eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Przebudowa boiska piłkarskiego wraz z zapleczem techniczno-socjalnym przy ul Sportowej w Barlinku - Etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-28

Barlinek: Przebudowa boiska piłkarskiego wraz z zapleczem techniczno-socjalnym przy ul Sportowej w Barlinku - Etap I
Numer ogłoszenia: 97723 - 2011; data zamieszczenia: 28.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27897 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7462450 w. 16, faks 095 7461704.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa boiska piłkarskiego wraz z zapleczem techniczno-socjalnym przy ul Sportowej w Barlinku - Etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa boiska piłkarskiego wraz z zapleczem techniczno - socjalnym przy ul. Sportowej w Barlinku - Etap I. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Budowę nowych trybun z sektorem zadaszonym, stanowiskiem komentatorskim i przyziemiem użytkowym. b) Przebudowę, poprzez m.in. podniesienie płyty, wykonanie murków oporowych oraz odwodnienia, boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej oraz przebudowę i budowę urządzeń do sportów lekkoatletycznych z bieżnią 400m okólną, bieżnią prostą 100m, rzutnią do rzutów kulą (nawierzchnia z trawy naturalnej), rozbiegiem i piaskownicą do skoku w dal i rozbiegiem do skoku wzwyż (nawierzchnia poliuretanowa). c) Przebudowę istniejącego zespołu wejścia głównego ze zjazdem z drogi publicznej wraz z modernizacją istniejącego budynku kas biletowych. d) Budowę nowego wejścia na teren stadionu wraz z przebudową i rozbudową zjazdu z drogi publicznej na działce 660/1. e) Budowę parkingu i rozbudowę istniejącego stanowiska dla autokaru. f) Przebudowę i budowę nawierzchni utwardzonych i posadzek. g) Budowę odwodnienia terenu w strefie wejściowej oraz w sąsiedztwie trybun i urządzeń sportowych. h) Budowę i montaż elementów małej architektury i oświetlenia dozorowego. i) Budowę ogrodzenia od strony strefy wejściowej kąpieliska miejskiego. j) Przebudowę ogrodzenia od strony ulicy Sportowej. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w: a) Projekcie budowlanym stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. b) Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ. c) Przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. UWAGA: przywołany wyżej przedmiar ma charakter pomocniczy. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia przez cały czas trwania budowy dostępu dla pieszych do budynków Miejskiego Klubu Sportowego Pogoń oraz kortów oraz w trybie awaryjnym - dostępu dla pojazdów uprzywilejowanych (Policja, Pogotowie Ratunkowe, Straż Pożarna itp.). 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zabezpieczenia terenu budowy od strony kąpieliska miejskiego w sposób uniemożliwiający ruch ludzi. 5. Jeżeli w Projekcie budowlanym (Załącznik nr 8 do SIWZ), Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 10 do SIWZ) lub Przedmiarze robót (Załącznik nr 9 do SIWZ) do opisu elementów przedmiotu zamówienia użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów, przedmiotów lub towarów o parametrach równych lub lepszych niż przywołane. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary przywołane w opisie przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. 6. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 7. Siedziska ze stabilizowanego polipropylenu - kopolimeru blokowego, odporne na niskie i wysokie temperatury oraz promieniowanie UV. Powierzchnia siedziska i oparcia gładka. Zaokrąglone krawędzie boczne i oparcia. Konstrukcja żebrowo-wsporcza gwarantująca odporność na akty wandalizmu. Odpływ wody. Mocowanie maskowane. Wysokość oparcia do 12 cm. Pod zadaszeniem ok. 180 siedzisk ze stabilizowanego polipropylenu - kopolimeru blokowego, odporne na niskie i wysokie temperatury oraz promieniowanie UV. Powierzchnia siedziska i oparcia gładka. Zaokrąglone krawędzie boczne i oparcia. Podwójna ściana oparcia. Tylnia i spodnia powierzchnia pod siedziskiem - zamknięta. Odpływ wody. Mocowanie maskowane. Wysokość oparcia do 35 do 40 cm. Kolorystyka do ustalenia na etapie wykonawczym. 8. Należy zastosować trawę naturalną, której skład powinien spełniać wymagania dla darni przygotowywanych dla boisk sportowych dla piłki nożnej. Skład musi być zgodny z normami opracowanymi przez Polską Izbę Nasienną z 2004 r. Rodzaj darni powinien być dobrany do warunków lokalnych. Podczas przygotowywania podłoża należy doprowadzić do zgodności z wynikiem badania gleby, na której wyhodowano darninę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Umowa o dofinansowanie projektu nr UDA-RPZP.07.02.00-32-003/09-00.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma KASZUB Dariusz Kaszuba, ul. Rzemieślnicza 3, 83-307 Kiełpino-Leszno, kraj/woj. pomorskie.
  • DOUBLET-POLFLAG Spółka z o.o., ul. Piekarska 68, 43-300 Bielsko Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7602976,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3566987,27

  • Oferta z najniższą ceną: 3566987,27 / Oferta z najwyższą ceną: 5057641,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.