eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla stołówki Szkoły Podstawowej w Karlinie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-22

Karlino: Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla stołówki Szkoły Podstawowej w Karlinie
Numer ogłoszenia: 98069 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów 6 Pomorskiej Dywizji Piechoty, ul. Traugutta 2, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3117417, faks 094 3117417.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla stołówki Szkoły Podstawowej w Karlinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa artykułów spożywczych do magazynu żywnościowego stołówki Szkoły Podstawowej w Karlinie, według wyszczególnienia zawartego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.81.10.00 - Pieczywo 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.21.11.00 - Świeże filety rybne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: artykuły ogólnospożywcze różne, nabiał i przetwory, jaja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sklep Wielobranżowy Marcinek Marcin Polehoński, ul. Chopina 8, 78-230 Karlino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89471,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64679,93

  • Oferta z najniższą ceną: 64679,93 / Oferta z najwyższą ceną: 65772,02

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2 - makarony, kasze, przyprawy, mrożonki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALLFOOD Sp. z o.o., ul. Bowid 9 E, 75-209 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29135,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17885,66

  • Oferta z najniższą ceną: 17885,66 / Oferta z najwyższą ceną: 21180,24

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3 - pieczywo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piekarnia - Cukiernia Bravo Sp. Jawna Honorata Gzyl Remigiusz Gzyl, Wrzosowo 59, 78-114 Wrzosowo, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29450,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21909,71

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4 - warzywa, owoce, ziemniaki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sklep Wielobranżowy Marcinek Marcin Polehoński, ul. Chopina 8, 78-230 Karlino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133893,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120956,21

  • Oferta z najniższą ceną: 120956,21 / Oferta z najwyższą ceną: 121397,75

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5 - mięso, drób, przetwory

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Wielobranżowa Rojan Sp. Jawna J. Patruś R. Bączyński, Ząbrowo 30, 78-120 Gościno, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80940,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64194,10

  • Oferta z najniższą ceną: 64194,10 / Oferta z najwyższą ceną: 64864,10

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 6- ryby świeże

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Imperial Kołobrzeg A.Łuczka Zb.Łuczka Sp. Jawna, ul.Albatrosa 11, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28975,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22102,50

  • Oferta z najniższą ceną: 22102,50 / Oferta z najwyższą ceną: 25161,67

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Ustawa z dnia 29.01.2004 roku z późniejszymi zmianami PZP art 70 dostawy i usługi powszechnie dostepne o ustalonych standartach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niz kwoty określone w przepisach na podstawie art.11 ust.8

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.