Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-08
Warszawa: Dostawa materiałów piśmienno-biurowych, komputerowych i baterii alkaicznych
Numer ogłoszenia: 98130 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Sejmu RP , ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6942098, faks 022 6942098.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Sejmu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów piśmienno-biurowych, komputerowych i baterii alkaicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów piśmienno-biurowych i baterii alkaicznych, w tym: - zeszytów, bloków biurowych oraz bloczków i zakładek samoprzylepnych, - segregatorów, kołobloków i wkładów do segregatorów, - teczek, okładek, skoroszytów i taśm klejących, - markerów, cienkopisów, długopisów i wkładów do długopisów, - korektorów, - ołówków, rysików, gumek i temperówek, - zszywaczy i rozszywaczy, - linijek, piórników i nożyczek, - chusteczek i spreyów do mycia, - płyt CD, - baterii alkaicznych, - kopert..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.31 - Ołówki automatyczne 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków 30.19.21.60 - Korektory 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.73.21 - Usuwacz zszywek 30.19.92.30 - Koperty 31.44.00.00 - Baterie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca winien dołączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty, które stanowią jej integralną część: a) oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania ofert przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. b)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl/kancelaria.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Sejmu, Sekretariat Biura ds. Inwestycji i Zamówień, ul. Piękna 3 a, Warszawa, w godz. 8:00-16:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Wydział Podawczy Kancelarii Sejmu, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, bud. C, wejście C II. lub przesłać pocztą pod powyższym adresem..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały piśmienno-biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bloki biurowe, wkłady papierowe do piórnika, zeszyty, kołonotatniki, bloczki samoprzylepne, etykiety samoprzylepne, taśma pakowa, przekładki do dokumentów, zakładki samoprzylepne - po kilkaset sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały piśmienno-biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ołówki, długopisy, cienkopisy, markery, flamastry, zakreślacze, temperówki, gumki - od kilkudziesięciu do kilkuset sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.21.00-2, 30.19.21.21-5, 30.19.21.25-3, 30.19.21.30-1, 30.19.21.31-8, 30.19.21.33-2, 30.19.21.60-0, 30.19.21.70-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały piśmienno-biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: taśma klejąca, klej, przybornik na biurko, zszywacz, rozszywacz, zszywki, korektory, linijki, nożyczki i tablica samoprzylepna - po kilkaset sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.21.60-0, 30.19.21.70-3, 30.19.73.20-5, 30.19.73.21-2, 30.19.71.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały piśmienno-biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszulki plastikowe, teczki, segregatory, skoroszyty - od kilkudziesięciu sztuk do kilku tysięcy sztuk/opakowań.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 31.19.20.00-1, 30.19.25.00-6, 30.19.95.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały komputerowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płyty CD i DVD, chusteczki suche i mokre, spreye do mycia, podkładki żelowe - od kilkudziesięciu do 1000 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 30.23.72.90-8, 30.23.72.50-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Baterie alkaiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: baterie alkaiczne - łącznie 4000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.44.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Koperty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koperty - 1000-30000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Dostawa wyposażenia do placówki opiekuńczej dla dzieci do 3 roku życia
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.