eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja budynku Gimnazjum Nr 14 w Łodzi, Al. I Dywizji 16 część pierwsza - modernizacja sanitariatów, część druga - wymiana okien

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Łódź: Modernizacja budynku Gimnazjum Nr 14 w Łodzi, Al. I Dywizji 16 : część pierwsza - modernizacja sanitariatów, część druga - wymiana okien
Numer ogłoszenia: 97839 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384912, fax 042 6384909.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Gimnazjum Nr 14 w Łodzi, Al. I Dywizji 16 : część pierwsza - modernizacja sanitariatów, część druga - wymiana okien.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: modernizacja sanitariatów i wymiana okien w budynku szkoły

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków art.22 ust.1 pkt 1-4 prawa zamówień publicznych; wskazanie uprawnionego kierownika robót ; wykazanie doświadczenia w wykonywaniu prac będących przedmiotem zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu wymagań art.22 ust.1 pkt. 1-4 prawa zamówień publicznych ; wskazanie kierownika robót z załączeniem dokumentów uprawniających do kierowania robotami ;dla każdej części zamówienia wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej dwóch robót o zakresie i wartości podobnej do zamówienia będącego przedmiotem przetargu z dołączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie : część pierwsza - remont sanitariatów o wartości 100 tys. zł każda i część druga - wymiana okien o wartści min. 50 tys. zł każda.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Inwestycyjno-Majątkowy Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Łodzi ; 90-552 Łódź, ul. Kopernika 36 pok.4 tel.: 42 6327899.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Oddział Inwestycyjno-Majątkowy Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Łodzi ; 90-552 Łódź, ul. Kopernika 36 pok.4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: modernizacja sanitariatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kompleksowa modernizacja sanitariatów w budynku szkoły - dwa piony w trzech kondygnacjach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wymiana okien.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana okien drewnianych na oknaz PVC we wskazanych miejscach budynku szkoły.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.