eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w szkołach objętych projektem pn. Szkoła Przyszłości - zwiększenie kompetencji kluczowych uczniów powiatu chojnickiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na 8 części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-16

Ogłoszenie nr 97590 - 2017 z dnia 2017-06-16 r.

Chojnice: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w szkołach objętych projektem pn. Szkoła Przyszłości - zwiększenie kompetencji kluczowych uczniów powiatu chojnickiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na 8 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Szkoła Przyszłości" - zwiększenie kompetencji kluczowych uczniów powiatu chojnickiego" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego,

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 75538 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki, krajowy numer identyfikacyjny 092351239, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 52 3966501, faks 52 3966503, e-mail przetargi@powiat.chojnice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.chojnice.pl
Adres profilu: www.powiat.chojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w szkołach objętych projektem pn. Szkoła Przyszłości - zwiększenie kompetencji kluczowych uczniów powiatu chojnickiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na 8 części.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ID.272.17.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w szkołach objętych projektem pn. Szkoła Przyszłości - zwiększenie kompetencji kluczowych uczniów powiatu chojnickiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiegona lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na 8 części: Część I: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w II Liceum Ogólnokształcącym im. gen. Władysława Andersa w Chojnicach przy ul. Świętopełka 1 Część II: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Zespole Szkół w Chojnicach przy ul. Nowe Miasto 4-6 Część III: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Technikum nr 2 w Chojnicach przy ul. Dworcowej 1 Cześć IV: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Tajnej Organizacji Wojskowej "Gryf Pomorski" w Chojnicach przy Kościerskiej 11 Część V: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Technikum nr 3 im. Bohaterów Szarży pod Krojantami w Chojnicach przy ul. Sukienników 13 Część VI: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Liceum Ogólnokształcącym im. Wincentego Pola w Czersku przy ul. Szkolnej 3 Część VII: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Brusach przy ul. Ogrodowej 2 Część VIII: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Chojnicach przy ul. Świętopełka 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział E SIWZ SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz Dział D SIWZ - Istotne postanowienia do umowy. Część I: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w II Liceum Ogólnokształcącym im. gen. Władysława Andersa w Chojnicach przy ul. Świętopełka 1 1. Umowa na okres od podpisania do 31 października 2018 roku w wymiarze 50 godzin w miesiącu. 2. Realizacja usług nie obejmuje miesięcy: lipiec 2017 r. oraz lipiec 2018 r. - Wykonawca w tym okresie nie będzie wystawiał faktur/rachunków. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu "Oświadczenia Zleceniobiorcy Dane do zgłoszenia Zleceniobiorcy do ubezpieczeń w ZUS" przed podpisaniem umowy według załącznika, w przypadku zawarcia umowy zlecenia, na którą zleceniobiorca nie będzie wystawiał faktur. 4. Usługa wykonywana będzie w godzinach urzędowania szkoły po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 5. Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku opiekun infrastruktury laboratoryjnej obejmuje: 1) dokonanie sprawdzenia ilościowego i jakościowego zakupionych w ramach projektu tabletów, 2) przygotowywanie tabletów do zajęć (ładowanie sprzętu), 3) zgłaszanie ewentualnych napraw gwarancyjnych urządzeń (tabletów) będących na gwarancji producenta oraz monitorowanie terminu ewentualnych napraw, 4) bieżące utrzymanie pracowni środowiskowej polegające na: a) wykonywaniu cyklicznych testów sprzętu, b) zgłaszanie usterek, tj. zgłaszanie do właściwego podmiotu ewentualnych awarii infrastruktury badawczej oraz monitorowanie terminu jej napraw, c) wykonywanie drobnych napraw, tj. m. in.: wymiana bezpiecznika, d) przygotowywanie sprzętu do zajęć (ładowanie akumulatorów), e) wykonywanie czynności obsługowych opisanych w instrukcji urządzeń, f) udzielanie doraźnej pomocy osobom prowadzącym zajęcia w pracowni 5) wykonywanie innych czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu i pracowni środowiskowej. 