eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Modernizacja nawierzchni jezdni mostu na rzece Warta w ciągu ulicy Armii Poznań w Obornikach w ramach zadania budżetowego poprawa infrastruktury na terenie Gminy Oborniki.



Ogłoszenie z dnia 2017-01-03

Ogłoszenie nr 980 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.

Oborniki: Modernizacja nawierzchni jezdni mostu na rzece Warta w ciągu ulicy Armii Poznań w Obornikach w ramach zadania budżetowego poprawa infrastruktury na terenie Gminy Oborniki.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 329987


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki, krajowy numer identyfikacyjny 631258804, ul. Piłsudskiego  76, 64600   Oborniki, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 61 6559100, 61 6559131, faks 061 6559101, e-mail zamowienia@um.oborniki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.oborniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja nawierzchni jezdni mostu na rzece Warta w ciągu ulicy Armii Poznań w Obornikach w ramach zadania budżetowego poprawa infrastruktury na terenie Gminy Oborniki.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.17.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotowy most drogowy jest obiektem trzy przęsłowym, o dwóch głównych belkach nośnych w formie stalowych kratownic ciągłych, z jazdą dołem i rozpiętościach przęseł 36,16+49,72+36,16 m w osiach podparcia. Stalowe poprzecznice i podłużnice oparte w węzłach pasa dolnego stalowych kratownic wraz z pokładem z desek drewnianych ułożonych w rąb, pokrytych mieszanką asfaltową, stanowią pomost i nawierzchnię mostu. Dwie stalowe kratownice typu N wykonano jako konstrukcje spawane, ciągłe o pasach równoległych w rozstawie osiowym 5,55- 5,56 m i równej wysokości osiowej wynoszącej 2,80 m. Rozstaw słupków pionowych - przedziałów - kratownicy wynosi 2,28 - 2,30 m. Pasy dolne i górne kratownicy wykonano z dwóch spawanych ceowników 300 mm stanowiących przekrój zamknięty. Słupki ratownicy wykonano z dwóch ceowników 160 mm a nad podporami z 2 C 180 - 200 mm lub 4 L 105x85 mm połączonych ze sobą przewiązkami. Krzyżulce kratownicy wykonano z połówki dwuteownika 260 mm a w strefach podporowych z teownika 150x75 mm. Stateczność konstrukcji mostu zapewniają zastrzały wykonane z dwóch ceowników 80 mm a usztywnienia poprzeczne w płaszczyźnie pasów dolnych kratownic zapewnia układ stalowych poprzecznic nośnych wykonanych z dwuteowników NP320 mm wzmocnionych w strefie środkowej nakładkami z blach stalowych 180x14 mm długości 3,30 m. Na poprzecznicach stalowych I 320 (wzmocnionych zamontowano podłużnice sosnowe skrajne i środkową a następnie ułożono na gorąco przekładki z papy bitumicznej gr. 5 mm na styku podłużnic stalowych i sosnowych z balami sosnowymi poprzecznic pokładu górnego. Na podłużnicach stalowych I 180 i sosnowych, zamontowano bale sosnowe poprzecznic dolnego pomostu nawierzchni gr 100 mm ze spadkiem poprzecznym min. 1,0 %. Na poprzecznicach pokładu dolnego, ułożono "w jodełkę " pokład górny nawierzchni z bali sosnowych gr. 6,5 mm. Pomosty chodników wykonano, jako oddzielną drewnianą konstrukcja nośną, niezależną od pomostu jezdni. Na skrajnych balach sosnowych nawierzchni górnej pomostu, ułożonych podłużnie przy chodniku, zamontowano krawężnik dębowy 150x200 mm, w odcinkach dł. 2250 mm, kotwiony poziomo do bali poprzecznych 180x255 mm chodnika, śrubami wkręcanymi śr. 16 mm. M 24. Między krawężnikami co 2,25m, w połowie rozpiętości między głównymi poprzecznicami I 320, pozostawiono w