eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › rob bud w przed zab terenu lądowiska:ogrodzenie terenu lądowiska w celu uniemożliwienia wstępu osobom postronnym, wykonanie dodat oznak krawędzi lądowiska i rozbiórka bud administracji dot zad pn.Zwiększenie bezp zdr w Regionie Bieszczadzkim przez rozb SOR w Sanoku, zakup sprzętu med i budowę lądowiska dla helikopterów. w ramach proj uni umowa nr UDA-POIS.12.01.00-00-254/08-00, w ram proj un nr WND - POIS.12.01.00-00-254/08 w ram dz 12.1Rozwój systemu ratownictwa medycznego pXII- Bezp zdrowotne i poprawa efek systemu ochrony zdrowia P Operacyjnego Infrastruktura i Środ 2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-30

Sanok: rob bud w przed zab terenu lądowiska:ogrodzenie terenu lądowiska w celu uniemożliwienia wstępu osobom postronnym, wykonanie dodat oznak krawędzi lądowiska i rozbiórka bud administracji dot zad pn.Zwiększenie bezp zdr w Regionie Bieszczadzkim przez rozb SOR w Sanoku, zakup sprzętu med i budowę lądowiska dla helikopterów. w ramach proj uni umowa nr UDA-POIS.12.01.00-00-254/08-00, w ram proj un nr WND - POIS.12.01.00-00-254/08 w ram dz 12.1Rozwój systemu ratownictwa medycznego pXII- Bezp zdrowotne i poprawa efek systemu ochrony zdrowia P Operacyjnego Infrastruktura i Środ 2007-2013
Numer ogłoszenia: 97465 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65289 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rob bud w przed zab terenu lądowiska:ogrodzenie terenu lądowiska w celu uniemożliwienia wstępu osobom postronnym, wykonanie dodat oznak krawędzi lądowiska i rozbiórka bud administracji dot zad pn.Zwiększenie bezp zdr w Regionie Bieszczadzkim przez rozb SOR w Sanoku, zakup sprzętu med i budowę lądowiska dla helikopterów. w ramach proj uni umowa nr UDA-POIS.12.01.00-00-254/08-00, w ram proj un nr WND - POIS.12.01.00-00-254/08 w ram dz 12.1Rozwój systemu ratownictwa medycznego pXII- Bezp zdrowotne i poprawa efek systemu ochrony zdrowia P Operacyjnego Infrastruktura i Środ 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zabezpieczające teren lądowiska: ogrodzenie terenu lądowiska w celu uniemożliwienia wstępu osobom postronnym, wykonanie dodatkowego oznakowania krawędzi lądowiska i rozbiórka budynku administracji dotyczące zadania pn. Zwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego w Regionie Bieszczadzkim przez rozbudowę SOR w Sanoku, zakup sprzętu medycznego i budowę lądowiska dla helikopterów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa: projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, dokumentacja techniczna stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Dołączony do SIWZ przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy dla ustalenia ceny oferty i nie stanowi zestawienia, o którym mowa w art.629 i 630 Kodeksu cywilnego tj. zestawienia planowanych prac i przewidywanych kosztów. Prace należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną oraz zapisami zawartymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 45 00 00 00 -7 roboty budowlane, CPV- 45.21.51.40-0 roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 2. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego w terminie uprzednio uzgodnionym telefonicznie. Wykonawca również zdobędzie na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Ponad to na uzasadniona prośbę wykonawcy możliwe jest udostępnienie pełnej dokumentacji budowlanej dla całego budynku SPZOZ w Sanoku. W celu powyższym proszę nawiązać kontakt z mgr inż Piotr Galik tel. 013 46-56-185, tel. kom. 500 212 345, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:05, Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku, ul. 800 Lecia 26, najlepiej po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3. Wykonawca zamierzający powierzyć prace podwykonawcom musi przedstawić powierzony im zakres zamówienia w treści oferty, a przy tym nie dopuszcza się podzlecania prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. 5. Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcy rękojmi oraz gwarancji na roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym na roboty w zakresie poszczególnych instalacji oraz co najmniej 24 miesiące rękojmi i gwarancji na zainstalowane urządzenia, liczonej od dnia ostatecznego odbioru całości przedmiotu zamówienia oraz zobowiązać się do do nieodpłatnej naprawy ewentualnych wad i usterek w okresie gwarancyjnym w miejscu realizacji zamówienia. ( okres gwarancji dla zamontowanych podzespołów i urządzeń nie może być krótszy niż okres gwarancji udzielony przez ich producenta ) 6. Prace będę realizowane w czynnym zakładzie (w ruchu). Wykonawca zapewni w okresie realizacji prac budowlanych ciągłość działania systemów elektrycznych nawigacyjnych lądowiska z uwagi na możliwość lądowania śmigłowca LPR. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym, opracuje projekt organizacji i zabezpieczenia ruchu w rejonie prowadzonej budowy na okres jej trwania (ich koszt należy uwzględnić w ofercie). Zamawiający zastrzega możliwość wykonywania prac od poniedziałku do soboty w godzinach od 07.00 do 18.00. Wykonawca zobowiązany jest usunąć i zutylizować azbest pokrywający czoło rozbieranego dachu zgodnie z obowiązującymi przepisami i przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające utylizację. 7. Zamawiający umożliwi korzystanie przez Wykonawcę z energii elektrycznej i wody. Przyjmuje się rozliczenie za te media nastąpi w formie ryczałtowej w wysokości 0,2% wartości netto zawartej umowy. 8. Zamawiający zastrzega, że oryginał siwz wraz z załącznikami ( w tym dokumentacja projektowa) podpisane przez osoby uprawnione stanowią podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tych dokumentów są dostępne w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROGRAM OPERACYJNY INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO NA LATA 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo Transportowo Handlowo Budowlana RAF-MAR Witold Korab, Lutcza 194, 38-112 Lutcza, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 216789,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 132646,52

  • Oferta z najniższą ceną: 132646,52 / Oferta z najwyższą ceną: 132646,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.