eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiślica › Remont dróg powodziowych w miejscowościachGórki, Skotniki Dolne, Skorocice, Kobylniki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-29

Wiślica: Remont dróg powodziowych w miejscowościach: Górki, Skotniki Dolne, Skorocice, Kobylniki
Numer ogłoszenia: 97618 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiślica , ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3792106, faks 041 3722128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.wislica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg powodziowych w miejscowościach: Górki, Skotniki Dolne, Skorocice, Kobylniki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg powodziowych na terenie Gminy Wislica a w szczególności: 1.Remont drogi na działkach 417,418,419 obręb Górki od km 0+000 do km 0+620 dł.620 mb, UWAGA!! Dokumentacja projektowa sporządzona jest na cały odcinek drogi tj: 1220 mb. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 620 mb Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 9 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 21 do SIWZ - Książka przedmiarów - Załącznik Nr 15 do SIWZ 2.Remont drogi na działce nr 231/1 obręb Skotniki Dolne od km 0+000 do km 0+280 dł.280 mb, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 10 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 21 do SIWZ - Książka przedmiarów - Załącznik Nr 16 do SIWZ 3.Remont drogi na działce nr 402 obręb Skotniki Dolne ( Targówka )od km 0+000 do km 0+280 dł.280 mb, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 11 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 21 do SIWZ - Książka przedmiarów - Załącznik Nr 17 do SIWZ 4.Remont drogi na działce nr 206 obręb Skorocice od km 0+000 do km 0+300 dł.300 mb, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 12 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 21 do SIWZ - Książka przedmiarów - Załącznik nr 18 do SIWZ 5.Remont drogi na działce nr 375 obręb Kobylniki od km 0+000 do km 0+210 dł.210 mb, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 13 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 21 do SIWZ - Książka przedmiarów - Załącznik nr 19 do SIWZ 6.Remont drogi na działce nr 443 obręb Kobylniki od km 0+000 do km 0+300 dł.300 mb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 14 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 21 do SIWZ - Książka przedmiarów - Załącznik nr 20 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe określone w przedmiocie zamówienia, zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt. 6) ustawy- Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 1) Ustala się wadium dla całości zamówienia tj zadanie 1+zadanie 2 + zadanie 3 w wysokości 15 600,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy sześćset zł) 2) Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 3 w wysokości: 2.1) dla zadania nr 1 w wysokości: 13 000,00 zł, (słownie: trzynaście tysięcy zł). 2.2) dla zadania nr 2 w wysokości: 1 300,00 zł, (słownie: jeden tysiąc trzysta zł). 2.3) dla zadania nr 3 w wysokości: 1 300,00 zł, (słownie: jeden tysiąc trzysta zł). 2.4) w przypadku składania oferty na dwa zadania wybrane do realizacji przez Wykonawcę wysokość wadium ustala się na kwotę sumy wartości kwot ustalonych przez Zamawiającego dla poszczególnych zadań. 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Busku-Zdroju o/ Wiślica, nr rachunku 37 84800004 2002 0060 0284 0005 dla wadium z adnotacją: a) w przypadku składania oferty na zadanie od 1 do 3 - wadium - Remont dróg powodziowych w miejscowościach: Górki, Skotniki Dolne, Skorocice, Kobylniki - zadanie od 1 do 3. b) w przypadku składania oferty na zadania nr 1 -wadium- Remont drogi gminnej w miejscowości Górki, Skotniki Dolne, Skorocice- zadanie nr 1. c) w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 - wadium- Remont drogi na działce nr 375 obręb Kobylniki - zadanie nr 2. d) w przypadku składania oferty na zadanie nr 3 - wadium- Remont drogi na działce nr 443 obręb Kobylniki- zadania nr 3. e) w przypadku składania oferty na dwa zadania wybrane przez Wykonawcę - wadium - Remont dróg w miejscowości_____ - zadanie nr____ , zadanie nr___ 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) U W A G A!!! W przypadku: - Wniesienia wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub oryginał dokumentu wadialnego - przelewu, - Wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniężna należy dołączyć do oferty dokument w oryginale. 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego nie później niż do 16.05.2011 r.. 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. - oświadczenie załacznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) W przypadku składania oferty częściowej na Zadanie Nr 1 wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za spełnianie warunku w zakresie Zadania Nr 1 Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 2 roboty budowlane tj. - wykonania drogi o nawierzchni z kamienia o długości 600 mb - wykonania drogi o nawierzchni asfaltowej o długości 860 mb 2. 