Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-09
Olsztyn: GDDKiA-O/OL-R2-P4-26-05/08 - Wykonanie okresowych pomiarów hałasu na istniejącej drodze ekspresowej S-7 na odcinku Jazowa - węzeł Elbląg-Wschód w 3 wybranych punktach pomiarowych (referencyjnych) w roku bieżącym i przez kolejne dwa lata
Numer ogłoszenia: 98045 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52128 01, fax (089) 527 35 36, 5272307.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: GDDKiA-O/OL-R2-P4-26-05/08 - Wykonanie okresowych pomiarów hałasu na istniejącej drodze ekspresowej S-7 na odcinku Jazowa - węzeł Elbląg-Wschód w 3 wybranych punktach pomiarowych (referencyjnych) w roku bieżącym i przez kolejne dwa lata.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie okresowych pomiarów hałasu na istniejącej drodze ekspresowej S-7 na odcinku Jazowa - węzeł Elbląg-Wschód od km około 78+300 do km około 82+300, tj. od węzła Raczki do węzła Elbląg-Wschód w 3 wybranych punktach pomiarowych (referencyjnych) w roku bieżącym i przez kolejne dwa lata. Pomiary poziomu hałasu powinny być wykonywane: w roku 2008 - w miesiącach od maja do końca września, jeden raz w porze wiosny i jeden raz w porze jesieni; w kolejnych dwóch latach (2009 i 2010) w miesiącach od kwietnia do końca października, jeden raz w porze wiosny i jeden raz w porze jesieni. Wyniki należy opracować w 3 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o ile zaistnieją okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.13.10 - Usługi doradcze w zakresie kontroli hałasu Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.31.00 - Usługi doradcze w zakresie kontroli hałasu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp; 2) Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: Kierownik zespołu, wymagana 1 osoba posiadająca: - wykształcenie z zakresu akustyki, - min. 5 letnie doświadczenie w pracy związanej z pomiarami hałasu; Członkowie zespołu, ilość osób w zespole należy tak dobrać, aby zapewnione zostały względy bezpieczeństwa i higieny pracy, wymagane: - min. 5 letnie doświadczenie w pracy związanej z pomiarami hałasu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2); 3) Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 3 zadania polegające na wykonaniu pomiarów hałasu dla inwestycji drogowych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 3); 4) Wykonawca musi posiadać, certyfikat akredytacji, gdyż zgodnie art. 147a ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo ochrony środowiska, od 1 stycznia 2008 r. zarządzający drogą zleca wykonanie pomiarów wielkości emisji lub innych warunków korzystania ze środowiska przez akredytowane laboratorium w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 z póź. zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; C) Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób oraz ich doświadczenia zawodowego, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III.2)2) niniejszego ogłoszenia; D) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III.2)3) niniejszego ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie; E) Kopię certyfikatu akredytacji w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 ze zm.) na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. III.2)4); F) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2)B) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; G) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.2)F), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę; H) Dokumenty, o których mowa w pkt. III.2)F) i pkt. III.2)G) powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. III.2)B); I) Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę; J) W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt. III.2)A) powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, b) dokumenty wymienione w pkt. III.2)B) albo odpowiadające im określone w pkt. III.2)F) i III.2)G), powinny być złożone przez każdego Wykonawcę, c) dokumenty wymienione w pkt. III.2)C), III.2)D), III.2)E) powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (bezpłatna) można pobrać ze strony internetowej lub po złożeniu pisemnego wniosku zawierającego nazwę firmy i adres: odebrać osobiście lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 11:15, miejsce: Siedziba Zamawiającego, sekretariat na I piętrze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa urządzeń, wyposażenia oraz samochodu w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K
- Dostawa sprzętu potrzebnego do modernizacji systemu telewizji przemysłowej CCTV do Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- "Dostawa kompleksowa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego wysokometanowego typu E do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Mrągowie, ul. Przemysłowa 11, 11-700 Mrągowo"
- Dostawa materiałów szewnych oraz zestawów do operacji przepuklin i zestawu do laparoskopii ginekologicznej
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.