eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa owoców i warzyw dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-09

Łódź: Dostawa owoców i warzyw dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 9746 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa owoców i warzyw dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców i warzyw szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi Asortyment oraz szacunkowa ilość wyszczególniona została w załączniku nr 2 do specyfikacji - Pakiet asortymentowo - cenowy. Ilości podane w załączniku nr 2 są ilościami szacunkowymi i ilość zamawianych asortymentów może odbiegać od podanych w załączniku. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów żywnościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu ofertowego w ramach wartości brutto zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 7. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki: 1) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149 2)I Wydział Pracy Środowiskowej ul. Tybury 16 3)II Wydział Pracy Środowiskowej ul. Grota - Roweckiego 30 4)III Wydział Pracy Środowiskowej ul. Będzińska 5 5)Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej ul. Lipowa 28 6)Klub Integracji Społecznej ul. Tybury 16 7)Klub Integracji Społecznej ul. Księży Młyn 2 8)Klub Integracji Społecznej ul. Paderewskiego 47 9) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi Al. Kościuszki 29 10) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Borowa 6 11) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul Ćwiklińskiej 18 12) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Fabryczna 19 13) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Grota - Roweckiego 30 14) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Jaracza 36 15) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Lelewela 17 16) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. 1 -Maja 24/26 17) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Narutowicza 37 18) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Organizacji WIN 37 19) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Obywatelska 69 20) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Piotrkowska 203/205 21) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Rojna 52 22) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Senatorska 4 23) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Smetany 4 24) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Wrocławska 10 25) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Zbocze 2a 26) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Ćwiklińskiej 5a 27) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Rojna 18a 28) Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Ćwiklińskiej 5a 29) Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Senatorska 4 30) Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Smetany 4 31) Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Tybury 16 32) Schronisko dla Bezdomnych Kobiet w Łodzi ul. Gałczyńskiego 7 Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze złożonym zamówieniem, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, trzy razy w tygodniu tj. poniedziałki, środy, piątki, w godzinach od 7.00 do 10.00. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania go z tego tytułu dodatkowymi kosztami. Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane za pośrednictwem faksu, adres poczty elektronicznej lub telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem. Wymagania z zakresu przedmiotu zamówienia: 1) każdy produkt winien być wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2010 roku nr 136 poz. 914 z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie; 2) każdy produkt winien odpowiadać normom jakościowym GHP, GMP lub systemowi HACCP; 3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą; Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy w przypadku: 1) stwierdzenia nieświeżości dostarczonego artykułu; 2) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony; 3) dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym; 4) dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 3) Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji zamówienia, rozumianą jako staranność profesjonalną w działalności objętej przedmiotem zamówienia; 4) Wykonawca wyda przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym i asortymentowym; 5) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca okaże w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polska Normą lub normami europejskimi; 6) zgłaszanie na piśmie Zamawiającemu wszelkich zmian numerów telefonów, faksu lub adresu poczty elektronicznej. W razie stwierdzenia wad lub braków w dostarczanym asortymencie, Zamawiający odmówi jego przyjęcia i telefonicznie, faksem lub pocztą e-mail zgłosi reklamacje Wykonawcy. W przypadku ujawnienia wad jakościowych artykułów, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej faksem lub pocztą e- mail. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego artykułu na wolny od wad w terminie 2 godzin od zgłoszenia reklamacji. W przypadku niedotrzymania terminu wyznaczonego na wymianę towaru, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące jej przedmiotem. Wykonawca po dokonaniu dostawy będzie każdorazowo wystawiał fakturę. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument ( np. W - Z ) wskazujący miejsce dostawy oraz potwierdzający odbiór towaru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Należność za dostarczone towary, Wykonawca będzie ustalał każdorazowo w oparciu o ceny jednostkowe, wyszczególnione w pakiecie asortymentowym przez Wykonawcę. Zapłata za dostarczone artykuły będzie płatna w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy. Dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie-oświadczenie- załącznik nr 4

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie-oświadczenie- załącznik nr 4

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie-oświadczenie- załącznik nr 4

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie-oświadczenie- załącznik nr 4

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie-oświadczenie- załącznik nr 4

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi 90 - 440 Łódź, ul. Piotrkowska 149.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2014 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi 90 - 440 Łódź, ul. Piotrkowska 149 -sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.