eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa instrumentu pomiarowego do analizy nanocząsteczek, w tym nanocząsteczek o średnicy poniżej 100 nm, zachowującego ich natywne właściwości dla Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii UJ CM w Krakowie. Sprawa znakDZP/CM/242/3-178/ZP/13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-24

Kraków: Dostawa instrumentu pomiarowego do analizy nanocząsteczek, w tym nanocząsteczek o średnicy poniżej 100 nm, zachowującego ich natywne właściwości dla Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii UJ CM w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-178/ZP/13
Numer ogłoszenia: 97810 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32228 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa instrumentu pomiarowego do analizy nanocząsteczek, w tym nanocząsteczek o średnicy poniżej 100 nm, zachowującego ich natywne właściwości dla Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii UJ CM w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-178/ZP/13.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentu pomiarowego do analizy nanocząsteczek, w tym nanocząsteczek o średnicy poniżej 100 nm, zachowującego ich natywne właściwości dla Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii UJ CM w Krakowie. Parametry techniczne i warunki wymagane oraz punktowane przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2013 r. oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę wraz z transportem do Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii UJ CM, Zakład Immunologii Klinicznej, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków, pom. L-154, II piętro. 2.Instalację i uruchomienie. 3.Przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla 2 osób z obsługi sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia. Szkolenie ma być przeprowadzone w terminie uzgodnionym z użytkownikiem. 4.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim (w wersji papierowej). 5.Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji. 6. Wykonanie w okresie gwarancji minimum 2 przeglądów gwarancyjnych w każdym roku objętym gwarancją. 7.Autoryzowany serwis w czasie trwania okresu gwarancji. 8.Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a)czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b)wymagany termin naprawy do 14 dni roboczych od chwili zgłoszenia wady faksem lub e-mailem. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia sprzętu zastępczego lub jego elementu na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt/element naprawiany. 9.W przypadku trzykrotnej naprawy sprzętu będącego przedmiotem zamówienia lub tego samego jego elementu, a także gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany sprzętu/tego samego elementu dotkniętego wadą na nowy, na własny koszt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • A.P. Instruments sp. z o.o. sp.k., ul. Buszycka 18B, 02-869 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 227642,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 214151,00

  • Oferta z najniższą ceną: 214151,00 / Oferta z najwyższą ceną: 214151,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.