eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną PCV szt. 37 wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Wejherowie przy ul. Dworcowej 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-08

Wejherowo: wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną PCV szt. 37 wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Wejherowie przy ul. Dworcowej 5
Numer ogłoszenia: 97860 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 im. ks. Edmunda Roszczynialskiego , ul. Dworcowa 5, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6724451, faks 058 6724451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp3.wejher.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną PCV szt. 37 wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Wejherowie przy ul. Dworcowej 5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną PCV szt. 37 wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Wejherowie przy ul. Dworcowej 5.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia (potwierdzone dokumentami stwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; d) dysponują lub będą dysponować pracownikiem posiadającym doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie dla stanowiska jakie zostanie mu powierzone. Lp Stanowisko Doświadczenie jako kierownik robót Wymagana liczba osób 1 Kierownik budowy (odpowiedzialny za wykonanie robót branży budowlanej ) co najmniej 3 lata 1 osoba Osoba wymienione powyżej, musi posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawa Prawo Budowlane oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Jeżeli zaś w/w osoba będzie posiadała uprawnienia budowlane wydane po 14.02.1995 r. do oferty należy załączyć zaświadczenie lub decyzję o wpisie do Centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 2. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych w ofertach przez Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Imienny wykaz personelu kierowniczego, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w branży budowlanej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do jego wykonania na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Do oferty należy załączyć: kopie uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń z właściwej izby samorządu zawodowego branży budowlanej Jeżeli osoby przewidziane do realizacji zamówienia nie są pracownikami wykonawcy należy załączyć ich pisemną zgodę na podjęcie współpracy przy realizacji niniejszego zamówienia. Osoba wymienione powyżej, musi posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawa Prawo Budowlane oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Jeżeli zaś w/w osoba będzie posiadała uprawnienia budowlane wydane po 14.02.1995 r do oferty należy załączyć zaświadczenie lub decyzję o wpisie do Centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego 6. Wykaz, co najmniej trzech zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Należy wypełnić załącznik nr 5do SIWZ. 7. Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w załączniku nr 5 do SIWZ zostały wykonane należycie. 8. Kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej lub skróconej, na podstawie których skalkulowano poszczególne elementy ceny ryczałtowej wraz z zestawieniem zaproponowanych materiałów . 9. Szczegółowe informacje dot. stolarki okiennej zadeklarowanej w ofercie -Wypełniony zał nr 7 a. 10. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. O wartości nie mniejszej niż 50 000,00 złotych 11. Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty: a) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w pkt 1.2, 3, b) Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i upoważnionego do podpisania w ich imieniu umowy na realizację zamówienia. c) W formularzu oferty oraz na załącznikach wpisywane będą dane wykonawcy zbiorowego i podpisywane będą przez upoważnionego pełnomocnika. d) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 10 lit. a, zostanie wybrana Zamawiający wymagać będzie przed zawarciem umowy w sprawie nn. zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. e) Zgodnie z art.141 Prawo zamówień publicznych Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp3.wejher.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 84 - 200 Wejherowo ul. Dworcowa 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 84 - 200 Wejherowo ul. Dworcowa 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.