..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.00.00 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta winna zawierać: a) Wypełniony formularz oferty (w formie oryginału) - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii. c) Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. IX SIWZ. d) Zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów) wraz z opisem zaproponowanych rozwiązań - w przypadku ich zaoferowania przez Wykonawcę. e) Dokumenty uwiarygodniające zastosowanie rozwiązań równoważnych - w przypadku ich zaoferowania przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały szczegółowo określone w załączniku nr 4 do SIWZ - `Projekcie umowy`.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trabkiw.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Trąbki Wielkie, ul. Gdańska 12, 83-034 Trąbki Wielkie, I piętro, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Trąbki Wielkie, ul. Gdańska 12, 83-034 Trąbki Wielkie, I piętro, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie przedmiotowego zamówienia ze środków Unii Europejskiej w ramach w ramach działania 313, 322, 323 `Odnowa i rozwój wsi` PROW na lata 2007-2013. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.