eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Dostawa aparatu ultrasonograficznego, automatycznego wstrzykiwacza kontrastu oraz głowic do aparatu usg Sonosite - ZP 169/15

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-02

Cieszyn: Dostawa aparatu ultrasonograficznego, automatycznego wstrzykiwacza kontrastu oraz głowic do aparatu usg Sonosite - ZP 169/15
Numer ogłoszenia: 97949 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51225 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie, ul. Bielska 4, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33 852 05 11 wew. 252, faks 33 852 12 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu ultrasonograficznego, automatycznego wstrzykiwacza kontrastu oraz głowic do aparatu usg Sonosite - ZP 169/15.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu ultrasonograficznego, automatycznego wstrzykiwacza kontrastu oraz głowic do aparatu usg Sonosite wraz z sfinansowaniem ich zakupu w formie leasingu finansowego lub kredytu ratalnego lub płatnością za urządzenie w 36 równych ratach. Zamówienie podzielone jest na 3 zadania, z których każde stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Zadanie nr 1 - Dostawa aparatu ultrasonograficznego Zadanie nr 2 - Dostawa automatycznego wstrzykiwacza Zadanie nr 3 - Dostawa trzech głowic do aparatu usg Sonosite 2. Realizacja poszczególnych części zamówienia obejmuje: a) dostarczenie do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2015 r. urządzenia, posiadającego certyfikat CE oraz oznakowanego znakiem CE, b) uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenia min. 4 osób z personelu medycznego Zamawiającego w zakresie jego obsługi i racjonalnej eksploatacji, c) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, d) udzielenie okresu gwarancji na dostarczone urządzenie zgodnie z zaoferowanym w ofercie okresem gwarancji wynoszącym minimum 36 miesięcy, licząc od dnia przekazania urządzenia do eksploatacji, e) dostarczenie dokumentów określających zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym - kart gwarancyjnych urządzenia, f) przekazanie urządzenia do użytkowania na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego podpisanego przez obie strony, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 33.11.50.00 - Urządzenia do tomografii 33.11.20.00 - Sprzęt obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 -Dostawa aparatu ultrasonograficznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: MIRO Sp. z o. o., ul. Floriańska 6 lok.9, 03-707 Warszawa i Nettle S.A., ul. Hubska 44, 50-502 Wrocław, ul. Floriańska 6 lok.903-707, 03-707 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 361200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 371640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 371640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 428400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - Dostawa automatycznego wstrzykiwacza

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTRA Sp. z o. o., ul. Odrowąża 11, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134160,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126360,00

  • Oferta z najniższą ceną: 126360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 126360,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.