eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Przeprowadzenie kursów w ramach projektu pn. Stacja - Pomoc Rozwój Radość

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-28

Starogard Gdański: Przeprowadzenie kursów w ramach projektu pn. Stacja - Pomoc Rozwój Radość
Numer ogłoszenia: 97406 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Paderewskiego 11, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 560 23 20, faks 58 560 23 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprstarogard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów w ramach projektu pn. Stacja - Pomoc Rozwój Radość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja kursów o następującej tematyce: 1) Kurs decoupage 2) Kurs komputerowy (dla początkujących i zaawansowanych) 3) Warsztaty - wejście w dorosłość (oraz pedagog na pikniku) 4) Kurs prawa jazdy kat. B 5) Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej 6) Kurs nauki języka angielskiego (dla początkujących i zaawansowanych) 7) Kurs sprzedawcy z kasą fiskalną 8) Kurs wychowawców wypoczynku Kurs decoupage - kurs skierowany jest do 16 uczestników, w tym osoby niepełnosprawne, 2 grupy po 8 osób, 30 godz. zajęć praktycznych i teoretycznych - 5 spotkań po 6 godz. Każda grupa, (wszyscy uczestnicy) otrzymują materiały szkoleniowe do pracy na zajęciach oraz instrukcję wykonania każdego zadania w wersji drukowanej. Tematyka zajęć: praca z metalem, szkłem drewnem, papierem ryżowym itp., poznanie różnorodnych technik pracy (zdobień, złoceń, malowania, lakierowania, foliowania, wykonywania lampionów, biżuterii), praca z serwetką, ikona, podkładki z korka itp. Wszystkie wykonane elementy uczestnicy zatrzymują na własność. Kurs komputerowy - kurs przeznaczony jest dla początkujących i zaawansowanych. łącznie dla 19 osób, a) dla początkujących - 11 osób, w tym osoby niepełnosprawne, zajęcia w 2 grupach po 5-6 os., każda grupa odbędzie 6 spotkań po 4 godz. łącznie 24 godz. (2 gr. to 48 godz. zajęć).Tematyka zajęć: Microsoft Word: informacje podstawowe, tworzenie i edycja dokumentów, formatowanie i drukowanie dokumentów; Microsoft Excel: informacje podstawowe, operacje na plikach i arkuszach, tworzenie formuł, formatowanie komórek, wykresy, drukowanie; Microsoft Power Point: wyjaśnienie pojęć, użycie kreatorów i projektów prezentacji, użycie szablonów, widoki i sposoby pracy, tworzenie slajdów, łączenie prezentacji; Internet: wprowadzenie do internetu, jak poruszać się po gąszczu stron, praca z przeglądarkami, obsługa poczty, poszukiwanie pracy w internecie, diagnostyka i bezpieczeństwo: obsługa programów antywirusowych, obsługa programów testujących - pamięć, procesor, monitor. b) dla zaawansowanych - 8 osób, w tym osoby niepełnosprawne, zajęcia w 2 grupach po 4 os., każda grupa odbędzie 6 spotkań po 4 godz., łącznie 24 godz. (2 gr. to 48 godz. zajęć). Tematyka zajęć: j/w przypomnienie w zależności od potrzeb uczestników i rozszerzenie wybranych tematów, programy multimedialne i grafika w stopniu rozszerzonym (obróbka zdjęć cyfrowych), sieci komputerowe i zagrożenia komputerowe, komunikacja, wirusy i profilaktyka, język HTML, symulacje komputerowe. Materiały szkoleniowe - dla każdego uczestnika: opracowane tematy j/w w wersji drukowanej, pamięć USB oraz płyty CD/ DVD. Warsztaty - wejście w dorosłość - zajęcia warsztatowe będą obejmować 22 uczestników, w tym osoby niepełnosprawne, uczestnicy podzieleni zostaną na 3 grupy wiekowe tj. 15 - 18 lat, 18 - 25 lat oraz powyżej 25 roku życia, 3 grupy po 16 godz. = 48 godz. (każda grupa odbędzie 4 spotkania po 4 godz.). W ramach kursu zaplanowano zajęcia z trzema specjalistami:1) pedagogiem - 4 godz. x 3 grupy czyli 12 godz. ( plus 2 godz. na pikniku), 2) położną lub ginekologiem położnikiem - 4 godz. x 3 grupy czyli 12 godz., 3) doradcą rodzinnym lub psychologiem - 8 godz. x 3 grupy czyli 24 godz. Tematyka warsztatów: 1) przygotowanie do założenia rodziny, przygotowanie do roli rodzica by odpowiedzialnie i bez komplikacji wejść w dorosłe życie, seksualność w różnych grupach wiekowych; 2) temat