Ogłoszenie z dnia 2011-01-20
Zabrze: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad modernizacją budynku po dyrekcji Huty Zabrze dla potrzeb administracji samorządowej oraz Centrum Zarządzania Kryzysowego - zamówienie uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 9804 - 2011; data zamieszczenia: 20.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 3733537, 2710011, faks 32 3733427, 2710818.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad modernizacją budynku po dyrekcji Huty Zabrze dla potrzeb administracji samorządowej oraz Centrum Zarządzania Kryzysowego - zamówienie uzupełniające..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad modernizacją budynku po dyrekcji Huty Zabrze dla potrzeb administracji samorządowej oraz Centrum Zarządzania Kryzysowego - zamówienie uzupełniające. Szczegółowy opis zadania inwestycyjnego zawiera dokumentacja projektowa opracowana przez Pracownię Projektową ARCHEX s.c., Anna Laskowska-Łapa, Wojciech Łapa, z siedzibą w 43-300 Bielsko - Biała, ul. Powstańców Śląskich 6, oraz DIKTEL Sp. z o.o. z siedzibą w 42-600 Tarnowskie Góry ul. Grodzka 1. Przedmiot umowy obejmuje: a)nadzór inwestorski nad w/w robotami zgodnie z : -art. 25 i 26 Prawa Budowlanego z dnia 7 lipca 1994, -ofertą Wykonawcy, -ustawą Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004, -Kodeksem Cywilnym, -Wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych; -Zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i ustalonymi zwyczajami, -Warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych, b)kontrolowanie rozliczeń budowy c)sprawdzenie całości dokumentacji projektowej pod względem kompletności i wykonalności wymaganego zakresu robót budowlano - montażowych d)rozliczenie końcowe budowy e)współpraca z projektantami, wyjaśnianie wątpliwości i zastrzeżeń do projektu. f)pobyty na budowie inspektora nadzoru zgodnie z technologią wykonywania robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy (nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu), g)zawiadomienie o odbiorze końcowym wszystkich instytucji, zgodnie ze zgłoszeniem robót i zasadami zastrzeżonymi w warunkach technicznych h)przygotowanie oraz udział w odbiorach końcowym i gwarancyjnych, i)przygotowanie dokumentów OT zgodnie z obowiązującymi przepisami j)przekazanie Zamawiającemu sprawdzonych i zaparafowanych dokumentów z odbioru, prób, atestów na zabudowane materiały i nadzór nad naniesieniem w dokumentacji projektowej przez projektanta i kierownika budowy zmian i uzupełnień, wynikłych w trakcie realizacji (zmian nie powodujących zwiększenia kosztu robót, nie mających wpływu na zasadnicze rozwiązania konstrukcyjne, technologiczne i nie powodujących pogorszenia użyteczności obiektu). k)w razie konieczności wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych lub zamiennych, przygotowanie wspólnie z kierownikiem budowy i projektantem protokołu konieczności oraz przedstawienie Zleceniodawcy do zatwierdzenia. l)sprawdzenie przedmiaru z kosztorysu ofertowego z obmiarem rzeczywiście wykonanych robót m)nadzór nad organizacją przez Wykonawcę placu budowy oraz nad utrzymywaniem przez Wykonawcę placu budowy i terenów sąsiadujących w należytym stanie i porządku, zapewniającym bezpieczeństwo pracownikom i osobom trzecim n)sporządzanie przy udziale wyznaczonego przedstawiciela użytkownika protokołów potwierdzających zdania materiałów z rozbiórki, ilości złomu, przed ich przekazaniem we wskazane miejsce lub utylizacją.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNE"WUDIMEKS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNE"WUDIMEKS" SP. Z O.O.
- Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Inwestycyjne WUDIMEKS Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 60/62, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47099,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49410,00
Oferta z najniższą ceną: 49410,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49410,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Możliwość udzielania zamówień uzupełniających, została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr BZP.341-164/08 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza kwoty stanowiącej 50% wartości zamówienia podstawowego. Wykonanie zamówienia polega na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, co w zadaniu podstawowym, tj wykonywaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- "Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2024 r. z podziałem na 8 części"
- "Realizacja posiłków dla podopiecznych MOPR w Zabrzu w lokalach gastronomicznych na terenie miasta Zabrze z podziałem na 8 części"
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO MONITOROWANIA STĘŻENIA LEKÓW
- "Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze"
- Zakup nowego samochodu 9 - cio osobowego dla OSP Zabrze - Makoszowy
- 10/TP/I/24 SUKCESYWNE DOSTAWY GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z TRANSPORTEM, DZIERŻAWĄ BUTLI ORAZ DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA NA TLEN MEDYCZNY CIEKŁY
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu + inspektorzy nadzoru
- "Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej przebudowę i modernizację Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego".
- Przebudowa dróg Konstantynówka Burbiszki nr 102226 B; Radziuszki p. wieś nr 102263 B i Posejny - Posejanka nr 102261 B
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1569 R Gorliczyna - Przeworsk w km 3+494 - 4+318
- Przebudowa drogi gminnej Dziedziule - Klejwy - Michnowce nr 101739 B w formule "zaprojektuj i wybuduj",
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadaniu pn.: ,,Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 626 od km 14+190,18 do km 14+735,01 w m. Gąsewo Poduchowne, gm. Sypniewo,,
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.