eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Serwis i konserwacja urządzeń dźwigowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-30

Katowice: Serwis i konserwacja urządzeń dźwigowych
Numer ogłoszenia: 98143 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43711 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i konserwacja urządzeń dźwigowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest serwis i konserwacja urządzeń dźwigowych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego.
2. Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem:
a) w zakresie części A: serwis i konserwacja urządzeń dźwigowych w budynku Centrum Informacji Naukowej i Biblioteki Akademickiej w Katowicach przy ulicy Bankowej 11a, (łącznie cztery dźwigi osobowe oraz dwa towarowe), b) w zakresie części B: serwis i konserwacja urządzeń dźwigowych zlokalizowanych w Śląskim Międzyuczelnianym Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych w Chorzowie przy ul. 75 Pułku Piechoty 1, (łącznie pięć dźwigów osobowych).
3. Celem usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia jest utrzymywanie urządzeń dźwigowych w stanie umożliwiającym bezpieczne z nich korzystanie przez ich użytkowników.
4. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
1) wykonywania co 30 dni (nie rzadziej niż raz w miesiącu) przeglądów i konserwacji, które mają na celu diagnostykę i utrzymanie urządzenia w sprawności, a także które powinny zapewnić otrzymanie pozytywnej opinii organu właściwej jednostki dozoru technicznego zezwalającej na dalszą eksploatację urządzenia dźwigowego,
2) zapewnienia 24 - godzinnego pogotowia technicznego,
3) wykonywania napraw bieżących polegających na naprawie lub wymianie części zamiennych i materiałów (w tym m. in. wymianie uszkodzonych żarówek sygnalizacyjnych w kabinie i zewnętrznych kasetach oraz wymianie źródeł światła w kabinie i szybie,
4) wykonywania obowiązkowych pomiarów elektrycznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej i rezystancji izolacji,
5) oczyszczania maszynowni, podszybia i dachu kabiny z zanieczyszczeń powstałych w wyniku eksploatacji,
6) uczestniczenie w przeglądach okresowych z udziałem Urzędu Dozoru Technicznego.
5. Kontrola obejmuje w szczególności sprawdzenie i regulację wszystkich urządzeń odpowiedzialnych za bezpieczeństwo takich jak: chwytacze, ograniczniki prędkości, zamki i rygle drzwi, zderzaki, układy sterowania i inne części i podzespoły istotne pod względem bezpieczeństwa użytkowania urządzeń dźwigowych.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowił załącznik nr 2 do SIWZ.
7. Wykaz urządzeń dźwigowych objętych przedmiotem zamówienia stanowił integralną część załącznika nr 1A do SIWZ oraz załącznik nr 1 do Wzoru umowy.
8. Wymagany termin realizacji zamówienia:
a) w zakresie części A: 01.04.2012 r. - 31.03.2015 r.,
b) w zakresie części B: 01.04.2012 r. - 16.02.2015 r.
9. Zamawiający nie dopuścił możliwości składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający nie przewidział możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
11. Zamawiający dopuścił możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należało wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (z zastrzeżeniem, że podwykonawcy posiadają właściwości i kwalifikacje niezbędne do realizacji tej części zamówienia) - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
12. Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
13. Zamawiający nie przewidział dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej z wykorzystaniem aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie przewidział zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewidział udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
16. Zamawiający nie przewidział ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17. Zamawiający nie ograniczył możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: W zakresie części A: serwis i konserwacja urządzeń dźwigowych w budynku Centrum Informacji Naukowej i Biblioteki Akademickiej w Katowicach przy ulicy Bankowej 11a,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZID - SERVICE Sp z o.o., ulica Srebrna 6, 00-810 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64080,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47047,68

  • Oferta z najniższą ceną: 47047,68 / Oferta z najwyższą ceną: 79261,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: w zakresie części B: serwis i konserwacja urządzeń dźwigowych zlokalizowanych w Śląskim Międzyuczelnianym Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych w Chorzowie przy ul. 75 Pułku Piechoty 1,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Otis Sp. z o.o., ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79642,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.