eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Świadczenie usług Inżyniera w rozumieniu Warunków kontraktowych (FIDIC) dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę oraz zgodnie z polskim prawem przy realizacji inwestycji obejmującej roboty budowlane (lub roboty budowlane wraz z projektowaniem) w ramach zadań objętych Projektem pn. Integracja systemu transportu miejskiego wraz z zakupem taboru tramwajowego w Toruniu - BiT-City

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-07

Toruń: Świadczenie usług Inżyniera w rozumieniu Warunków kontraktowych (FIDIC) dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę oraz zgodnie z polskim prawem przy realizacji inwestycji obejmującej roboty budowlane (lub roboty budowlane wraz z projektowaniem) w ramach zadań objętych Projektem pn. Integracja systemu transportu miejskiego wraz z zakupem taboru tramwajowego w Toruniu - BiT-City
Numer ogłoszenia: 97789 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji w Toruniu Sp. z o.o. , ul. Sienkiewicza 24/26, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 65 55 200, faks 56 65 55 339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzk-torun.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług Inżyniera w rozumieniu Warunków kontraktowych (FIDIC) dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę oraz zgodnie z polskim prawem przy realizacji inwestycji obejmującej roboty budowlane (lub roboty budowlane wraz z projektowaniem) w ramach zadań objętych Projektem pn. Integracja systemu transportu miejskiego wraz z zakupem taboru tramwajowego w Toruniu - BiT-City.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług Inżyniera w rozumieniu Warunków kontraktowych dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, opublikowanych przez Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils (FIDIC), PO Box 311, CH-1215 Genewa 15, 4. wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą, tłumaczenie 1. wydania 1999, wydane przez SIDiR oraz zgodnie z polskim prawem przy realizacji inwestycji obejmującej roboty budowlane (lub roboty budowlane wraz z projektowaniem) w ramach zadań objętych Projektem pn.: Integracja systemu transportu miejskiego wraz z zakupem taboru tramwajowego w Toruniu - BiT-City (dalej także: BiT City). 2. Pełnienie funkcji Doradcy Technicznego Banku, który obsługuje i gwarantuje emisję obligacji przez MZK w Toruniu Spółka z ograniczoną 3. W ramach Projektu - Bit City, Inżynier Kontraktu będzie wykonywał swoje obowiązki w odniesieniu do następujących zadań: Zadanie I: Przebudowa torowiska tramwajowego na linii średnicowej od węzła Toruń Miasto (Pl. 18-ego Stycznia) do Alei Solidarności poprawiająca dostępność komunikacyjną Zespołu Staromiejskiego wpisanego na listę światowego dziedzictwa kulturowego UNESCO poprzez transport przyjazny środowisku; Zadanie IV: Modernizacja systemu sterowania na linii średnicowej dostosowanej do taboru niskopodłogowego; Zadanie V: Modernizacja pętli tramwajowej Motoarena; Zadanie VI: Budowa węzła przesiadkowego przy dworcu PKP Toruń Miasto integrującego tramwajową linię średnicową nr 1 oraz pozostały transport publiczny z koleją metropolitalną BiT-City; Zadanie VIII: Zakup taboru tramwajowego niskopodłogowego - w części dotyczącej wykonania dokumentacji projektowej i robót mających na celu dostosowanie hali napraw do nowego taboru. 4. Uwaga: Zadania nr I i VI są realizowane w ramach jednego kontraktu. 5. Zadania: I, IV,V i VI będą realizowane zgodnie z polskim prawem, w tym prawem budowlanym, według Warunków kontraktowych FIDIC (Warunki kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę, opublikowane przez Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils (FIDIC), PO Box 311, CH-1215 Genewa 15, 4. wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą, tłumaczenie 1. wydania 1999, wydane przez SIDiR), z uwzględnieniem innych wymogów Zamawiającego. Natomiast Zadanie VIII realizowane będzie na podstawie umowy cywilno-prawnej. 6. Wszystkie ww. Zadania przewidziane są do współfinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w kwocie nieprzekraczającej 10% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w zakresie czynności nadzoru

