eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-12

Bydgoszcz: 21/P/2013
Numer ogłoszenia: 98144 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 21/P/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej dla Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował należycie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (odpowiednio dla zadania) tj. WYKONAŁ : 1)dla zadania nr 1 - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący wzmocnienia elementów konstrukcyjnych budynku np. ścian, więźby dachowej, fundamentu budynku mieszkalnego lub użytkowego, 2)dla zadania nr 2 - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący wydzielenia pomieszczenia higieniczno-sanitarnego w budynku 3)dla zadania nr 3 - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący wzmocnienia elementów konstrukcyjnych budynku np. ścian, więźby dachowej, fundamentu budynku mieszkalnego lub użytkowego, 4)dla zadania nr 4 - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący wzmocnienia elementów konstrukcyjnych budynku np. ścian, więźby dachowej, fundamentu budynku mieszkalnego lub użytkowego, 5)dla zadania nr 5 - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący remontu (przebudowy lub rekonstrukcji) elewacji budynku 6)dla zadania nr 6 - co najmniej 1 (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący wykonania instalacji domofonowej dla budynku mieszkalnego objętego nadzorem konserwatora zabytków 7) dla zadania nr 7 - co najmniej 1 (słownie: jeden) audyt energetyczny budynku wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz. U. z 2009r.,Nr 43, poz. 346). 8)dla zadania nr 8 - co najmniej 1 (słownie: jedną) inwentaryzację konserwatorską budynku, pozytywnie zaopiniowaną przez konserwatora zabytków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum : 1) dla zadania 1: -jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity ) lub odpowiadając im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa 2) dla zadania 2 : -jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) lub odpowiadając im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji , urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity ) lub odpowiadając im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. 3) dla zadania 3: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) lub odpowiadając im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa 4) dla zadania 4: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity ) lub odpowiadając im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa 5) dla zadania 5: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) lub odpowiadając im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa 6)dla zadania 6: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych elektronicznych , zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity ) lub odpowiadając im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa 7) dla zadania 8: - jedną osobą, która wykonała inwentaryzację konserwatorską pozytywnie zaopiniowaną przez konserwatora zabytków

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1) W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp - Wykonawca składa wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty i oświadczenia 1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 2.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3. oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ , 4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ UWAGA: -w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt.7.1.2. SIWZ , zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, -wykonawca w miejsce dowodów (poświadczeń), o których mowa w par.1 ust.2 pkt.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane - Wykonawca może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, określone w par.1 ust.1 pkt.3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 2)W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp należy przedłożyć : 1. oświadczenie o niespełnieniu przesłanek do wykluczenia z postępowania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ UWAGA: - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna ) do oferty muszą być załączone wszystkie wymienione dokumenty, o których mowa w pkt.7.2. SIWZ - wystawione osobno dla każdego Wykonawcy (członka konsorcjum, wspólnika spółki cywilnej itp.). W związku z powyższym dokumenty w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania - muszą złożyć oddzielnie wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. wszyscy uczestnicy konsorcjum lub wspólnicy spółki cywilnej. Dla przykładu: nie jest więc skuteczne złożenie przez konsorcjum lub spółkę cywilną jednego wspólnego oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. Każdy ze wspólników/uczestników spółki cywilnej/konsorcjum musi przedłożyć oświadczenie, dotyczące wyłącznie jego osoby. 3)Ponadto wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z OFERTĄ następujące dokumenty : 1. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt.5, albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 2. w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale) 3. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.7. ust.1) niniejszej SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 4. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 5. Formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie i przypadkach niżej określonych: 1.Wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej zmianie do zmiany wysokości podatku VAT obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury ( powstania obowiązku podatkowego). W takich przypadkach zmiana wynagrodzenia należnego wykonawcy nie wymaga złożenia dodatkowego zgodnego oświadczenia woli stron o ustaleniu tego wynagrodzenia w nowej wysokości , tj. nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. 2. Zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku konieczności wydłużenia terminu realizacji umowy wywołanej ważnymi zdarzeniami niemożliwymi do przewidzenia w chwili podpisania umowy, o czas nie dłuższy niż okres trwania przeszkód w realizacji umowy wynikających z ww. zdarzeń. W takim przypadku zmiana dokonuje się po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę o ich zaistnieniu - jednak nie później niż w dniu określonym w umowie na dzień zakończenia realizacji zamówienia i potwierdzeniu tych okoliczności przez Zamawiającego w formie spisanego na tę okoliczność protokołu konieczności i zaakceptowanego przez strony. Zmiana terminu nastąpi w drodze aneksu do umowy. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, jednak nie później niż przed upływem terminu zakończenia realizacji zamówienia - poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie . 4.Jeżeli Zamawiający uzna ,że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ i umowie.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 ( 2 piętro , pokój 2)..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 ( 2 piętro , pokój 2)..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 21/P/2013.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego dla budynku garażowo-magazynowego przy ul. Stary Port 21.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 21/P/2013.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego na wydzielenie ustępu przy ul. Harcerskiej 15A i Harcerskiej 15C.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 21/P/2013.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego dla budynku mieszkalnego ( oficyny) przy ul. Kościuszki 42 bl.1.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 21/P/2013.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego dla budynku Stary Port 21.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 21/P/2013.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego na zmianę elewacji frontowej budynku przy ul. Sienkiewicza 50.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 21/P/2013.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego na wykonanie instalacji domofonowej dla budynku frontowego i oficyny przy ul. Gdańskiej 63.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 21/P/2013.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie audytu energetycznego dla budynku użytkowego przy ul. Broniewskiego 1 ( pawilony handlowe).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 21/P/2013.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie inwentaryzacji konserwatorskiej piwnic budynku przy ul. Jezuicka 4.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.