eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świątki › Zakup kompletnego zadaszenia estradowego składanego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-02

Świątki: Zakup kompletnego zadaszenia estradowego składanego.
Numer ogłoszenia: 97850 - 2011; data zamieszczenia: 02.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Świątkach , Świątki 87, 11-008 Świątki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6169883, 6169890 w. 109, faks 089 6169822.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup kompletnego zadaszenia estradowego składanego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Kompletnego zadaszenia estradowego składanego, przeznaczonego do wielokrotnego montażu o konstrukcji aluminiowej. Wymagania dotyczące zadaszenia są następujące: - Zadaszenie ma służyć do osłonięcia sceny o wymiarach 10 x 10m (szer. x głęb.), - aluminiowa konstrukcja kratownicowa z materiału zgodnego z Polskimi Normami, wykonana z materiału zapewniającego wytrzymałość w ciągu wielu lat eksploatacji, gwarantującego bezpieczeństwo użytkowników , -minimalna grubość ścianki profili, z których zbudowane będzie zadaszenie nie może być mniejsza niż 3 mm. - żaden element zadaszenia nie powinien być dłuższy niż 3 m, - połączenia kratownic wykonane na szybkozłącza np. klinowo - stożkowe umożliwiające łatwy, szybki montaż oraz duża wytrzymałość, - konstrukcja zadaszenia wykonana w postaci prostokątnej ramy o wymiarach zewnętrznych 10 x 10 m (z dokladnoscia?20 mm), - wymagany minimalny prześwit pod konstrukcja zadaszenia 7 m, - kopuła zadaszenia z przodu, w środku i z tylu wykonana z płaskich dźwigarów w kształcie użebrowanego trójkąta o długości podstawy 10m, - pokrycie zadaszenia wykonać z plandeki posiadającej wymagane atesty oraz ciężar właściwy około 650 g/m2, kolor zielony bądź niebieski, - cala kopuła zadaszenia podnoszono na wciągarkach zawieszonych na słupach - konieczne oznaczenia CE dla wciągarek, - słupy powinny zawierać elementy umożliwiające kładzenie do montażu oraz być posadowione na podstawach wyposażonych w koła i podpory regulowane, - plandeka powinna być gęsto podparta - odległość pomiędzy krokwiami zadaszenia nie większa niż 1,2 m a pomiędzy płatwiami nie większa niż 1,8 m, - słupy nośne zadaszenia powinny być usytuowane na zewnątrz ramy nośnej to znaczy, ze odległość pomiędzy słupami nie może być mniejsza niż 10 m, - konstrukcja dachu ma umożliwiać zawieszenia oświetlenia do 850 kg, - w komplecie zadaszenia osłony boczne i tylna, wykonane z siatki plandekowej, przy czym koniecznie należy zachować pionowość oraz zamocować osłony u góry do kratownicy a w dolnej części do sceny, kolor osłon taki sam jak plandeki zadaszenia, - w komplecie - wszystkie elementy połączeniowe, napinacze i nosidła do plandek i osłon, narzędzia montażowe itp. - dostawa na wskazane miejsce połączone ze szkoleniem montażu. Do dostawy należy dołączyć: - świadectwo jakości stwierdzające wytrzymałość zadaszenie, - rekomendacja techniczna ITB, - świadectwo kwalifikacyjne Instytut Spawalnictwa , - atesty trudnopalności plandeki, - instrukcja obsługi na zadaszenie, - karty gwarancyjne, - pokazowy montaż połączony ze szkoleniem obsługi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.00.00 - Konstrukcje i części konstrukcji 44.11.24.10 - Konstrukcje dachowe 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg wzoru zał. Nr 2 2. Wykaz zrealizowanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat w tym min. 1 zadaszenie o wym. 10x10m ( wraz z referencjami Zamawiających) 3. Deklarację zgodności CE na wciągarki 4. Świadectwo Kwalifikacyjne Instytutu Spawalnictwa

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg wzoru zał. Nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg wzoru zał. Nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg wzoru zał. Nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=179
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świątki, Świątki 87, 11-008 Świątki pokój nr 9..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie Urzędu Gminy Świątki lub pocztą na adres: Urząd Gminy Świątki, Świątki 87, 11-008 Świątki..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 413 Wdrażania Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.