To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-16
Ogłoszenie nr 97530 - 2017 z dnia 2017-06-16 r.
Warszawa: Termomodernizacja wraz z robotami remontowymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 77978 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, krajowy numer identyfikacyjny
1525966300154, ul.
Franciszka Klimczaka
2,
02-797
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 443 50 00, faks
22 443 50 40, e-mail
wilanow.wzz@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wilanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja wraz z robotami remontowymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):13/WIR/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem opracowania jest termomodernizacja i roboty remontowe budynku Zespołu Szkolno- Przedszkolnego przy ul. Przyczółkowej 27. Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa pod nazwą "Projekt budowlano- wykonawczy przebudowy Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 3 zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Przyczółkowej 27 autorstwa: MC2 pracownia projektowa Monika Choińska ul. Okocimska 9/43. Roboty należy wykonać w dwóch etapach: - Etap I obejmuje wykonanie wszelkich niezbędnych robót umożliwiających rozpoczęcie korzystania z obiektu w dniu 1.09.2017r. w szczególności: wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w całym budynku, przebudowy wejść do budynku w tym wejść technicznych łącznie z wykonaniem zadaszeń. - Etap II obejmuje pozostałe robot wynikających z przedmiotu umowy. Między innymi ocieplenia ścian zewnętrznych i fundamentów, remontu dachu, remontu monitoringu zewnętrznego, wymiany obróbek blacharskich. Realizacja etapu pierwszego z uwagi na prowadzenie zajęć lekcyjnych od 1.09.2017r. mają być zakończone do dnia 30.08.2017r. Pozostałe roboty powinny być prowadzony w sposób umożliwiający prowadzenie zajęć w szkole bez jakichkolwiek zakłóceń. Rozpoczęcie realizacji robót budowlanych planuje się na dzień 26.06.2017r. Wykonawca na 3 dni przed podpisaniem umowy przedłoży harmonogram rzeczowo - terminowo -finansowy wykonania robót. PRZYJĘTE ROZWIĄZANIE: Opis robót przedsięwzięcia termomodernizacyjnego przewidzianego do realizacji: 1. ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem gr. 16cm 2. ocieplenie fundamentów warstwą styroduru gr. 16 cm 3. wymiana stolarki 4. przebudowa wejścia głównego do budynku 2 szt. 5. budowa zadaszenia nad wejściami zaplecza do budynku 3 szt. 6. remont dachu 7. modernizacja monitoringu zewnętrznego Kalkulacja kosztów powinna uwzględniać wszelkie możliwe koszty, w szczególności: pracy, ludzi i sprzętu; zakupu i transportu materiałów niezbędnych do wykonania prac; obsługę administracyjną i logistyczną, podatki i opłaty urzędowe; inne opłaty, które będą niezbędne w celu kompletnego i terminowego wykonania prac. Wymagania dotyczące harmonogramu rzeczowo- terminowo- finansowego treść do umieszczenia w SIWZ. Najpóźniej trzy dni przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo- terminowo- finansowy. Harmonogram rzeczowo-terminowo- finansowy powinien być przygotowany w formie tabeli i zawierać następujące elementy: 1. Wszystkie rodzaje robót jakie muszą zostać wykonane w czasie realizacji umowy, 2. Kalendarz z rubrykami określającymi dni, tygodnie, w których oznacza się czas trwania wszystkich wskazanych do realizacji robót ze wskazaniem od kiedy dane roboty będą wykonywane i kiedy planowane jest ich zakończenie, 3. Wartość poszczególnych rodzajów robót zgodnie ze złożoną ofertą - wartości poszczególnych rodzajów robót powinny być realne i odpowiadające zakresowi robót ujętych w dokumentacji projektowej. Harmonogram rzeczowo- terminowo- finansowy powinien być wykonany szczegółowo w taki sposób aby można na jego podstawie dokonywać płatności. UWAGA - Załączony przedmiar robót stanowi wyłącznie dokumentację pomocniczą. Zamawiający udostępnia obmiar robót wyłączenie w celu informacyjnym, jako dokumentację pomocniczą. 2. Roboty należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi dokumentacja przedmiotu zamówienia, w szczególności: projekt budowlano-wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącymi odpowiednio załączniki nr 5, 6 i 7 do SIWZ. 3. -Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie prace ogólnobudowlane wymienione w opisie przedmiotu zamówienia związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej. -Prace ogólnobudowlane, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - to wszystkie czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej wykonywane bezpośrednio na terenie budowy z wyłączeniem montażu i demontażu rusztowań. -Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 2 dni robocze przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej oraz oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. bez, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. -Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. -W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. 4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w tym postępowaniu. Zamówienie udzielane jest w częściach będących przedmiotem odrębnych postępowań.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1327289.45 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1488000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.