2) W przypadku składania oferty częściowej na Zadanie Nr 2 wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za spełnianie warunku w zakresie Zadania Nr 2 Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 1 robotę budowlaną tj. - wykonania drogi o nawierzchni z kamienia o długości 200 mb 2. 3) W przypadku składania oferty częściowej na Zadanie Nr 3 wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za spełnianie warunku w zakresie Zadania Nr 3 Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 1 robotę budowlaną tj. - wykonania drogi o nawierzchni z kamienia o długości 300 mb 2. 4) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać się odpowiednio większym doświadczeniem w powyższym zakresie i w przypadku składania oferty na: Dwie lub trzy części zamówienia Wykonawca winien okazać się sumą robót/doświadczeń opisanych dla poszczególnych zadań zaoferowanych przez Wykonawcę do realizacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że: dysponuje lub będzie dysponował narzędziami w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. 1) W przypadku składania oferty częściowej na Zadanie Nr 1 Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał że dysponuje lub będzie dysponował: - Rozściełaczem mas bitumicznych co najmniej - szt 1 - Walcem drogowy co najmniej - szt 2, - Koparką co najmniej - szt 2, - Samochodem samowyładowczy co najmniej - szt 2, - Piłą do cięcia asfaltu co najmniej - szt 1 - równiarka co najmniej - szt 1. 2) W przypadku składania oferty częściowej na Zadanie Nr 2 lub Zadanie Nr 3 albo Zadanie Nr 2 i 3 Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał że dysponuje lub będzie dysponował: - Walcem drogowy co najmniej - szt 2, - Koparką co najmniej - szt 2, - Samochodem samowyładowczy co najmniej - szt 2, - równiarka co najmniej - szt 1. 3) W przypadku składania oferty na całość zamówienia tj: Zadanie Nr 1,2 i 3 Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał że dysponuje lub będzie dysponował: - Rozściełaczem mas bitumicznych co najmniej - szt 1 - Walcem drogowy co najmniej - szt 2, - Koparką co najmniej - szt 2, - Samochodem samowyładowczy co najmniej - szt 2, - Piłą do cięcia asfaltu co najmniej - szt 1 - równiarka co najmniej - szt 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. - oświadczenie załacznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. - oświadczenie załacznik Nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę- Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym - Załącznik Nr 5 do SIWZ. 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 6) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 3 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę - Załącznik Nr 2 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1.1 Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót w następujących okolicznościach: 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: - klęski żywiołowe, - warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. 2) Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi. 3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: - wstrzymanie robót przez Zamawiającego, - konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót, 4) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, zgodnie z przepisami odrębnymi. 2 Zmiana sposobu spełniania świadczenia, na skutek zmian technologicznych spowodowanych następującymi okolicznościami: 1) pojawienie się na rynku materiałów nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót. 2) Konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. 3 Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych realizacji projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.wislica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wiślicy, Ul. Okopowa 8, 28-160 Wislica, pok Nr 12- I piętro...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy w Wiślicy Ulica Okopowa 8, 28-160 Wiślica Pokój nr 9 - I piętro, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dróg gminnych w miejscowościach Górki, Skotniki Dolne, Skorocice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont drogi gminnej na działkach 417,418,419 obręb Górki od km 0+000 do km 0+620 dł.620 mb - zakres obejmuje: 1.1 Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy drogowej w terenie równinnym - 0.620 km, 1.2 Koryta wykonywane mechanicznie gł. 15cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni - 2480 m2, 1.3 Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr 10cm - 2480 m2, 1.4 Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 31,5-63 - warstwa dolna o gr. 15 cm - 2480 m2, 1.5 Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 