To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-14
Łódź: REZERWACJA, SPRZEDAŻ I DOSTAWA BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE ZAGRANICZNE DLA PRACOWNIKÓW INSTYTUTU MEDYCYNY PRACY W ŁODZI.
Numer ogłoszenia: 9738 - 2016; data zamieszczenia: 14.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319120 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REZERWACJA, SPRZEDAŻ I DOSTAWA BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE ZAGRANICZNE DLA PRACOWNIKÓW INSTYTUTU MEDYCYNY PRACY W ŁODZI..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na przewozy pasażerskie zagraniczne dla pracowników Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi w okresie 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. Rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych na zagraniczne przewozy pasażerskie zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zleceniami w zakresie tras, czasu trwania lotu, terminów i klas lotniczych według obowiązujących taryf przewoźników, z uwzględnieniem najkorzystniejszych w danym momencie cen. Zamawiający przewiduje rezerwacje biletów lotniczych na przeloty na trasach europejskich oraz pozaeuropejskich. Rezerwacje biletów będą realizowane w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Za jeden bilet lotniczy należy rozumieć bilet na trasie /tam i z powrotem/. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu biletu -w jedną stronę-. Wykonawca zobowiązany jest do organizowania i zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych /np. obowiązkowe ubezpieczenie podróżnych i ich bagażu w czasie lotu/bilety lotnicze będą wystawiane w formie ebiletów. Każdorazowo, oprócz przesłania szczegółowego planu podróży, Wykonawca będzie zobowiązany przesłać oryginalne potwierdzenie wystawionego biletu elektronicznego /tzw. bilet elektroniczny/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wskazał kierunki i ilość połączeń lotniczych realizowanych w okresie od 2014 r. do 31.10.2015 r.Czas obowiązywania umowy: 01.01.2016 roku do 31.12.2016 roku celem umożliwienia sporządzenia oferty i określenia głównych kierunków połączeń lotniczych.Wysokość opłaty transakcyjnej nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązuje się w sporadycznych przypadkach, według potrzeb Zamawiającego, na jego pisemny wniosek, na podstawie odrębnego zlecenia do pośrednictwa wizowego /odbiór wniosków, dostarczanie wiz/. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązuje się w ramach otrzymywanego wynagrodzenia, na wniosek Zamawiającego do wykupienia ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z biletów lotniczych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.40.00.00 - Usługi transportu lotniczego 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.60.00 - Usługi zarządzania podróżą .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Impuls S.C., ul. Sienkiewicza 67, 90-009 łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1,00
Oferta z najniższą ceną: 0,01 / Oferta z najwyższą ceną: 25,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
- ZP/10/2024 - Wynajem mobilnego rozdrabniacza
- ZP 11/24 Dostawa leków
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.