eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sorkwity › udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sorkwity oraz na spłatę zaciągniętych wcześniej zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-14

Ogłoszenie nr 97457 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.

Sorkwity: udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sorkwity oraz na spłatę zaciągniętych wcześniej zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 503892-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 83271-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sorkwity, krajowy numer identyfikacyjny 54094300000, ul. ul. Olsztyńska , 11731 Sorkwity, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 742-81-79, faks 0-89 742-85-30, e-mail sorkwity@go2.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminasorkwity.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sorkwity oraz na spłatę zaciągniętych wcześniej zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RBG.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sorkwity w kwocie 1.243.750,00 złotych oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 256.250,00 złotych. 2. Udzielenie kredytu długoterminowego będzie odbywało się na następujących zasadach: 1) źródłem dochodów, z którego nastąpi spłata kredytu z odsetkami będą wpływy z dochodów własnych Gminy Sorkwity, 2) formą zabezpieczenia spłaty kredytu będzie weksel in blanco, kontrasygnata skarbnika będzie znajdowała się na deklaracji wekslowej i umowie, 3) kredyt wykorzystany zostanie w trzech transzach po 500.000,00 złotych każda, 4) przewidywane terminy uruchomienia transz kredytu: maj 2017 r., wrzesień 2017 r. i październik 2017 r., 5) spłata kredytu będzie odbywała się w kwartalnych równych częściach (ratach) w okresie od dnia 1 stycznia 2019 r. do dnia 31 grudnia 2030 r. z uwzględnieniem: a) spłaty kredytu w roku 2019 r. w łącznej wysokości 50.000,00 złotych, b) spłaty wierzytelności w roku 2020 r. w łącznej wysokości 50.000,00 złotych, c) spłaty wierzytelności w roku 2021 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, d) spłaty wierzytelności w roku 2022 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, e) spłaty wierzytelności w roku 2023 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, f) spłaty wierzytelności w roku 2024 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, g) spłaty wierzytelności w roku 2025 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, h) spłaty wierzytelności w roku 2026 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, i) spłaty wierzytelności w roku 2027 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, j) spłaty wierzytelności w roku 2028 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, k) spłaty wierzytelności w roku 2029 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, l) spłaty wierzytelności w roku 2030 r. w łącznej wysokości 500.000,00 złotych, 6) spłata odsetek będzie następowała w okresach miesięcznych, w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca rozpoczynając od miesiąca, w którym zostanie uruchomiona trzecia transza kredytu, odsetki liczone będą wyłącznie od wartości faktycznego zadłużenia, 7) przy wyliczeniu ceny usługi należy przyjąć stawkę WIBOR-3M z dnia 11.05.2017 r., 8) koszt obsługi kredytu może ulec zmianie tylko w zakresie stawki WIBOR, jako koszt obsługi uwzględnić wszystkie opłaty, odsetki , prowizje, itp., 9) zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wcześniejszej spłaty kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat oraz możliwość przesunięcia spłaty kredytu (rat), 10) zamawiający dopuszcza możliwość zmiany, w tym wydłużenia harmonogramu spłaty kredytu, w szczególnych okolicznościach leżących po jego stronie, po uprzednim uzyskaniu pisemnej zgody wykonawcy na wprowadzenie zmiany, 11) prowizja za uruchomienie kredytu pobrana będzie jednorazowo w momencie uruchomienia kredytu. 3. Uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o możliwości spłaty kredytu przez Gminę Sorkwity stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 4. Uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o projekcie uchwały budżetowej na 2017 rok stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o projekcie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2017-2030 stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV: 66000000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT600000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Mikołajkach, , ul. Kajki 7, 11-730, Mikołajki, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 460352.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 460352.32
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 465440.94
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.