Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-14
Głowno: Remont budowli jazu piętrzącego wodę rzeki Mrogi dla zalewu Mrożyczka w Głownie przy ul. Młynarskiej
Numer ogłoszenia: 9740 - 2008; data zamieszczenia: 14.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Głownie, ul. Młynarska 15, 95-015 Głowno, woj. łódzkie, tel. 042 7191151, fax 042 7191151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budowli jazu piętrzącego wodę rzeki Mrogi dla zalewu Mrożyczka w Głownie przy ul. Młynarskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych, związanych z remontem jazu piętrzącego wodę rzeki Mrogi dla zalewu Mrożyczka w Głownie przy ul. Młynarskiej, w tym: - Czyszczenie powierzchni betonowych i żelbetowych, elementów konstrukcyjnych budowli, - Skucie powierzchni betonu w miejscach lokalnych ubytków masy, - Skucie powierzchni zbrojonych wraz z oczyszczeniem prętów stalowych, - Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego, - Wykonanie warstwy szczelnej, - Betonowanie rozkutych powierzchni, - Zabezpieczenie naprawianych powierzchni odpowiednimi preparatami, - Zabezpieczenie stosownymi preparatami odziemnych powierzchni przyczółków i skrzydeł, -Wbicie ścianki szczelnej. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.72.11 - Zapory Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.72.11 - Roboty budowlane w zakresie zapór .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki art. 22 ust 1 oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: 1) złożą ofertę oraz pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszej siwz, 2) posiadają doświadczenie zawodowe w wykonywaniu remontów budowli hydrotechnicznych - jazów i w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 1 remont jazu. 3) udzielą 3-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia. 4) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5) załączą w ofercie informację dotyczącą wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzą podwykonawcom lub informację, że zamówienie wykonają samodzielnie - zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunków metodą 0-1 (nie spełnia, -spełnia). Wykonawcy nie spełniający wszystkich warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty nw. dokumentów: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (w formie referencji lub protokołów odbiorów końcowych) - zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz) 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz). 5) Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wraz z aktualnym zaświadczeniem kierownika budowy o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa). 6) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty być muszą złożone przez każdy podmiot.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głownie ul. Młynarska 15 95-015 Głowno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głownie ul. Młynarska 15 95-015 Głowno pok. nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Cena siwz w wersji papierowej 20zł brutto
INNE PRZETARGI Z GŁOWNA
więcej: przetargi w Głownie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.