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.40.00 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w terminie wyznaczonym do składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 PZP. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: 85 1240 4009 1111 0010 4319 5292 w Banku: Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna (Bank PEKAO S.A.) - w tytule przelewu prosimy wpisać: Wadium - Inżynier Kontraktu - BiT-City. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Kserokopię poświadcza Wykonawca za zgodność z oryginałem. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć w ofercie kopię dokumentu wadialnego poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć wraz z ofertą w formie umożliwiającej zwrot po zakończeniu postępowania. Dokument wadialny powinien być wystawiony wyłącznie na Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze będącej przedmiotem niniejszego postępowania polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub inne równoważne warunki kontraktu, o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) brutto łącznie, dla zadań inwestycyjnych o wartości nie mniejszej niż 60.000.000 zł (słownie: sześćdziesiąt milionów złotych) brutto łącznie, a nadzorowane roboty budowlane obejmowały branżę: linii kolejowych lub tramwajowych, drogową, instalacji sanitarnych, elektryczną, elektroenergetyczną, teletechniczną. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa powyżej odbędzie się na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ogłoszeniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują (będą dysponować) zespołem składającym się z osób posiadających doświadczenie i kwalifikacje adekwatne do funkcji jakie zostały/mają być im powierzone (min. 1 osoba do pełnienia niżej wymienionej funkcji): 1) Eksperta nr 1 na stanowisko Kierownika Zespołu (Inżynier Rezydent), - posiadającego: - min. wykształcenie wyższe techniczne; - co najmniej 10-letni staż pracy w branży, w tym minimum 5 lat na stanowisku kierowniczym; - doświadczenie w zarządzaniu Projektami a także związanymi z tym sprawozdawczością, tworzeniem i składaniem raportów technicznych i finansowych; - doświadczenie w organizowaniu i kierowaniu na stanowisku Inżyniera Rezydenta/Inżyniera Kontraktu minimum 2 Projektami/Kontraktami zakończonymi i rozliczonymi, finansowanymi ze źródeł międzynarodowych, realizowanymi według warunków kontraktowych FIDIC lub równoważnych warunków kontraktowych w charakterze osoby pełniącej funkcję odpowiadającą funkcji Inżyniera Rezydenta/ Inżyniera Kontraktu w rozumieniu warunków kontraktowych FIDIC, o wartości min. 40.000.000 zł (słownie: czterdzieści milionów złotych) brutto. Przewidywane zaangażowanie Kierownika Zespołu - Inżyniera Rezydenta przy realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze pełnego etatu. Wymaga się, aby Kierownik Zespołu przez cały okres realizacji zamówienia pozostawał do dyspozycji Zamawiającego poprzez codzienną obecność w normalnych godzinach pracy w miejscu realizacji zamówienia (miasto Toruń). Nieobecność Kierownika Zespołu w związku z realizacją zadań związanych z zamówieniem poza Toruniem może mieć miejsce jedynie po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego. Na każde wezwanie Zamawiającego Inżynier Rezydent zobowiązany jest najpóźniej w ciągu 3 godzin od otrzymania wezwania drogą telefoniczną bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej stawić się na w wyznaczonym miejscu na ternie Miasta Torunia. Nierespektowanie ww. wymagania przez Wykonawcę będzie traktowane jako nienależyte wykonanie umowy dające Zamawiającemu prawo do odstąpienia od umowy z winy wykonawcy. 2) Eksperta nr 2 na stanowisko Menedżer kosztów, posiadającego: - min. wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne; - co najmniej 5- letnie doświadczenie zawodowe w tym co najmniej 3 lata pracy w zespole Inżyniera kontraktu; - doświadczenie w rozliczaniu kontraktów, sporządzaniu raportów i sprawozdań finansowych oraz kosztorysowaniu przy minimum 1 kontrakcie na roboty budowlane o wartości robót budowlanych min. 40 mln zł, zrealizowanych wg warunków kontraktowych FIDIC lub równoważnych warunków kontraktowych, zakończonym i rozliczonym. Przewidywane zaangażowanie Menedżera kosztów przy realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze pełnego etatu. Wykonawca będzie odpowiedzialny za odpowiednią organizację i dyspozycyjność personelu Inżyniera, w tym za zapewnienie obecności w wymiarze koniecznym dla kompletnego i poprawnego zrealizowania usług.; 3) Eksperta nr 3 na stanowisko Inspektor Nadzoru w zakresie robót torowych, posiadającego: - min. wykształcenie wyższe techniczne, - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w tym 3 lata jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy w zakresie robót torowych, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności kolejowej bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub inne odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - doświadczenie w wykonywaniu czynności w zakresie nadzorowania i rozliczania robót torowych i sieci trakcyjnej przy minimum 1 kontrakcie na roboty budowlane zakończonym i rozliczonym; Wykonawca będzie odpowiedzialny za odpowiednią organizację i dyspozycyjność personelu Inżyniera, w tym za zapewnienie obecności w wymiarze koniecznym dla kompletnego i poprawnego zrealizowania usług. 