0-31,5 - warstwa górna o gr. 10 cm - 2480 m2, 1.6 Kopanie rowu z uzupełnieniem i wyrównaniem poboczy nadmiar ziemi z odwozem do 1 km - 1240 m, 1.7 Wykonanie przepustu pod koroną drogi z rur o średnicy 50 cm na ławie z kruszywa naturalnego wykonanie naziomu i ścianek prostych prefabrykowanych - 7 m 1.8 Przepusty rurowe pod zjazdami z wykonaniem ławy fundamentowej żwirowej gr.30 cm- rury żelbetowe o średnicy 50 cm - 60 m, 1.9 Górna warstwa z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 180.00 m2 2. Remont drogi na działce nr 231/1 obręb Skotniki Dolne od km 0+000 do km 0+280 dł.280 mb - zakres obejmuje: 2.1 Koryta wykonywane mechanicznie gł. 15cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni - 980 m2, 2.2 Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr 10cm- 980 m2, 2.3 Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 31,5-63 - warstwa dolna o gr. 15 cm - 980 m2, 2.4 Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 0-31,5 - warstwa górna o gr. 10 cm -980 m2, 2.5 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład.- 840 m2, 2.6 Utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 obustronnie gr.4 cm - 140 m2, 2.7 Przepusty rurowe pod zjazdami z wykonaniem ławy fundamentowej żwirowej gr.30 cm- rury żelbetowe o średnicy 50 cm - 6 m, 2.8 Ścianki czołowe prefabrykowane dla przepustów o śr.50 cm - 2 szt, 2.9 Górna warstwa z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 15 m2, 2.10 Kopanie rowu z uzupełnieniem i wyrównaniem poboczy nadmiar ziemi z odwozem do 1 km - 100 m. 3.Remont drogi na działce nr 402 obręb Skotniki Dolne ( Targówka )od km 0+000 do km 0+280 dł.280 mb - zakres obejmuje: 3.1 Koryta wykonywane mechanicznie gł. 15cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni - 980 m2, 3.2 Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr 10cm - 980 m2, 3.3 Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 31,5-63 - warstwa dolna o gr. 15 cm - 980 m2, 3.4 Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 0-31,5 - warstwa górna o gr. 10 cm - 980 m2, 3.5 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład.- 840 m2, 3.6 Kopanie rowu z uzupełnieniem i wyrównaniem poboczy nadmiar ziemi z odwozem do 1 km - 85 m, 3.7 Wykonanie przepustu pod koroną drogi z rur o średnicy 50 cm na ławie z kruszywa naturalnego wykonanie naziomu i ścianek prostych prefabrykowanych - 11 m, 3.8 Przepusty rurowe pod zjazdami z wykonaniem ławy fundamentowej żwirowej gr.30 cm- rury żelbetowe o średnicy 50 cm - 7m, 3.9 Górna warstwa z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm 15 m2, 3.10 Utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 obustronnie gr.4 cm - 140 m2, 3.11 Umocnienie skarpy płytami ażurowymi prefabrykowanymi - 60 m2. 4. Remont drogi na działce nr 206 obręb Skorocice od km 0+000 do km 0+300 dł.300 mb - zakres obejmuje:: 4.1 Koryta wykonywane mechanicznie gł. 25cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni - 1050 m2, 4.2 Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr 10cm - 1050 m2, 4.3 Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 31,5-63 - warstwa dolna o gr. 20 cm - 1050 m2, 4.4 Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 0-31,5 - warstwa górna o gr. 10 cm - 1050 m2, 4.5 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. - 900 m2, 4.6 Kopanie rowu z uzupełnieniem i wyrównaniem poboczy nadmiar ziemi z odwozem do 1 km - 200 m, 4.7 Utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 obustronnie gr.10 cm - 150 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi na działce nr 375 obręb Kobylniki od km 0+000 do km 0+210 dł.210 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Remontu drogi na działce nr 375 obręb Kobylniki od km 0+000 do km 0+210 dł.210 mb - zakres obejmuje: 1. Koryta wykonywane mechanicznie gł. 15cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni - 735 m2, 2. Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr 10 cm - 735 m2, 3. Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 31,5-63 - warstwa dolna o gr. 20 cm - 735 m2, 4. Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 0 -31,5 - warstwa górna o gr. 10 cm - 735 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi na działce nr 443 obręb Kobylniki od km 0+000 do km 0+300 dł.300 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Remontu drogi na działce nr 443 obręb Kobylniki od km 0+000 do km 0+300 dł.300 mb - zakres obejmuje: 1.Koryta wykonywane mechanicznie gł. 15cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni - 900 m2, 2. Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr 10 cm - 900 m2, 3. Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 31,5-63 - warstwa dolna o gr. 20 cm - 900 m2, 4. Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 0 -31,5 - warstwa górna o gr. 10 cm - 900 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.