Ogłoszenie z dnia 2016-06-22
Olsztyn: Dostawa komputerów, drukarek, akcesoriów komputerowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie i jednostek organizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 98165 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, al. M. J. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5340414, faks 089 5340538.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów, drukarek, akcesoriów komputerowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie i jednostek organizacyjnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia dostawa zestawów komputerowych, drukarek oraz akcesoriów komputerowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie 2.Wielkość zamówienia i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 (formularz cenowy). Przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w formularzu cenowym - załącznik nr 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących urządzenia o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż określone w odniesieniu do poszczególnych urządzeń. Podane parametry i funkcje techniczne należy traktować jako wymagania minimalne. W formularzu cenowym należy podać typ/model proponowanego urządzenia, a w przypadku gdy Wykonawca proponuje akcesoria, zestawy komputerowe, drukarki o parametrach lub funkcjach technicznych lepszych niż wymagane, należy podać typ/model proponowanego urządzenia oraz istotne parametry i funkcje techniczne, które podwyższają jakość oferowanego urządzenia (należy dołączyć specyfikacje techniczne proponowanych urządzeń). 3.Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym również koszty związane z dostarczeniem oferowanych urządzeń do siedziby Zamawiającego. 4.Przedmiotem dostawy muszą być wyłącznie nowe urządzenia posiadające wymagane przez prawo stosowne zaświadczenia i certyfikaty. 5.Wykonawca dostarczy zamówiony sprzęt we wskazane przez zamawiającego miejsce oraz dokona jego uruchomienia w celu sprawdzenia poprawności działania. 6.Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie urządzeń, charakteryzując je poprzez wskazanie parametrów przypisanych wyłącznie oferowanemu produktowi. 7. Urządzenia tj. zestawy komputerowe, drukarki, akcesoria objęte przedmiotem zamówienia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta, wyposażone w oryginalne instrukcje obsługi w języku polskim..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PCNET GRZEŚKIEWICZ ZALIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PCNET GRZEŚKIEWICZ ZALIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
- PCNET Achmatow, Grześkiewicz, Zaliński Spółka Jawna, ul. Żeromskiego 5 lok 2A, 10-350 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7601,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8017,91
Oferta z najniższą ceną: 8017,91 / Oferta z najwyższą ceną: 8475,93
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia są urządzenia ogólnie dostępne, powszechnie oferowane - typowe dla branży zajmującej się sprzedażą komputerów, urządzeń biurowych a realizacja zamówienia możliwa do wykonania przez zainteresowanych Wykonawców. Niezależnie od faktu, kto zrealizuje przedmiot zamówienia, jedyną różnicą będzie zaoferowana cena. Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę art. 69 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Pzp zgodnie z przesłanką zawartą w artykule 70 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę , jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie badań archeologicznych wraz z opracowaniem wyników badań na stan. archeologicznym Straduny 43 znajdującym się na działce nr 207 (obręb Straduny) kolidującym z rozbudową DK 65 odc. Gąski-Ełk
- Dostawa licencji pakietu biurowego.
- Sukcesywne dostawy akumulatorów samochodowych
- Ekspertyza w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych oraz potrzeb doradców zawodowych i innych specjalistów zajmujących się doradztwem zawodowym.
- Dostawa nowego samochodu osobowego dla Działu Telekomunikacji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Rozsiewacz nawozów
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego (4 części)
- Dostawa wyposażenia Pracowni TK, Pracowni endoskopowej oraz SOR w ramach realizacji inwestycji pn. "Modernizacja i doposażenie SOR..." - zakup sprzętu komputerowego w podziale na 6 pakietów.
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH
- Dostawa urządzeń komputerowych i akcesoriów dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o. o.
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Adaptacja budynku szkoły w Wełninie wraz zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia klubu dziecięcego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.