dole krawężnika otwór prostokątny, pozwalającą na swobodny odpływ wody z pomostu poza strefę spawanych połączeń węzłowych. Podstawowe parametry techniczno-eksploatacyjne istniejącego mostu : 1. Jezdnia sosnowa szerokości 4,25/4,30m w krawężnikach dębowych 150x200 mm. 2. Dwustronne chodniki o nawierzchni sosnowej szerokości 1,54 m. 3. Długość całkowita pomostu 124,20m. 4. Most o trzech przęsłach=36,80m+50,60m+36,80m 5. Dopuszczony, aktualny dwukierunkowy ruch pojazdów osobowych o całkowitym ciężarze do 20kN (2,0 tony), szerokości do 1,70 m, przy ograniczeniu prędkości do 20 km/godz. Inwentaryzację mostu przedstawiono na rys.4, a stan techniczny przedstawiono na załączonej dokumentacji fotograficznej. Drewno górnych bali - nawierzchni jezdni pomostu grubości 65 mm w całości do wymiany. Należy dokonać przeglądu drewna dolnych bali pomostu, ich stanu technicznego, ewentualnych uszkodzeń podczas wymiany pokładu górnego jezdni, dokonać ich wymiany. Ponadto uszkodzone deski chodników również wymagają wymiany. Przed rozpoczęciem robót należy: - opracować, uzgodnić i zatwierdzić projekt tymczasowej organizacji (objazdu) ruchu na czas remontu nawierzchni jezdni mostu, - oznakować i utrzymywać wprowadzony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy, - w przypadku realizacji robót w pobliżu urządzeń obcych, podwieszonych do konstrukcji mostu, należy powiadomić ich właścicieli i uzgodnić sposób prowadzenia prac. - umożliwić pieszym korzystanie bezkolizyjne przynajmniej z jednego chodnika. Dla skrócenia czasu realizacji robót, należy jednocześnie prowadzić prace rozbiórkowe i remont nawierzchni jezdni na kolejnych przęsłach, realizując inne drobne naprawy chodników i poręczy. Podczas rozbiórki drewna nawierzchni jezdni, należy sprawdzić stan dolnych bali sosnowych pomostu i dźwigarów podłużnych oraz ich wzajemnych połączeń. Uszkodzone elementy po zweryfikowaniu przydatności, do ewentualnego wykorzystania lub wymiany. Występujące uszkodzenia mechaniczne i uszkodzenia zabezpieczeń antykorozyjnych konstrukcji stalowej pomostu i poręczy należy naprawić. Wymiana drewna nawierzchni jezdni. Drewno pod krawężnikami nie uległo degradacji, wiec przy dobrym stania dolnych bali 100x100mm, wymianie będzie dotyczyła wyłącznie drewna nawierzchni jezdni ułożonej w tzw. jodełkę wraz z podłużnym pasem środkowym. W przypadku, uszkodzenia bali dolnych, należy zdemontować krawężniki i uszkodzone bale dolne jezdni. Podczas remontu jezdni, należy wymienić uszkodzone deski chodników i wraz z uszkodzonymi krawędziaki poprzecznymi i podłużnymi. Dla poprawy kotwienia pokładu dolnego i górnego między sobą i ich połączeń z konstrukcją nośną, należy potraktować połączenia gwoździami ciętymi jako montażowe, natomiast stosować do połączeń zasadniczych wkręty śrubowe ocynkowane, kotwione w drewnie. Bez zmian połączenia gwoździami ciętymi na chodnikach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45110000-1, 45120000-4, 45220000-5, 45111291-4, 45111300-1, 45113000-2, 45121000-1, 45122000-8, 45221110-6, 45221111-3, 45221115-1, 45221119-9, 45223200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT249039.33
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Remontowo - Budowlany DROMOST Błażej Fobka,  dromost02@interia.pl,  ul. Kasprzaka 20,  64-730 ,  Wieleń,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 278267.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 278267.06
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 278267.06
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.