eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlec › Budowa dróg gminnych na działkach nr 266, 346, 348 w Chobienicach - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-06-19

Ogłoszenie nr 98063 - 2017 z dnia 2017-06-19 r.

Siedlec: Budowa dróg gminnych na działkach nr 266, 346, 348 w Chobienicach - etap I
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 25627-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 62113-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlec, krajowy numer identyfikacyjny 97077072900000, ul. ul. Zbąszyńska 17, 64212 Siedlec, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 683 848 521, faks 683 848 473, e-mail ug@siedlec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.siedlec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa dróg gminnych na działkach nr 266, 346, 348 w Chobienicach - etap I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GKOŚ.702.38.2.2016.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Budowa dróg gminnych na działkach nr 266, 346, 348 w Chobienicach" - etap I. Zakres robót obejmuje budowę drogi gminnej na działce nr ew. gr. 266 w Chobienicach od km 0+000 do km 0+338. 2. Zakres robót obejmuje wykonanie: o roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe, usunięcie i ochrona drzew), o roboty ziemne (wykopy, przekopy, w gruntach nieskalistych), o odwodnienie korpusu drogowego (regulacja elementów urządzeń podziemnych), o podbudowy (koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, warstwy odsączające, odcinające, mrozochronne i podsypki, podbudowa z kruszyw stabilizowanych mechanicznie), o nawierzchnie (nawierzchnie z kruszyw łamanych, nawierzchnie ulepszone), o elementy dróg i ulic (krawężniki, o pomiary powykonawcze. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót przedstawiony został w: o projekcie budowlanym, o zgłoszenie wykonania robót budowlanych, o specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, o przedmiarze robót. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy, licząc ten okres od daty odbioru końcowego lub odbioru końcowego usunięcia usterek, jeżeli takie będą stwierdzone. 5. Podczas wykonywania robót należy zabezpieczyć i zapewnić dojścia oraz, w miarę technicznych możliwości, dojazd do wszystkich posesji przy przebudowie drogi. O możliwych utrudnieniach związanych z powyższymi robotami należy powiadamiać mieszkańców z odpowiednim wyprzedzeniem. 6. Użyte w projekcie budowlanym, zgłoszeniu wykonania robót budowlanych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia lub sprzętu, rodzaju materiału budowlanego ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne (materiały, urządzenia, sprzęt) będą posiadały parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze niż te, które są określone w przedmiotowych dokumentach. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował materiały - rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacji, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie materiału równoważnego, jego cech i producenta. Zamawiajacy oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno-ruchowa, karta materiałowa itp.) wystawionych bądź opublikowanych przez producenta danego materiału. 7. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia, co najmniej 2 osoby przy realizacji inwestycji były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nich czynności polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 28 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 8. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba wymieniona w pkt 8, brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia przynajmniej 36 godzin tygodniowo. 9. Wykonawca w terminie 5 dni od zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o których mowa w pkt 8, ze wskazaniem imienia i nazwiska danej osoby oraz wymiaru czasu pracy (pełen etat/część etatu). 10. W przypadku konieczności zmiany - w okresie trwania umowy - osób, o których mowa w pkt 8, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu uaktualnionego wykazu osób, o których mowa w pkt 8. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni od dnia dokonania przedmiotowej zmiany. 11. Wykonawca do realizacji zamówienia powinien zatrudnić osoby, których dane osobowe ma on prawo przetwarzać na podstawie odrębnych przepisów, oraz które wyrażą zgodę na dostęp Zamawiającego do ich danych osobowych. Osoba (-y), która (-e) takiej zgody nie wyraża (-ją) nie może (-gą) brać udziału w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 12. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie. 13. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 15. Wymagania dotyczące robót: o wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru, o roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji. 16. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń: o użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną, o Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje i świadectwa zgodności na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem, o Wykonawca zobowiązany jest zabrać zbędne demontowane urządzenia. 17. Wymagania stawiane Wykonawcy: o Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, o Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, o wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumianej jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, o ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, o inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 18. W zaproponowanych cenach wykonania przedmiotu zamówienia należy ująć roboty i koszty uzupełniające: o koszt utrzymania placu budowy i zaplecza, koszt wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, o koszt wykonania zaplecza socjalno-magazynowego placu budowy i koszt jego utrzymania, o koszt ewentualnych wyłączeń i włączeń energii elektrycznej oraz innych mediów, o koszt obsługi geodezyjnej (dla wymaganego zakresu robót), o koszt opracowania inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót (3 komplety map), o koszty zabezpieczenia i oznakowania robót, o koszty wprowadzenia zmian w organizacji ruchu na okres trwania budowy, koszty zabezpieczenia i oznakowania robót, o koszty opracowania projektów organizacji ruchu na czas budowy, które podlega uzgodnieniu z Zamawiającym oraz zatwierdzeniu przez zarządzającego ruchem na drogach, o koszty uzyskania i dostarczenia wymaganych atestów, wyników i badań, koszty badań, o opłaty środowiskowe związane z odwozem i przekazaniem nadmiaru urobku, materiałów rozbiórkowych i odpadów na składowisko odpadów (łącznie z kosztami transportu), lub koszty ich zagospodarowania we własnym zakresie, o opłaty za czasowe składowanie urobku i materiałów rozbiórkowych przeznaczonych do wbudowania, o koszty likwidacji skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy, o inne koszty związane z procesem wykonawstwa mające uszczegółowić technologię robót i szczegóły rozwiązań w oparciu o załączony przez Zamawiającego projekt budowlany, oraz inne roboty nie ujęte w niniejsze specyfikacji, lecz niezbędne w celu osiągnięcia zamierzonego efektu rzeczowego.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45100000-8, 45110000-1, 45111000-8, 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9, 45233120-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 30 maja 2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 03/04/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Usługowo-Produkcyjny, Spółka z o.o., zupzbaszyn@wp.pl, ul. Jacentego Janka 1A, 64-360, Zbąszyń, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 73077.38 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/05/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
roboty dodatkowe wynikające z wystąpienia warunków gruntowych realizacji inwestycji, znacząco odbiegających od opisanych w dokumentacji technicznej co spowodowało dodatkowe wykonanie stabilizacji z cementu, wykonanie dodatkowej warstwy odcinające, spowodowało to zmianę terminu wykonania oraz zmianę wysokości wartości umowy


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.