6. Usługa będzie wykonywana zgodnie z założeniami określonymi w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących DZIAŁ D do niniejszej SIWZ. 7. Wynagrodzenie uwzględniające koszty Zakładu Pracy obejmuje wszelkie koszty przedmiotu umowy (kwota wynagrodzenia stanowi całość przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia oraz obejmuje zwrot wszelkich kosztów poniesionych przez Wykonawcę w celu wykonania umowy). Zamawiający będzie rozliczał przedmiot umowy w stosunku miesięcznym. 8. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/. Część II: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Zespole Szkół w Chojnicach przy ul. Nowe Miasto 4-6 1. Umowa na okres od podpisania do 31 października 2018 roku w wymiarze 50 godzin w miesiącu. 2. Realizacja usług nie obejmuje miesięcy: lipiec 2017 r. oraz lipiec 2018 r. - Wykonawca w tym okresie nie będzie wystawiał faktur/rachunków. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu "Oświadczenia Zleceniobiorcy Dane do zgłoszenia Zleceniobiorcy do ubezpieczeń w ZUS" przed podpisaniem umowy według załącznika, w przypadku zawarcia umowy zlecenia, na którą zleceniobiorca nie będzie wystawiał faktur. 4. Usługa wykonywana będzie w godzinach urzędowania szkoły po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 5. Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku opiekun infrastruktury laboratoryjnej obejmuje: 1) dokonanie sprawdzenia ilościowego i jakościowego zakupionych w ramach projektu tabletów, 2) przygotowywanie tabletów do zajęć (ładowanie sprzętu), 3) zgłaszanie ewentualnych napraw gwarancyjnych urządzeń (tabletów) będących na gwarancji producenta oraz monitorowanie terminu ewentualnych napraw, 4) bieżące utrzymanie pracowni środowiskowej polegające na: a) wykonywaniu cyklicznych testów sprzętu, b) zgłaszanie usterek, tj. zgłaszanie do właściwego podmiotu ewentualnych awarii infrastruktury badawczej oraz monitorowanie terminu jej napraw, c) wykonywanie drobnych napraw, tj. m. in.: wymiana bezpiecznika, d) przygotowywanie sprzętu do zajęć (ładowanie akumulatorów), e) wykonywanie czynności obsługowych opisanych w instrukcji urządzeń, f) udzielanie doraźnej pomocy osobom prowadzącym zajęcia w pracowni 5) wykonywanie innych czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu i pracowni środowiskowej. 6. Usługa będzie wykonywana zgodnie z założeniami określonymi w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących DZIAŁ D do niniejszej SIWZ. 7. Wynagrodzenie uwzględniające koszty Zakładu Pracy obejmuje wszelkie koszty przedmiotu umowy (kwota wynagrodzenia stanowi całość przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia oraz obejmuje zwrot wszelkich kosztów poniesionych przez Wykonawcę w celu wykonania umowy). Zamawiający będzie rozliczał przedmiot umowy w stosunku miesięcznym. 8. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/. Część III: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Technikum nr 2 w Chojnicach przy ul. Dworcowej 1 1. Umowa na okres od podpisania do 31 października 2018 roku w wymiarze 50 godzin w miesiącu. 2. Realizacja usług nie obejmuje miesięcy: lipiec 2017 r. oraz lipiec 2018 r. - Wykonawca w tym okresie nie będzie wystawiał faktur/rachunków. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu "Oświadczenia Zleceniobiorcy Dane do zgłoszenia Zleceniobiorcy do ubezpieczeń w ZUS" przed podpisaniem umowy według załącznika, w przypadku zawarcia umowy zlecenia, na którą zleceniobiorca nie będzie wystawiał faktur. 4. Usługa wykonywana będzie w godzinach urzędowania szkoły po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 5. Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku opiekun infrastruktury laboratoryjnej obejmuje: 1) dokonanie sprawdzenia ilościowego i jakościowego zakupionych w ramach projektu tabletów, 2) przygotowywanie tabletów do zajęć (ładowanie sprzętu), 3) zgłaszanie ewentualnych napraw gwarancyjnych urządzeń (tabletów) będących na gwarancji producenta oraz monitorowanie terminu ewentualnych napraw, 4) bieżące utrzymanie pracowni środowiskowej polegające na: a) wykonywaniu cyklicznych testów sprzętu, b) zgłaszanie usterek, tj. zgłaszanie do właściwego podmiotu ewentualnych awarii infrastruktury badawczej oraz monitorowanie terminu jej napraw, c) wykonywanie drobnych napraw, tj. m. in.: wymiana bezpiecznika, d) przygotowywanie sprzętu do zajęć (ładowanie akumulatorów), e) wykonywanie czynności obsługowych opisanych w instrukcji urządzeń, f) udzielanie doraźnej pomocy osobom prowadzącym zajęcia w pracowni 5) wykonywanie innych czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu i pracowni środowiskowej. 6. Usługa będzie wykonywana zgodnie z założeniami określonymi w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących DZIAŁ D do niniejszej SIWZ. 7. Wynagrodzenie uwzględniające koszty Zakładu Pracy obejmuje wszelkie koszty przedmiotu umowy (kwota wynagrodzenia stanowi całość przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia oraz obejmuje zwrot wszelkich kosztów poniesionych przez Wykonawcę w celu wykonania umowy). Zamawiający będzie rozliczał przedmiot umowy w stosunku miesięcznym. 8. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/. Cześć IV: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Tajnej Organizacji Wojskowej "Gryf Pomorski" w Chojnicach przy Kościerskiej 11 1. Umowa na okres od podpisania do 31 października 2018 roku w wymiarze 50 godzin w miesiącu. 2. Realizacja usług nie obejmuje miesięcy: lipiec 2017 r. oraz lipiec 2018 r. - Wykonawca w tym okresie nie będzie wystawiał faktur/rachunków. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu "Oświadczenia Zleceniobiorcy Dane do zgłoszenia Zleceniobiorcy do ubezpieczeń w ZUS" przed podpisaniem umowy według załącznika, w przypadku zawarcia umowy zlecenia, na którą zleceniobiorca nie będzie wystawiał faktur. 4. Usługa wykonywana będzie w godzinach urzędowania szkoły po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 5. Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku opiekun infrastruktury laboratoryjnej obejmuje: 1) dokonanie sprawdzenia ilościowego i jakościowego zakupionych w ramach projektu tabletów, 2) przygotowywanie tabletów do zajęć (ładowanie sprzętu), 3) zgłaszanie ewentualnych napraw gwarancyjnych urządzeń (tabletów) będących na gwarancji producenta oraz monitorowanie terminu ewentualnych napraw, 4) bieżące utrzymanie pracowni środowiskowej polegające na: a) wykonywaniu cyklicznych testów sprzętu, b) zgłaszanie usterek, tj. zgłaszanie do właściwego podmiotu ewentualnych awarii infrastruktury badawczej oraz monitorowanie terminu jej napraw, c) wykonywanie drobnych napraw, tj. m. in.: wymiana bezpiecznika, d) przygotowywanie sprzętu do zajęć (ładowanie akumulatorów), e) wykonywanie czynności obsługowych opisanych w instrukcji urządzeń, f) udzielanie doraźnej pomocy osobom prowadzącym zajęcia w pracowni 5) wykonywanie innych czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu i pracowni środowiskowej. 6. Usługa będzie wykonywana zgodnie z założeniami określonymi w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących DZIAŁ D do niniejszej SIWZ. 7. Wynagrodzenie uwzględniające koszty Zakładu Pracy obejmuje wszelkie koszty przedmiotu umowy (kwota wynagrodzenia stanowi całość przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia oraz obejmuje zwrot wszelkich kosztów poniesionych przez Wykonawcę w celu wykonania umowy). Zamawiający będzie rozliczał przedmiot umowy w stosunku miesięcznym. 8. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/. Część V: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Technikum nr 3 im. Bohaterów Szarży pod Krojantami w Chojnicach przy ul. Sukienników 13 1. Umowa na okres od podpisania do 31 października 2018 roku w wymiarze 50 godzin w miesiącu. 2. Realizacja usług nie obejmuje miesięcy: lipiec 2017 r. oraz lipiec 2018 r. - Wykonawca w tym okresie nie będzie wystawiał faktur/rachunków. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu "Oświadczenia Zleceniobiorcy Dane do zgłoszenia Zleceniobiorcy do ubezpieczeń w ZUS" przed podpisaniem umowy według załącznika, w przypadku zawarcia umowy zlecenia, na którą zleceniobiorca nie będzie wystawiał faktur. 4. Usługa wykonywana będzie w godzinach urzędowania szkoły po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 5. Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku opiekun infrastruktury laboratoryjnej obejmuje: 1) dokonanie sprawdzenia ilościowego i jakościowego zakupionych w ramach projektu tabletów, 2) przygotowywanie tabletów do zajęć (ładowanie sprzętu), 3) zgłaszanie ewentualnych napraw gwarancyjnych urządzeń (tabletów) będących na gwarancji producenta oraz monitorowanie terminu ewentualnych napraw, 4) bieżące utrzymanie pracowni środowiskowej polegające na: a) wykonywaniu cyklicznych testów sprzętu, b) zgłaszanie usterek, tj. zgłaszanie do właściwego podmiotu ewentualnych awarii infrastruktury badawczej oraz monitorowanie terminu jej napraw, c) wykonywanie drobnych napraw, tj. m. in.: wymiana bezpiecznika, d) przygotowywanie sprzętu do zajęć (ładowanie akumulatorów), e) wykonywanie czynności obsługowych opisanych w instrukcji urządzeń, f) udzielanie doraźnej pomocy osobom prowadzącym zajęcia w pracowni 5) wykonywanie innych czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu i pracowni środowiskowej. 6. Usługa będzie wykonywana zgodnie z założeniami określonymi w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących DZIAŁ D do niniejszej SIWZ. 7. Wynagrodzenie uwzględniające koszty Zakładu Pracy obejmuje wszelkie koszty przedmiotu umowy (kwota wynagrodzenia stanowi całość przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia oraz obejmuje zwrot wszelkich kosztów poniesionych przez Wykonawcę w celu wykonania umowy). Zamawiający będzie rozliczał przedmiot umowy w stosunku miesięcznym. 8. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/. Część VI: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Liceum Ogólnokształcącym im. Wincentego Pola w Czersku przy ul. Szkolnej 3 1. Umowa na okres od podpisania do 31 października 2018 roku w wymiarze 50 godzin w miesiącu. 2. Realizacja usług nie obejmuje miesięcy: lipiec 2017 r. oraz lipiec 2018 r. - Wykonawca w tym okresie nie będzie wystawiał faktur/rachunków. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu "Oświadczenia Zleceniobiorcy Dane do zgłoszenia Zleceniobiorcy do ubezpieczeń w ZUS" przed podpisaniem umowy według załącznika, w przypadku zawarcia umowy zlecenia, na którą zleceniobiorca nie będzie wystawiał faktur. 4. Usługa wykonywana będzie w godzinach urzędowania szkoły po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 5. Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku opiekun infrastruktury laboratoryjnej obejmuje: 1) dokonanie sprawdzenia ilościowego i jakościowego zakupionych w ramach projektu tabletów, 2) przygotowywanie tabletów do zajęć (ładowanie sprzętu), 3) zgłaszanie ewentualnych napraw gwarancyjnych urządzeń (tabletów) będących na gwarancji producenta oraz monitorowanie terminu ewentualnych napraw, 4) bieżące utrzymanie pracowni środowiskowej polegające na: a) wykonywaniu cyklicznych testów sprzętu, b) zgłaszanie usterek, tj. zgłaszanie do właściwego podmiotu ewentualnych awarii infrastruktury badawczej oraz monitorowanie terminu jej napraw, c) wykonywanie drobnych napraw, tj. m. in.: wymiana bezpiecznika, d) przygotowywanie sprzętu do zajęć (ładowanie akumulatorów), e) wykonywanie czynności obsługowych opisanych w instrukcji urządzeń, f) udzielanie doraźnej pomocy osobom prowadzącym zajęcia w pracowni 5) wykonywanie innych czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu i pracowni środowiskowej. 6. Usługa będzie wykonywana zgodnie z założeniami określonymi w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących DZIAŁ D do niniejszej SIWZ. 7. Wynagrodzenie uwzględniające koszty Zakładu Pracy obejmuje wszelkie koszty przedmiotu umowy (kwota wynagrodzenia stanowi całość przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia oraz obejmuje zwrot wszelkich kosztów poniesionych przez Wykonawcę w celu wykonania umowy). Zamawiający będzie rozliczał przedmiot umowy w stosunku miesięcznym. 8. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/. Część VII: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Brusach przy ul. Ogrodowej 2 1. Umowa na okres od podpisania do 31 października 2018 roku w wymiarze 50 godzin w miesiącu. 2. Realizacja usług nie obejmuje miesięcy: lipiec 2017 r. oraz lipiec 2018 r. - Wykonawca w tym okresie nie będzie wystawiał faktur/rachunków. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu "Oświadczenia Zleceniobiorcy Dane do zgłoszenia Zleceniobiorcy do ubezpieczeń w ZUS" przed podpisaniem umowy według załącznika, w przypadku zawarcia umowy zlecenia, na którą zleceniobiorca nie będzie wystawiał faktur. 4. Usługa wykonywana będzie w godzinach urzędowania szkoły po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 5. Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku opiekun infrastruktury laboratoryjnej obejmuje: 1) dokonanie sprawdzenia ilościowego i jakościowego zakupionych w ramach projektu tabletów, 2) przygotowywanie tabletów do zajęć (ładowanie sprzętu), 3) zgłaszanie ewentualnych napraw gwarancyjnych urządzeń (tabletów) będących na gwarancji producenta oraz monitorowanie terminu ewentualnych napraw, 4) bieżące utrzymanie pracowni środowiskowej polegające na: a) wykonywaniu cyklicznych testów sprzętu, b) zgłaszanie usterek, tj. zgłaszanie do właściwego podmiotu ewentualnych awarii infrastruktury badawczej oraz monitorowanie terminu jej napraw, c) wykonywanie drobnych napraw, tj. m. in.: wymiana bezpiecznika, d) przygotowywanie sprzętu do zajęć (ładowanie akumulatorów), e) wykonywanie czynności obsługowych opisanych w instrukcji urządzeń, f) udzielanie doraźnej pomocy osobom prowadzącym zajęcia w pracowni 5) wykonywanie innych czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu i pracowni środowiskowej. 6. Usługa będzie wykonywana zgodnie z założeniami określonymi w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących DZIAŁ D do niniejszej SIWZ. 7. Wynagrodzenie uwzględniające koszty Zakładu Pracy obejmuje wszelkie koszty przedmiotu umowy (kwota wynagrodzenia stanowi całość przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia oraz obejmuje zwrot wszelkich kosztów poniesionych przez Wykonawcę w celu wykonania umowy). Zamawiający będzie rozliczał przedmiot umowy w stosunku miesięcznym. 8. