eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Termomodernizacja wraz z robotami remontowymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-16

Ogłoszenie nr 97530 - 2017 z dnia 2017-06-16 r.

Warszawa: Termomodernizacja wraz z robotami remontowymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 77978 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, krajowy numer identyfikacyjny 1525966300154, ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 443 50 00, faks 22 443 50 40, e-mail wilanow.wzz@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wilanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja wraz z robotami remontowymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

13/WIR/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem opracowania jest termomodernizacja i roboty remontowe budynku Zespołu Szkolno- Przedszkolnego przy ul. Przyczółkowej 27. Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa pod nazwą "Projekt budowlano- wykonawczy przebudowy Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 3 zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Przyczółkowej 27 autorstwa: MC2 pracownia projektowa Monika Choińska ul. Okocimska 9/43. Roboty należy wykonać w dwóch etapach: - Etap I obejmuje wykonanie wszelkich niezbędnych robót umożliwiających rozpoczęcie korzystania z obiektu w dniu 1.09.2017r. w szczególności: wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w całym budynku, przebudowy wejść do budynku w tym wejść technicznych łącznie z wykonaniem zadaszeń. - Etap II obejmuje pozostałe robot wynikających z przedmiotu umowy. Między innymi ocieplenia ścian zewnętrznych i fundamentów, remontu dachu, remontu monitoringu zewnętrznego, wymiany obróbek blacharskich. Realizacja etapu pierwszego z uwagi na prowadzenie zajęć lekcyjnych od 1.09.2017r. mają być zakończone do dnia 30.08.2017r. Pozostałe roboty powinny być prowadzony w sposób umożliwiający prowadzenie zajęć w szkole bez jakichkolwiek zakłóceń. Rozpoczęcie realizacji robót budowlanych planuje się na dzień 26.06.2017r. Wykonawca na 3 dni przed podpisaniem umowy przedłoży harmonogram rzeczowo - terminowo -finansowy wykonania robót. PRZYJĘTE ROZWIĄZANIE: Opis robót przedsięwzięcia termomodernizacyjnego przewidzianego do realizacji: 1. ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem gr. 16cm 2. ocieplenie fundamentów warstwą styroduru gr. 16 cm 3. wymiana stolarki 4. przebudowa wejścia głównego do budynku 2 szt. 5. budowa zadaszenia nad wejściami zaplecza do budynku 3 szt. 6. remont dachu 7. modernizacja monitoringu zewnętrznego Kalkulacja kosztów powinna uwzględniać wszelkie możliwe koszty, w szczególności: pracy, ludzi i sprzętu; zakupu i transportu materiałów niezbędnych do wykonania prac; obsługę administracyjną i logistyczną, podatki i opłaty urzędowe; inne opłaty, które będą niezbędne w celu kompletnego i terminowego wykonania prac. Wymagania dotyczące harmonogramu rzeczowo- terminowo- finansowego treść do umieszczenia w SIWZ. Najpóźniej trzy dni przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo- terminowo- finansowy. Harmonogram rzeczowo-terminowo- finansowy powinien być przygotowany w formie tabeli i zawierać następujące elementy: 1. Wszystkie rodzaje robót jakie muszą zostać wykonane w czasie realizacji umowy, 2. Kalendarz z rubrykami określającymi dni, tygodnie, w których oznacza się czas trwania wszystkich wskazanych do realizacji robót ze wskazaniem od kiedy dane roboty będą wykonywane i kiedy planowane jest ich zakończenie, 3. Wartość poszczególnych rodzajów robót zgodnie ze złożoną ofertą - wartości poszczególnych rodzajów robót powinny być realne i odpowiadające zakresowi robót ujętych w dokumentacji projektowej. Harmonogram rzeczowo- terminowo- finansowy powinien być wykonany szczegółowo w taki sposób aby można na jego podstawie dokonywać płatności. UWAGA - Załączony przedmiar robót stanowi wyłącznie dokumentację pomocniczą. Zamawiający udostępnia obmiar robót wyłączenie w celu informacyjnym, jako dokumentację pomocniczą. 2. Roboty należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi dokumentacja przedmiotu zamówienia, w szczególności: projekt budowlano-wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącymi odpowiednio załączniki nr 5, 6 i 7 do SIWZ. 3. -Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie prace ogólnobudowlane wymienione w opisie przedmiotu zamówienia związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej. -Prace ogólnobudowlane, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - to wszystkie czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej wykonywane bezpośrednio na terenie budowy z wyłączeniem montażu i demontażu rusztowań. -Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 2 dni robocze przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej oraz oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. bez, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. -Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. -W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. 4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w tym postępowaniu. Zamówienie udzielane jest w częściach będących przedmiotem odrębnych postępowań.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1327289.45
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"EURODOM" Jarosław Dąbkowski, , Tłuchówek 44, 87-605, Tłuchowo, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1488000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1488000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1615000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i remontowych w kwocie 200 000,00 zł brutto. 1. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia będzie obejmował: 1.1. Roboty dociepleniowe ścian 1.2. Roboty dociepleniowe ścian fundamentowych. 1.3. Wymianą obróbek blacharskich. 1.4. Wymianę rynien i rur spustowych. 1.5. Wymianę instalacji odgromowej. 1.6. Wymiany pokrycia dachowego. 2. Warunki udzielenia zamówienia: 2.1. Udzielenie gwarancji na wykonane roboty budowlane zgodnie z ofertą złożoną w zamówieniu podstawowym, 2.2. Termin płatności zgodnie ze wzorem umowy zamówienia podstawowego, 2.3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace ogólnobudowlane związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.