eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont sali gimnastycznej w budynku Gimnazjum Nr 93 przy ul. Szolc -Rogozińskiego 2 w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-16

Ogłoszenie nr 97643 - 2017 z dnia 2017-06-16 r.

Warszawa: Remont sali gimnastycznej w budynku Gimnazjum Nr 93 przy ul. Szolc -Rogozińskiego 2 w Warszawie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 503405-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, krajowy numer identyfikacyjny 1525964000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02777 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 443 71 01, faks 22 443 71 02, e-mail zam_publ@ursynow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont sali gimnastycznej w budynku Gimnazjum Nr 93 przy ul. Szolc -Rogozińskiego 2 w Warszawie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KZP-XII-WZP.271.24.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Remont sali gimnastycznej w budynku Gimnazjum Nr 93 przy ul. Szolc -Rogozińskiego 2 w Warszawie. Zakres robót przewidzianych do wykonania: 1. Roboty demontażowe: - demontaż drabinek gimnastycznych z ułożeniem we wskazanym miejscu do ponownego wykorzystania), - demontaż płyt osłonowych ze ścian, - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, - demontaż podłóg z płyt drewnianych płasko prasowanych, - demontaż rusztu z desek, - demontaż izolacji poziomej z folii poliuretanowej, - demontaż płyt osłaniających kanał instalacyjny (płyty do ponownego wykorzystania), - demontaż skrzydeł okiennych, wykucie z muru ościeżnic okiennych, - demontaż opraw świetlówkowych, - rozebranie podsufitki oraz elewacji z desek drewnianych, - demontaż przewodów układanych pod tynkiem. 2. Oczyszczenie i uprzątnięcie kanałów instalacyjnych, montaż płyt osłaniających kanał. 3. Czyszczenie przez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości konstrukcji pełnościennych . 4. Wymiana podłogi: - ułożenie rusztu podłużnego i poprzecznego z desek sosnowych - ułożenie płyt wiórowych dolnych i górnych - ułożenie posadzki z wykładziny sportowej gr. 6-6,5 mm, wykończonej listwami systemowymi z otworami przewietrzającymi, z malowanymi liniami boiskowymi (warstwa użytkowa nawierzchni sportowej o grubości minimum 1,2 mm). 5. Montaż okien aluminiowych (wszystkie okna wyposażone w nawiewniki higrosterowalne, izolacyjność cieplna całego okna U= 1,1 W/m2*K, izolacyjność akustyczna Rw=min 32 dB). 6. Naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną. 7. Układanie paneli winylowych typu siding. 8. Montaż opraw sufitowych. 9. Roboty malarskie wraz z robotami towarzyszącymi (tynki, gładzie). 10. Układanie przewodów kabelkowych, montaż gniazd, wyłączników. 11. Montaż drabinek gimnastycznych. 12. Dostawa i montaż siatki ochronnej na okna, odbojnic rampowych kauczukowych dwukolorowych. 13. Wykonanie pomiarów rezystancji izolacji instalacji elektrycznych w obwodzie 1-fazowym. Wymagania związane z realizacją zamówienia: Cały system podłogi sportowej musi być zgodny z normą PN EN 14 904 oraz posiadać certyfikat jednostki certyfikującej potwierdzający zgodność systemu podłogi w zakresie: amortyzacji, odkształcenia pionowego, odbicia piłki, tarcia (śliskość), odporności na obciążenia toczne. Kolor wykorzystanych materiałów przez Wykonawcę do uzgodnienia na miejscu z dyrektorem placówki. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) Realizacja przedmiotu zamówienia w terminie od dnia 30.06.2017 r. do dnia 25.08.2017 r. Prace remontowe wykonywane będą w czasie przerwy wakacyjnej. Harmonogram prac należy ustalić z Dyrektorem placówki. Klauzule społeczne: 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu robót: demontażowych oraz wykończeniowych w zakresie obiektów budowlanych.. Sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: ? wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ ? Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8a do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy; ? Przedmiar robót - załącznik nr 8b do SIWZ;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45450000-6, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT243371.86
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Szysz- Gab Gabriel Szyszkowski, , ul. Główna 3, Żabieniec, 05-500, Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 249890.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 249890.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 328348.23
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.