Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-26
Toruń: Dostawa umundurowania polowego i specjalnego
Numer ogłoszenia: 97817 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Toruniu , ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 611-73-00, faks 0-56 611 74 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbacelna.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa umundurowania polowego i specjalnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania polowego i specjalnego, wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2007 r., nr 197, poz. 1521). Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na wyodrębnione części (siedem zadań) i dopuszcza możliwość realizowania poszczególnych części przez różnych Wykonawców. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań. Szczegółowy opis zamówienia zawiera SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3, 18.22.32.00-0, 18.33.30.00-2, 18.44.33.20-5, 18.83.20.00-0, 18.42.50.00-4, 18.42.40.00-7, 18.23.54.00-9, 18.33.00.00-1, 18.11.40.00-1, 18.23.40.00-8, 18.93.90.00-0, 18.92.52.00-1, 18.31.84.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą:spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty lub uzupełnionych zgodnie z art. 26 ust.3 uPzp. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty lub uzupełnionych zgodnie z art. 26 ust.3 uPzp. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty lub uzupełnionych zgodnie z art. 26 ust.3 uPzp. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty lub uzupełnionych zgodnie z art. 26 ust.3 uPzp. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty lub uzupełnionych zgodnie z art. 26 ust.3 uPzp. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku, w którym Wykonawca na podstawie art.26 ust.2b uPzp będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale tachnicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie ww. warunku polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów jest zobowiązany do przedłożenia informacji o banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiadają rachunki podmioty na zdolnościach których polega wykonawca, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W sytuacji, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres oraz podpisane przez mocodawcę, bądź jego kserokopia poświadczona przez mocodawcę albo notariusza -za zgodność z oryginałem. Wykonawca składa pełnomocnictwo w przypadku, gdy: -Wykonawca jest reprezentowany przez osobę inną niż określona w dokumencie rejestracyjnym, -Wykonawcę reprezentować będzie jedna osoba fizyczna, a dla firmy przewidziano reprezentację wieloosobową, -Wykonawcy występują wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izbacelna.torun.bip.net.pl; www.izbacelna.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Toruniu, ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 Toruń, pok. 305..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna w Toruniu, ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 Toruń, pok. 2 (kancelaria)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa składników umundurowania specjalnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa umundurowania specjalnego, wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2007 r., nr 197, poz. 1521) i SIWZ. Zakres: 1. komplet całoroczny: kurtka i spodnie koloru czarnego - 25 kpl., 2. czapka polowa zimowa koloru czarnego - 18 szt., 3. czapka typu dokerka koloru czarnego- 38 szt., 4. rękawiczki ochronne z powłoką antypoślizgową - 30 par..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3, 18.22.32.00-0, 18.23.40.00-8, 18.44.33.20-5, 18.42.40.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa składników umundurowania specjalnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa umundurowania specjalnego, wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2007 r., nr 197, poz. 1521) i SIWZ. Zakres: 1. koszulka typu polo koloru czarnego - 17 szt., 2. koszulobluza z długim rekawem koloru czarnego - 26 szt., 3. koszulobluza z krótkim rękawem koloru czarnego - 26 szt., 4. podkoszulek z krótkim rękawem koloru czarnego - 17 szt., 5. spodnie polowe koloru czarnego z materiału o gramaturze 330 +/- 5 g/m2 - 35 szt., 6. spodnie polowe koloru czarnego z materiału o gramaturze 230 +/- 5 g/m2 (na okres letni) - 35 szt., 7. kombinezon jednoczęściowy koloru czarnego- 30 szt., 8. czapka polowa letnia koloru czarnego - 31 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3, 18.33.30.00-2, 18.33.00.00-1, 18.31.84.00-5, 18.23.40.00-8, 18.11.40.00-1, 18.44.33.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa składników umundurowania specjalnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa umundurowania specjalnego, wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2007 r., nr 197, poz. 1521) i SIWZ. Zakres: 1. buty letnie na grubej podeszwie - 34 pary, 2. buty wysokie na grubej podeszwie - 29 par..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3, 18.83.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa składników umundurowania polowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa umundurowania polowego, wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2007 r., nr 197, poz. 1521) i SIWZ. Zakres: 1. komplet całoroczny: kurtka i spodnie koloru szarozielonego - 4 kpl., 2. czapka polowa zimowa koloru szarozielonego - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3, 18.22.32.00-0, 18.23.40.00-8, 18.44.33.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa składników umundurowania polowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa umundurowania polowego, wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2007 r., nr 197, poz. 1521) i SIWZ. Zakres: 1. koszulka typu polo koloru szarozielonego - 30 szt., 2. koszulobluza z długim rękawem koloru szarozielonego - 9 szt., 3. koszulobluza z krótkim rękawem koloru szarozielonego - 11 szt., 4. podkoszulek z krótkim rękawem koloru szarozielonego - 40 szt., 5. spodnie polowe koloru szarozielonego z materiału o gramaturze 330 +/- 5 g/m2 - 10 szt., 6. spodnie polowe koloru szarozielonego z materiału o gramaturze 230 +/- 5 g/m2 (na okres letni) - 10 szt., 7. czapka polowa letnia koloru szarozielonego - 8 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3, 18.33.30.00-2, 18.33.00.00-1, 18.31.84.00-5, 18.23.40.00-8, 18.44.33.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa składników umundurowania polowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa umundurowania polowego, wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2007 r., nr 197, poz. 1521) i SIWZ. Zakres: 1. buty letnie na grubej podeszwie - 6 par, 2. buty wysokie na grubej podeszwie - 4 pary..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3, 18.83.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa składników umundurowania specjalnego/polowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa umundurowania specjalnego/polowego, wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2007 r., nr 197, poz. 1521) i SIWZ. Zakres: 1. kamizelka ostrzegawcza - 46 szt., 2. kamizelka narzędziowa nasobna - 27 szt., 3. torba na umundurowanie - 45 szt., 4. pas główny parciany - 50 szt., 5. dystynkcje koloru szarozielonego - 20 par, 6. dystynkcje koloru czarnego - 50 par..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3, 18.23.54.00-9, 18.93.90.00-0, 18.42.50.00-4, 18.92.52.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Mechaniczne oczyszczanie jezdni na terenie miasta Torunia
- Naprawa części dachu Domu Studenckiego nr 5 (OAS Kotłownia) przy ul. Słowackiego 5/7 w Toruniu.
- Roboty budowlane w Hotelu Uniwersyteckim przy ul. Szosa Chełmińska 83a w Toruniu.
- Usługa ręcznego oczyszczania ulic, wysepek, parkingów, miejsc wyłączonych z ruchu na terenie miasta Torunia
- Kompleksowy remont kuchni w Szkole Podstawowej nr 18 przy ul. Wyszyńskiego 1/5 w Toruniu"
- Dostawa sprzętu AGD i aparatury chłodniczej z podziałem na 10 zadań
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA RĘKAWIC OCHRONNYCH DO SP ZOZ WSPR W BIAŁYMSTOKU
- DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ I SPRZĘTU SPORTOWEGO
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa obuwia i odzieży gastronomicznej oraz medycznej(zamówienie z podziałem na 2 części)
- Dostawa odzieży roboczej dla personelu medycznego, pracowników gospodarczych oraz technicznych
- Dostawa umundurowania dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 45/D
więcej: Kombinezony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.