eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Budowa ekranu akustycznego ul. Puszkina w Dąbrowie Górniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Dąbrowa Górnicza: Budowa ekranu akustycznego ul. Puszkina w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 97771 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, fax 032 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ekranu akustycznego ul. Puszkina w Dąbrowie Górniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ekranów akustycznych chroniących posesje i jednorodzinne budynki mieszkalne przed ponadnormatywnym poziomem hałasu pochodzącym od ruchu samochodowego na drodze krajowej 94 w m. Dąbrowa Górnicza. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, które stanowią integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Załącznik Nr 6 SIWZ 3. Zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do prowadzenia prac budowlanych i przekazania przedmiotu zamówienia inwestorowi i użytkownikowi. Dokumentacja znajduje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej. UWAGA: Wykonawca w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót oraz w celu sporządzenia projektu organizacji robót wraz z oszacowaniem kosztów zabezpieczeń powinien dokonać wizji lokalnej placu budowy. Obiekt znajduje się w Dąbrowie Górniczej, przy ul. Puszkina .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust.1 pzp w wysokości 123.000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia trzy tysiące złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego:GETIN Bank S.A.74 1560 1010 0000 9480 0001 1847 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną przez Wykonawcę. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Wydziale Księgowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21, III piętro, pokój nr 320. Natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.Zwrot wadium. Zgodnie z Art. 46 ust. 1 i 2 pzp. 3.Utrata wadium. Zgodnie z Art. 46 ust.5 pzp 4.Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (Art. 24 ust. 2 pkt 4 pzp)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp 2.Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3. Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, mostowej (min 1 osoba z wymaganymi uprawnieniami w każdej specjalności) oraz poświadczą jej przynależność do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa, ewentualnie właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający dopuszcza posiadanie 2 lub więcej uprawnień przez 1 osobę. 4. W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wylegitymuje się maksymalnie trzema robotami budowlanymi o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł brutto. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonanie przez Wykonawcę: robót budowlanych w zakresie wykonywania ekranów akustycznych z robotami towarzyszącymi przy drogach i konstrukcjach mostowych. Uwaga: Jeżeli zakres wykazanych i udokumentowanych robót budowlanych jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie robót wskazać wartość prac odpowiadających zakresowi opisanemu w pkt 10.1.4. SIWZ 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Wniosą wadium na warunkach określonych w pkt 13 SIWZ. Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków)dokumenty - według formuły; spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w punkcie 10 SIWZ Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające szczegółowy zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej notarialnie. 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - Załącznik Nr 3 SIWZ - wskazana data podpisania oświadczenia. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane załączenie kserokopii uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, mostowej (min 1 osoba z wymaganymi uprawnieniami w każdej specjalności) z potwierdzeniem przynależności do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa, ewentualnie właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego - Załącznik nr 5 SIWZ - wskazana data podpisania wykazu. Zamawiający dopuszcza posiadanie 2 lub więcej uprawnień przez 1 osobę. 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy należy przedstawić wykaz robót wykonanych w tym okresie), potwierdzających spełnianie warunku określonego w pkt 10.1.4. SIWZ - Załącznik nr 4 SIWZ - wskazana data podpisania wykazu Uwaga: Jeżeli zakres wykazanej i udokumentowane roboty budowlanej jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie robót wskazać wartość prac, odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia zgodnie z pkt 10.1.4 SIWZ. 6.Dokument potwierdzający, że roboty budowlane, o której mowa w punkcie 11.1.5 SIWZ zostały wykonane należycie (maksimum 3 - np. referencje). 7.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. Ponadto do oferty należy dołączyć: 8.Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 2 SIWZ - wskazana data podpisania oferty 9.Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną, polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarem jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych bez podatku od towarów i usług. Zamawiający wymaga załączenia do oferty zbiorczego zestawienia kosztorysów z podaniem wartości poszczególnych kosztorysów (wg kolejności jak w przedmiarach robót). Suma zestawienia powinna równać się cenie ofertowej. Cenę ofertową (netto, VAT, brutto) należy podawać do dwóch miejsc po przecinku. Ponadto zamawiający wymaga podania danych wyjściowych do kosztorysowania, tj.: stawki robocizny kosztorysowej Rg = ........................................... zł wskaźnika narzutów kosztów zakupu Kz = ................ % liczonych od M wskaźnika narzutów kosztów pośrednich Kp = ................ % liczona od R+S wskaźnika narzutów zysku Zysk = .......... % liczony od R+S+Kp 10.Dane wyjściowe do kosztorysowania - Załącznik nr 7 SIWZ 11. Kserokopie potwierdzenia wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 13 SIWZ Uwagi: 1.Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 11.1.1 oraz 11.1.3 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 4.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 Uwag SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt 4.1 oraz 4.2 SIWZ stosuje się odpowiednio. 6.Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń wynikającą z art. 297 Kodeksu karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 Kpk. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 7.Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp spowoduje wykluczenie go z postępowania. 8.Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, informacja z zebrania wykonawców, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu. 9.Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym, że oferty są jawne od chwili ich otwarcia, a wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po upływie terminu ich składania 10.Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, II piętro, pokój nr 222, Wydział Inwestycji Miejskich.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, II piętro, pokój nr 222, Wydział Inwestycji Miejskich.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 10 SIWZ, przy czym w przypadku wymogów dot. potencjału ekonomicznego i kadrowego, a także doświadczenia realizacyjnego wystarczające jest łączne ich spełnianie. 2.Dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 11.1.1; 11.1.3 oraz 11.1.7 SIWZ Wykonawcy składają odrębnie, przy czym w przypadku dokumentu wymienionego w pkt 11.1.7 SIWZ - polisy Zamawiający dopuszcza także możliwość złożenia jednej polisy wystawionej na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty wymienione w pkt 11.1.4 do 11.1.11 SIWZ Wykonawcy składają łącznie. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 11.1.2 SIWZ winno zostać podpisane wspólnie na jednym druku przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Formularz ofertowy pkt 11.1.8 SIWZ winien zostać podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców. 3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.