4) Eksperta nr 4 na stanowisko Inspektor Nadzoru budowlanego w zakresie robót drogowych, posiadającego: - min. wykształcenie wyższe techniczne, - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w tym 3 lata jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy w zakresie robót drogowych, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności drogowej bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub inne odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - doświadczenie w wykonywaniu czynności w zakresie nadzorowania i rozliczania robót drogowych przy minimum 1 kontrakcie na roboty budowlane zakończonym i rozliczonym; Przewidywane zaangażowanie przy realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze pełnego etatu. Wykonawca będzie odpowiedzialny za odpowiednią organizację i dyspozycyjność personelu Inżyniera, w tym za zapewnienie obecności w wymiarze koniecznym dla kompletnego i poprawnego zrealizowania usług. 5) Eksperta nr 5 na stanowisko Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót sieci instalacji, urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, posiadającego: - min. wykształcenie wyższe techniczne- kierunek elektryczny lub elektroniczny, - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 3 lata jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (wykonawcze) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub inne odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - doświadczenie w wykonywaniu czynności w zakresie nadzorowania i rozliczania robót sieci instalacji, urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i trakcyjnych przy minimum 1 kontrakcie na roboty budowlane zakończonym i rozliczonym; Przewidywane zaangażowanie przy realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze pełnego etatu. Wykonawca będzie odpowiedzialny za odpowiednią organizację i dyspozycyjność personelu Inżyniera, w tym za zapewnienie obecności w wymiarze koniecznym dla kompletnego i poprawnego zrealizowania usług. 6) Eksperta nr 6 na stanowisko Inspektora Nadzoru - specjalista w zakresie robót sieci teletechnicznych, posiadającego: - min. wykształcenie wyższe techniczne - kierunek elektroniczny, telekomunikacyjny, - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w tym minimum 3 lata jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (wykonawcze) w specjalności telekomunikacyjnej - bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub inne odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - doświadczenie w wykonywaniu czynności w zakresie nadzorowania i rozliczania robót sieci teletechnicznych przy minimum 1 kontrakcie na roboty budowlane zakończonym i rozliczonym; Przewidywane zaangażowanie przy realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze pełnego etatu. Wykonawca będzie odpowiedzialny za odpowiednią organizację i dyspozycyjność personelu Inżyniera, w tym za zapewnienie obecności w wymiarze koniecznym dla kompletnego i poprawnego zrealizowania usług. 7) Ekspert nr 7 na stanowisko Inspektora Nadzoru w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadającego: - min. wykształcenie wyższe - kierunek budownictwo ogólne lub o profilu zbliżonym, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w tym 3 lata jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy, - uprawnienia budowlane (wykonawcze) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub inne odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - doświadczenie w wykonywaniu czynności w zakresie nadzorowania i rozliczania robót konstrukcyjno-budowlanych przy minimum 1 kontrakcie na roboty budowlane zakończonym i rozliczonym; Wykonawca będzie odpowiedzialny za odpowiednią organizację i dyspozycyjność personelu Inżyniera, w tym za zapewnienie obecności w wymiarze koniecznym dla kompletnego i poprawnego zrealizowania usług. 8) Eksperta nr 8 na stanowisko Inspektor Nadzoru w zakresie robót instalacji sanitarnych, posiadającego: - min. wykształcenie wyższe techniczne, - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w tym 3 lata jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy, - uprawnienia budowlane (wykonawcze) w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, kanalizacyjnych i wodociągowych, które zostały wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub inne odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - doświadczenie w wykonywaniu czynności w zakresie nadzorowania i rozliczania robót instalacji sanitarnych przy minimum 1 kontrakcie na roboty budowlane zakończonym i rozliczonym; Wykonawca będzie odpowiedzialny za odpowiednią organizację i dyspozycyjność personelu Inżyniera, w tym za zapewnienie obecności w wymiarze koniecznym dla kompletnego i poprawnego zrealizowania usług. 