bezpiecznego seksu - AIDS oraz antykoncepcja, świadome rodzicielstwo (wielka sprawa lecz i obowiązek), zdrowie kobiety, poród i opieka nad dzieckiem; 3) prawidłowa komunikacja z partnerem, budowanie prawidłowych relacji w rodzinie - relacje emocjonalne, uczuciowe, seksualne; przemoc w rodzinie, cykl życia rodziny (para, małżeństwo, małżeństwo z małym dzieckiem, małżeństwo z dzieckiem w wieku szkolnym, małżeństwo z dzieckiem dorastającym - bunt, małżeństwo gdy dorosłe dziecko opuszcza dom rodzinny- syndrom pustego gniazda), potrzeby (emocjonalne, uczuciowe, seksualne) poszczególnych członków rodziny w zależności od wieku każdej osoby. Należy przewidzieć dyskusję na pytania nurtujące uczestników w ramach tematyki zajęć określonej w pkt. 1 - 3 Kurs prawa jazdy kat. B - kurs skierowany jest do 6 uczestników. Szkolenie musi obejmować naukę jazdy dla kategorii B i kończyć się egzaminem wewnętrznym, zarówno teoretycznym jak i praktycznym, a po jego pozytywnym zaliczeniu kursant winien być przedstawiany do egzaminu państwowego w uprawnionym Ośrodku Ruchu Drogowego. W trakcie szkolenia każdy uczestnik musi otrzymać bezpłatnie na własność komplet materiałów dydaktycznych ( tzw. Vademecum kursanta: podręcznik, CD, testy, punkty kontrolne, nowe znaki i sygnały drogowe, notatnik, długopis) niezbędnych do nauki i przygotowania się do egzaminu państwowego. Wykonawca winien dysponować salę wykładową, wyposażoną we wszelkiego rodzaju materiały i pomoce dydaktyczne, a w szczególności rzutnik multimedialny, specjalistyczny program, który umożliwia w sposób prosty, jasny przedstawić i zobrazować słuchaczom rzeczywiste sytuacje drogowe musi również zapewnić plac manewrowy i pojazdy do nauki. Szkolenie musi odbywać się na terenie Starogardu Gdańskiego. Wykonawca musi spełniać wymogi stawiane dla tego typu szkolenia przez Ministra Infrastruktury zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym i rozporządzeniem dotyczącym szkolenia i uzyskiwania uprawnień do kierowania pojazdami. Wykonawca zobowiązany jest w swej cenie ująć koszt badania lekarskiego każdego uczestnika, które to uprawni go do przystąpienia do egzaminu. Kurs pomocy przedmedycznej - kurs skierowany jest do 24 uczestników (2 gr. po 12 os., 16 godz. zajęć dla każdej grupy). Uczestnicy kursu mają zdobyć wiedzę z zakresu udzielania sprawnej i szybkiej pomocy o charakterze ratowniczym w nagłych stanach zagrożenia życia, która może być przydatna w momencie powrotu na rynek pracy, a także w życiu codziennym. Wykonawca musi posiadać specjalistyczne fantomy ze wskaźnikami umożliwiającymi kontrolowanie poprawności wykonywanych ćwiczeń, defibrylatory ćwiczebne i profesjonalne środki charakteryzacji, projektory multimedialne. Kadra szkoląca: wykwalifikowani instruktorzy, posiadający uprawnienia do wydawania zaświadczeń z certyfikatem zgodności ze standardami udzielania pierwszej pomocy obowiązującymi w Unii Europejskiej (European Red Cross and Red Standards on First Aid). Kurs musi kończyć się wydaniem właśnie tego zaświadczenia. Kurs języka angielskiego - Kurs przeznaczony dla początkujących i zaawansowanych, łącznie dla 17 uczestników. a) dla początkujących -14 osób, w tym osoby niepełnosprawne, zajęcia w 2 grupach po 7 os., każda grupa odbędzie 4 spotkania po 2 godz./ m-c przez 5 m-cy łącznie 40 godz. (2 gr. to 80 godz. zajęć) Tematyka zajęć: podstawowe słownictwo, forma to be, Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Past Continuous, Future oraz to be going to, liczebniki, lb.mnoga, przedimki [a, an, the], zaimki, liczebniki, stopniowanie przymiotników, czasowniki modalne. b) dla zaawansowanych -3 osoby, w tym osoby niepełnosprawne, uczestnicy odbędą 4 spotkania po 2 godz./ m-c przez 5 m-cy łącznie 40 godz. Tematyka zajęć: Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Czasowniki nieregularne, Past Continuous (powtórzenie), Past Perfect, Past Perfect Continuous, Future Simple, Future Continuous, Inwersja, to be going to, Have vs Have got, Reported / Indirect Speech, Conditionals, Stopniowanie, Przedimki [a, an, the], Liczebniki, Przyimki - Prepositions, Passive Voice - Strona bierna, Czasowniki modalne, Zaimki - przypomnienie, prowadzenie dyskusji, praca z tekstem. Kurs sprzedawcy z kasa fiskalną - kurs skierowany jest do 4 uczestników, 4 spotkania po 4 godz., łącznie 16 godz. Tematyka zajęć: zajęcia teoretyczne i praktyczne - marketing, handel detaliczny, handel hurtowy, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej. Kurs wychowawców wypoczynku - kurs skierowany jest do 5 uczestników, 6 spotkań po 6 godz., łącznie 36 godz., zakończone zaświadczeniem MEN (nadany numer z Kuratorium Oświaty), zajęcia praktyczne i teoretyczne ze specjalistami - pedagogiem, trenerem turystyki, psychologiem, nauczycielami. Tematyka zajęć: organizacja wypoczynku dzieci i młodzieży, organizacja zajęć i planowanie pracy opiekuńczo - wychowawczej, obowiązki wychowawcy grupy, wychowanie fizyczne i sport, turystyka i krajoznawstwo, zajęcia kulturalno - oświatowe, zajęcia praktyczno - techniczne, prace społecznie użyteczne, bezpieczeństwo życia i zdrowia uczestników wypoczynku. UWAGA: każdy z wykonawców w/w kursów zobowiązany jest do ujęcia w swej wycenie również poniżej wskazanych elementów: 1) Opracowanie i przygotowanie materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników, ( i jednego kompletu dla potrzeb dokumentacji PCPR), 2) Wynajęcie sali na czas realizacji przedmiotu zamówienia: sala musi się znajdować na terenie Starogardu Gdańskiego, sala musi być przystosowana do korzystania przez osoby niepełnosprawne (winda lub podjazd), salę musi charakteryzować wysoka estetyka, musi być ogrzana, prawidłowo, oświetlona, musza być zachowane warunki BHP, na sali musi być dostępna prawidłowo wyposażona apteczka, pomieszczenia toalet muszą być usytuowane w sąsiedztwie sali (nie dopuszcza się aby były w osobnym budynku lub na osobnym piętrze) i dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych), przy sali musi znajdować się szatnia 3) Zapewnienie poczęstunku dla wszystkich uczestników : kurs do 2 godz. tj. do 120 minut ciastka i paluszki, woda, napoje, kawa, herbata, powyżej 2 godz. dodatkowo jeszcze owoce, 4 godz. i powyżej dodatkowo jeszcze ciepły posiłek (np. pizza, hod-dog, kebab, obiad składający się z drugiego dania itp.) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w następujących częściach, tj. : 1) Część 1: przeprowadzenie kursu Decoupage, 2) Część 2: przeprowadzenie kursu komputerowego, 3) Część 3: przeprowadzenie warsztatów - wejście w dorosłość, 4) Część 4: przeprowadzenie kursu prawa jazdy, 5) Część 5: przeprowadzenie kursu pomocy przedmedycznej, 6) Część 6: przeprowadzenie kursu nauki języka angielskiego, 7) Część 7: przeprowadzenie kursu sprzedawcy z kasą fiskalną, 8) Część 8: przeprowadzenie kursu wychowawców wypoczynku. Zadanie jest prowadzone w ramach projektu pn. Stacja - Pomoc Rozwój Radość realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający informuje, iż niniejsze zamówienie nie wymaga posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji. Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1 - 8: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, a w szczególności, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedno zadanie polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu lub konferencji lub warsztatów. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą przygotowanie trenerskie z zakresu prowadzenia kursów decoupage (np. szkolenia, studia wyższe lub studia podyplomowe itp). Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Część 2: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadająca przygotowanie trenerskie z zakresu prowadzenia kursów podstawowej obsługi komputera (np. szkolenia, studia wyższe lub studia podyplomowe itp). Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Część 3: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą przygotowanie trenerskie z zakresu prowadzenia kursów obejmujacych co najmniej jedną z tematyk: a) przygotowanie do założenia rodziny, b) temat bezpiecznego seksu, c) prawidłowa komunikacja z partnerem (np. szkolenia, studia wyższe lub studia podyplomowe itp). Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Część 4: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą przygotowanie trenerskie z zakresu prowadzenia kursów prawa jazdy (np. szkolenia, studia wyższe lub studia podyplomowe itp). Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Część 5: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą przygotowanie trenerskie z zakresu prowadzenia kursów pomocy przedmedycznej (np. szkolenia, studia wyższe lub studia podyplomowe itp). Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełni. Część 6: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą przygotowanie trenerskie z zakresu prowadzenia kursów językowych (np. szkolenia, studia wyższe lub studia podyplomowe itp). Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Część 7: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą przygotowanie trenerskie z zakresu prowadzenia kursów sprzedawcy z kasa fiskalną (np. szkolenia, studia wyższe lub studia podyplomowe itp). Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełni. Część 8: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą przygotowanie trenerskie z zakresu prowadzenia kursów wychowawców wypoczynku (np. szkolenia, studia wyższe lub studia podyplomowe itp). Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełni. Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - wg załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Stosownie do treści § 4 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdz. 6 ust. 2 pkt b SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Dokumenty i oświadczenia opisane w niniejszej SIWZ winny być podpisane przez osoby uprawnione. Pełnomocnictwo, tj. dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy powinno być dołączone do oferty, o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów, np. z odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonych do oferty oraz powinno odpowiadać w zakresie formy przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub uwierzytelniony odpis). 3. W przypadku Wykonawców będących osobami fizycznymi zaleca się załączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach: a) w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę. b) nastąpi zmiany nazwy zadania; c) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w niniejszej SIWZ; d) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; III. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. IV. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) skorzystanie z klauzul waloryzacyjnych przewidzianych w umowie na warunkach w niej określonych; b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); c) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprstarogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Starogardzie Gdańskim, ul. Padewskiego 11, 83-200 Starogard Gdański po wcześniejszym zgłoszeniu takiego zapotrzebowania..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2012 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Starogardzie Gdańskim, ul. Padewskiego 11, 83-200 Starogard Gdański.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest prowadzone w ramach projektu pn. Stacja - Pomoc Rozwój Radość realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przeprowadzenie kursu Decoupage.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przeprowadzenie kursu komputerowego,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: przeprowadzenie warsztatów - wejście w dorosłość,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: przeprowadzenie kursu prawa jazdy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: przeprowadzenie kursu pomocy przedmedycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: przeprowadzenie kursu nauki języka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: przeprowadzenie kursu sprzedawcy z kasą fiskalną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: przeprowadzenie kursu wychowawców wypoczynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.