WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - dostawy Warszawa: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Telewizja Polska S.A., do kontaktów: Wojciechowska Danuta, tel +48 22 547 8018, fax +48 22 547 7384, ul. Jana Pawła Woronicza, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5476749; 5473455, fax 022 5474406; 5477473, e-mail: TVP@tvp.pl, www.tvp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rafinowane produkty z ropy naftowej. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 23.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1007000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 16.02.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkty z kliszy: kasety, taśmy, klisze. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 25.30.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 988460 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 16.02.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenia komputerowe. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 8756900 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 16.02.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aparatura trnasmisyjna do radiotefonii, radiotelegrafii, transmisjii radiowej i telewizyjnej. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 32.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 3144850 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 16.02.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 32.30.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 8752600 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 16.02.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyrządy optyczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 934500 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 16.02.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pojazdy silnikowe. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1615000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 16.02.2006. 5) Inne informacje:
IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZP/TVP/Plan/2006.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 15.02.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowego typu kombivan i samochodu osobowego z napędem hybrydowym
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego 9-osobowego z przestrzenią ładunkową o napędzie spalinowym na potrzeby Bałtyckiego Teatru Dramatycznego im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie
- NAJEM POJAZDÓW NA OKRES 48 MIESIĘCY
- Dostawa samochodów osobowych i samochodu dostawczego.
- Dostawa dwóch samochodów dla Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
- Dostawa pojazdu zadaniowego ze skrzynią samowyładowawczą
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.