9) Eksperta nr 9 - na stanowisko specjalisty w zakresie robót zieleni - posiadającego: - min. wykształcenie wyższe techniczne; - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe; - doświadczenie w wykonywaniu czynności w zakresie nadzorowania i rozliczania robót zieleni przy minimum 1 kontrakcie na roboty budowlane zakończonym i rozliczonym; Wykonawca będzie odpowiedzialny za odpowiednią organizację i dyspozycyjność personelu Inżyniera, w tym za zapewnienie obecności w wymiarze koniecznym dla kompletnego i poprawnego zrealizowania usług. 10) Eksperta nr 10 - Inspektor ds. geodezji: - wykształcenie wyższe techniczne; - uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji; - nie mniej niż 3 lata doświadczenia zawodowego; - sporządzenie co najmniej 2 opracowań mapowych dla inwestycji liniowych. Wykonawca będzie odpowiedzialny za odpowiednią organizację i dyspozycyjność personelu Inżyniera, w tym za zapewnienie obecności w wymiarze koniecznym dla kompletnego i poprawnego zrealizowania usług. 11) Eksperta nr 11 - Inspektor nadzoru robót geotechnicznych: - Wykształcenie wyższe techniczne w specjalności geologii inżynierskiej; - posiadanie Certyfikatu Polskiego Komitetu Geotechniki lub równoważne wymagane poza granicami Polski; - nie mniej niż 3 lata doświadczenia w zakresie opracowania dokumentacji geologiczno - inżynierskiej, oraz nadzoru nad realizacją robót. Wykonawca będzie odpowiedzialny za odpowiednią organizację i dyspozycyjność personelu Inżyniera, w tym za zapewnienie obecności w wymiarze koniecznym dla kompletnego i poprawnego zrealizowania usług. UWAGA: dopuszcza się łączenie funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień lub kwalifikacji. Personel wspierający - Wykonawca powinien wybrać i dysponować innymi osobami (ekspertami) w takiej ilości i specjalności, aby zapewnić sprawną realizację zadań stojących przed Wykonawcą. Wykonawca wykaże, w opracowaniu Organizacja i System Zarządzania, o którym mowa w pkt. opisu przedmiotu zamówienia, personel wspierający, który będzie dostępny dla Zespołu Inżyniera. Personel wspierający musi posiadać wykształcenie i doświadczenie odpowiednie do pełnionych funkcji oraz porównywalne do pracowników Zespołu Inżyniera kontraktu spełniając wymogi polskiego Prawa Budowlanego. Ocena spełnienia warunków, o których mowa powyżej odbędzie się na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ogłoszeniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: a) posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 800 000 zł; b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 zł. Ocena spełnienia warunków, o których mowa powyżej odbędzie się na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ogłoszeniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za główne usługi, których dotyczy obowiązek złożenia dowodów, uważa się usługi, o których mowa w opisie warunku udziału w postępowaniu.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP niniejszym ogłoszeniu, może polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b PZP Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, ze wskazaniem minimum: zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem oraz zakres i okres udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności formy pisemnej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (zgodnie z przepisem art. 144 PZP) w następującym zakresie: a) terminu wykonania zamówienia (wydłużenie może nastąpić o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, w przypadku przeszkód w wykonywaniu przedmiotu umowy - nie dłużej niż o czas ich występowania) w przypadku: - wydłużenia terminu wykonania inwestycji objętych usługą IK działań/zaniechań osób trzecich (także organów władzy publicznej) uniemożliwiających wykonanie zamówienia; - wystąpienia siły wyższej; - zawieszenia wykonywania przedmiotu umowy przez Zamawiającego, będącego następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; b) wynagrodzenia w przypadku: - zmiany wysokości stawki/stawek podatku VAT (w zakresie wynikającym ze zmiany przepisów prawa). 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, o czym mowa w art. 145 PZP, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy. 4. Dopuszcza się zmiany wskazanych w ofercie osób - Ekspertów pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę do akceptacji osób, które spełnią wymagania określone niniejszą Specyfikacją w zakresie kwalifikacji, bez konieczności zmiany umowy w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mzk.torun.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: wersja elektroniczna dostępna bezpłatnie: http://bip.mzk.torun.pl/ MZK w Toruniu Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 24/26, 87-100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 10:45, miejsce: Miejski Zakład Komunikacji w Toruniu Sp. z o.o. , ul. Sienkiewicza 24/26, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Integracja systemu transportu miejskiego wraz z zakupem taboru tramwajowego w Toruniu - BiT-City przewidziany jest do współfinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.