eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń › Świadczenie usługi mobilnego dostępu do Internetu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-07

Golub-Dobrzyń: Świadczenie usługi mobilnego dostępu do Internetu
Numer ogłoszenia: 98095 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , Plac 1000-lecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, faks 056 6835383.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi mobilnego dostępu do Internetu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi mobilnego dostępu do Internetu dla 120 Beneficjentów Ostatecznych oraz 6 jednostek podległych z terenu Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego. II.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Dostarczane materiały, urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie używane. III.Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:5.000,00 (pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:1)pieniądzu;2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych;5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r Nr 96, poz. 620) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 67 9551 0002 0105 2126 2000 0015 prowadzony w Banku Spółdzielczym w Piotrkowie Kujawskim Oddział Zbójno z dopiskiem: Wadium - Oznaczenie sprawy: OS.042.30.2014.MC. 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.5.Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2)-5), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, przy czym: 1)w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań,2)dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie,3)dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 6.Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2)-5), należy złożyć wraz z ofertą, w odrębnej kopercie oznaczonej: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem Oznaczenie sprawy: OS.042.30.2014.MC 7.Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Przy ustalaniu zaistnienia przesłanek z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający będzie opierał się na opinii Urzędu Zamówień Publicznych, która jest udostępniona na stronie www.uzp.gov.pl

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu, a na potwierdzenie spełnienia warunków żąda podpisanego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału zostanie dokonana przez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń. Sprawdzenia oraz analizy złożonych dokumentów i oświadczeń, przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, dokona Komisja Przetargowa. Ze złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu, a na potwierdzenie spełnienia warunków żąda podpisanego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału zostanie dokonana przez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń. Sprawdzenia oraz analizy złożonych dokumentów i oświadczeń, przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, dokona Komisja Przetargowa. Ze złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu, a na potwierdzenie spełnienia warunków żąda podpisanego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału zostanie dokonana przez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń. Sprawdzenia oraz analizy złożonych dokumentów i oświadczeń, przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, dokona Komisja Przetargowa. Ze złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu, a na potwierdzenie spełnienia warunków żąda podpisanego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału zostanie dokonana przez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń. Sprawdzenia oraz analizy złożonych dokumentów i oświadczeń, przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, dokona Komisja Przetargowa. Ze złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu, a na potwierdzenie spełnienia warunków żąda podpisanego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału zostanie dokonana przez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń. Sprawdzenia oraz analizy złożonych dokumentów i oświadczeń, przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, dokona Komisja Przetargowa. Ze złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Biurze Projektu w budynku Starostwa Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu, ul. Plac Tysiąclecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, pok. Nr S1, parter w dni robocze w godz. 7.30-15.30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu, ul. Plac Tysiąclecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, pok. Nr S4, parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Golubsko-Dobrzyńskim realizowanego w ramach Działania 8.3. - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w ramach 8. Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. Projekt jest współfinansowany w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i w 15% ze środków budżetu Państwa...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.