eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-29

Prudnik: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku
Numer ogłoszenia: 97912 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42580 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4067800, 0608492885, faks 077 4067800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Świadczenie usług pralniczych obejmujących dezynfekcję chemiczno-termiczną bielizny, dezynfekcję komorową materacy oraz przedmiotów nie nadających się do chemiczno-termicznej dezynfekcji w procesie prania (np. poduszki, kołdry), czyszczenie chemiczne, moczenie, maglowanie, prasowanie, bieżące naprawy krawieckie (naprawy zaszywania, cerowania, przyszywania guzików, troczków, zamków błyskawicznych), segregację bielizny czystej z zachowaniem podziału na asortyment, komórkę przeznaczenia, pakowanie w worki oraz transport bielizny fasonowej w pozycji wiszącej, pakowanie, znakowanie odzieży - które uwzględniać ma dane identyfikacyjne szpitala, oddziału, użytkownika oraz transport, bielizny szpitalnej będącej własnością Zamawiającego, (pod pojęciem bielizny szpitalnej należy rozumieć wszystkie rzeczy, które należy prać tzn. pościel, ubrania, bielizna w tym noworodkowa i dziecięca, koce, firany, zasłony ręczniki, ubrania ochronne itp.). 1. Szacunkowa średnia ilość roczna suchego prania wynosi około 80400 kg w okresie 2 lat, a w skali jednego miesiąca ustala się na około 3350 kg. Do obciążenia będzie liczony każdy 1 kg prania już wypranego, czystego i suchego co do którego Zamawiający nie zgłosił wad lub braków. Średnia ilość prania uzależniona jest od zapotrzebowania Zamawiającego w związku z tym może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Wykonawca zobowiązany jest do elastycznego reagowania na zmianę tej ilości. 2. Usługi pralnicze obejmują m.in.: a. odbiór brudnej i dostawę czystej, bielizny i odzieży od i do Zamawiającego, transport odbywać się będzie transportem Wykonawcy w godzinach i terminach określonych w umowie. Transport musi odbywać się środkami transportu dostosowanymi do przewozu bielizny brudnej i czystej z zachowaniem podziału oraz zapewnić przewóz bielizny fasonowej w pozycji wiszącej i jej nie gniecenie. Miejsca, z których i do których należy odbierać i dostarczać pranie: Szpital przy ul. Piastowskiej 64, budynek ZOL w Głogówku, ul. Konopnickiej 2. b. pranie, suszenie, maglowanie, prasowanie, obejmować będzie pranie bielizny szpitalnej i operacyjnej połączone z pełną dezynfekcją chemiczno-termiczną, która jest zgodna z zaleceniami PZH; maglowanie wymagane jest w przypadku bielizny pościelowej, operacyjnej, podkładów i ręczników, a prasowanie w przypadku bielizny fasonowej, chyba, że co innego wynika z zaleceń producenta odzieży i bielizny ochronnej. c. dezynfekcja w komorze - materace d. czyszczenie chemiczne - koce, poduszki, inne e. sortowanie i segregacja poszczególnych asortymentów odzieży musi odbywać się według podziału na asortyment i komórkę przeznaczenia, a następnie powinno być zapakowane do pojedynczych paczek lub worków. f. przyjmowanie i ewidencjonowanie zleconej do prania bielizny szpitalnej; g. przeprowadzenie dezynfekcji; h. stosowanie technologii prania zleconej przez nadzór sanitarno-epidemiologiczno-higieniczny w odniesieniu do poszczególnych oddziałów szpitalnych-odpowiedni do rodzaju bielizny dobór technologii (np. odzież ochronna musi być prana oddzielnie, a pościel skażona poddana dezynfekcji) z zastosowaniem środków i preparatów, posiadających na mocy przepisów odrębnych, atesty oraz dopuszczenia, ze szczególnym uwzględnieniem środków piorących i dezynfekujących w temperaturze 40 stopni. Środki piorące nie mogą zawierać w swoim składzie chloru. i. świadczenie usługi pralniczej zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania, j. naprawę, zszywanie, cerowanie, przyszywanie troczków, przyszywanie guzików k. znakowanie odzieży, która uwzględniać ma dane identyfikacyjne szpitala, oddziału, użytkownika. l. okres rotacji bielizny wynosi 1 dzień. 3. Wykonawca do wykonania niniejszej usługi musi dysponować odpowiednim samochodem transportowym do przewozu bielizny czystej i brudnej dopuszczonym przez odpowiednie służby sanitarno-epidemiologiczne. 4. Zamawiający będzie wydawał do prania brudną bieliznę i odzież w sztukach posortowaną i oczyszczoną (tzn. bez narzędzi, długopisów itp.) na podstawie druku stosowanego u Wykonawcy z wpisaną ilością każdego asortymentu. 5. Wypraną bieliznę i odzież odbiera uprawniony przedstawiciel Zamawiającego, dokonując jej odbioru ilościowego, asortymentowego i jakościowego. 6. W przypadku stwierdzenia braków jakościowo - ilościowych upoważniony przedstawiciel Zamawiającego poświadcza ten fakt swoim podpisem na kwicie odbioru. 7. Zamawiający w razie stwierdzenia wad wykonanych usług, których nie można było stwierdzić w momencie odbioru zgłasza wszelkie reklamacje Wykonawcy w sposób udokumentowany, które powinny być uwzględnione w ciągu 24 godzin. Po trzecim przypadku zgłoszenia reklamacji Zamawiający może wypowiedzieć umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania nieodpłatnie ponownego prania rzeczy niedokładnie wypranych. 9. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej naprawy uszkodzonej pościeli lub piżam oraz innej bielizny. 10. Zamawiający wyznaczy pracownika upoważnionego do jakościowo - ilościowego odbioru wykonanych usług i zobowiązuje się do aktualizacji danych w przypadku zmiany tych osób. 11. Zamawiający zobowiązuje się do: - wydzielenia miejsc - pomieszczenia dla składowania brudnej bielizny - organizacji transportu brudnej i czystej bielizny na terenie szpitala i przychodni - zapewnienia opakowań ochronnych brudnej bielizny i oznakowania tych opakowań - oznaczenia bielizny wymagającej reperacji i ponownego prania 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli zakładu pralniczego Wykonawcy w trakcie postępowania przetargowego oraz przez cały okres realizacji usługi prania. 13. Zamawiający po zawarciu umowy ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawiania 1 raz na kwartał badań mikrobiologicznych na czystość pranej bielizny. 14. Szczegółowy zakres wykonania usługi zawiera SIWZ i załącznik nr 4 - istotne warunki umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Firm Pralnia Opole Sp. z o.o. - lider konsorcjum DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o., ul. N.M. Panny 5 e, 59-200 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 192960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 192960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 233160,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.