eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Remont koryta rzeki Ścinawa Niemodlińska w km 8+756÷15+054 gm. Niemodlin - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-29

Opole: Remont koryta rzeki Ścinawa Niemodlińska w km 8+756÷15+054 gm. Niemodlin - etap II
Numer ogłoszenia: 97478 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76882 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 442-57-42, faks (077) 442-57-42, 4425726.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont koryta rzeki Ścinawa Niemodlińska w km 8+756÷15+054 gm. Niemodlin - etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej pn. Remont koryta rzeki Ścinawa Niemodlińska w km 8+756÷15+054 gm. Niemodlin - etap II Zakres dokumentacji projektowej: Projekt w 5 egzemplarzach powinien zawierać: 1. Opis stanu istniejącego rzeki i zagrożeń wynikających z obecnego stanu oraz wskazania możliwych rozwiązań poprawy. 2. Wykreślenie, opis i uzasadnienie przyjętych rozwiązań projektowych zestawienie podstawowych danych charakteryzujących zakres remontu, 3. Obliczenie objętości robót ziemnych, 4. Wypis z ewidencji gruntów dla obszaru inwestycji, 5. Profile cieków: podłużny w skali i poprzeczne w skali 1 : 100, o rzędnych wysokościowych w układzie państwowym, wraz z inwentaryzacją i szkicami budowli istniejących, 6. Przedmiar robót, sporządzony wg wymogów § 6 - § 11 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. (Dz. U. Nr 202 poz. 2072), przy czym spis działów powinien przedstawiać podział robót budowlanych wg CPV, 7. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 8. Zestawienie materiałów, 9. Rozwiązania projektowe na mapach sytuacyjnych lub ewidencyjnych 10. Wszelkie uzgodnienia niezbędne dla realizacji robót remontowych (uzgodnienie czasowego zajęcia terenu (oświadczenia) ze wszystkimi użytkownikami gruntów również w zakresie dróg dojazdowych, 11. Uzgodnienie warunków prowadzenia robót z Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w Opolu, 12. Uzgodnienie z Okręgiem Polskiego Związku Wędkarskiego z siedzibą w Opolu 13. Kosztorys inwestorski sporządzony wg wymogów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. (Dz.U. Nr 130 poz. 1389). 14. Inwentaryzacja drzew i krzewów do wycięcia - decyzja zezwalająca na wycinkę drzew 15. Załączyć projekt w formie elektronicznej na płycie CD w formatach ogólnodostępnych: a. części graficznej - w formacie PDF , b. zapis części opisowej w Wordzie c. zapis kosztorysu w NORMIE i PDF , 16. Projekt musi zawierać opinię właściwego terenowego Oddziału WZMiUW dot. przyjętych rozwiązań projektowych, uzyskaną poprzez okazanie projektu, o którego terminie należy powiadomić Zamawiającego 17. W ramach dokumentacji należy wykonać pomiary geodezyjne (załączyć wyniki pomiarów).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Projektów Budowlanych PLANBUD, ul. Zjednoczenia 9/2, 48-304 Nysa, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56910,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 65000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 218940,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.