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/. Część VIII: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Chojnicach przy ul. Świętopełka 3 1. Umowa na okres od podpisania do 31 października 2018 roku w wymiarze 50 godzin w miesiącu. 2. Realizacja usług nie obejmuje miesięcy: lipiec 2017 r. oraz lipiec 2018 r. - Wykonawca w tym okresie nie będzie wystawiał faktur/rachunków. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu "Oświadczenia Zleceniobiorcy Dane do zgłoszenia Zleceniobiorcy do ubezpieczeń w ZUS" przed podpisaniem umowy według załącznika, w przypadku zawarcia umowy zlecenia, na którą zleceniobiorca nie będzie wystawiał faktur. 4. Usługa wykonywana będzie w godzinach urzędowania szkoły po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 5. Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku opiekun infrastruktury laboratoryjnej obejmuje: 1) dokonanie sprawdzenia ilościowego i jakościowego zakupionych w ramach projektu tabletów, 2) przygotowywanie tabletów do zajęć (ładowanie sprzętu), 3) zgłaszanie ewentualnych napraw gwarancyjnych urządzeń (tabletów) będących na gwarancji producenta oraz monitorowanie terminu ewentualnych napraw, 4) bieżące utrzymanie pracowni środowiskowej polegające na: a) wykonywaniu cyklicznych testów sprzętu, b) zgłaszanie usterek, tj. zgłaszanie do właściwego podmiotu ewentualnych awarii infrastruktury badawczej oraz monitorowanie terminu jej napraw, c) wykonywanie drobnych napraw, tj. m. in.: wymiana bezpiecznika, d) przygotowywanie sprzętu do zajęć (ładowanie akumulatorów), e) wykonywanie czynności obsługowych opisanych w instrukcji urządzeń, f) udzielanie doraźnej pomocy osobom prowadzącym zajęcia w pracowni 5) wykonywanie innych czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu i pracowni środowiskowej. 6. Usługa będzie wykonywana zgodnie z założeniami określonymi w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących DZIAŁ D do niniejszej SIWZ. 7. Wynagrodzenie uwzględniające koszty Zakładu Pracy obejmuje wszelkie koszty przedmiotu umowy (kwota wynagrodzenia stanowi całość przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia oraz obejmuje zwrot wszelkich kosztów poniesionych przez Wykonawcę w celu wykonania umowy). Zamawiający będzie rozliczał przedmiot umowy w stosunku miesięcznym. 8. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 50300000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część nr: 1 Nazwa: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w II Liceum Ogólnokształcącym im. gen. Władysława Andersa w Chojnicach przy ul. Świętopełka 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT11971.59
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Karol Jagielski, , , 89-650, Złotowo, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15000.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część nr: 2 Nazwa: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Zespole Szkół w Chojnicach przy ul. Nowe Miasto 4-6
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT11971.59
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Karol Kaszubowski, , , 89-600, Chojnice, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15000.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Technikum nr 2 w Chojnicach przy ul. Dworcowej 1
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.) tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Cześć IV: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Tajnej Organizacji Wojskowej "Gryf Pomorski" w Chojnicach przy Kościerskiej 11
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT11971.59
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wojciech Rydzkowski, , , 89-600, Chojnice, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15000.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część V: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Technikum nr 3 im. Bohaterów Szarży pod Krojantami w Chojnicach przy ul. Sukienników 13
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.) tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część VI: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Liceum Ogólnokształcącym im. Wincentego Pola w Czersku przy ul. Szkolnej 3
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.) Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 w/w ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część VII: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Brusach przy ul. Ogrodowej 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT11971.59
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Tomasz Kutela, , , 89-632, Brusy, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15000.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część VIII: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Chojnicach przy ul. Świętopełka 3
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.) tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.