eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fontanny pływającej na Zbiorniku Retencyjnym Srebrniki w Gdańsku dla Gdańskich Melioracji Sp. z o.o

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-19

Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fontanny pływającej na Zbiorniku Retencyjnym Srebrniki w Gdańsku dla Gdańskich Melioracji Sp. z o.o
Numer ogłoszenia: 97378 - 2016; data zamieszczenia: 19.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Gdańskie Melioracje" Spółka z o.o. , ul. Łąkowa 35/38, 80-743 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3233400, faks 058 3012458.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdmel.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fontanny pływającej na Zbiorniku Retencyjnym Srebrniki w Gdańsku dla Gdańskich Melioracji Sp. z o.o.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fontanny pływającej na Zbiorniku Retencyjnym Srebrniki w Gdańsku. 2. Wszystkie elementy dostarczanego systemu muszą być fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad, nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. 3. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi w języku polskim (ewentualnie dopuszczone jest dostarczenie instrukcji w języku angielskim)-. 4. Zamawiający zastrzega, że odpowiedzialność i wszelkie ryzyko do momentu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym, ponosi Wykonawca. 5. Wymagania w zakresie gwarancji 1) Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia (jego wszystkie elementy) objęty był okresem gwarancji wynoszącym co najmniej 24 m-ce. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń. 2) Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy karty gwarancyjne potwierdzające udzielenie gwarancji oraz okres, na jaki została udzielona. 3) Potrzeby napraw w okresie gwarancyjnym będą zgłaszane Wykonawcy przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, wskazane w umowie, drogą elektroniczną, na adres e-mail wskazany w ofercie Wykonawcy. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego potwierdzenia drogą elektroniczną otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia potrzeby dokonania naprawy gwarancyjnej. Jeżeli Wykonawca nie potwierdzi otrzymania takiego zgłoszenia, Zamawiający będzie domniemywał, że dotarło ono do Wykonawcy, chyba, że udowodni on, że z przyczyn technicznych było to niemożliwe. 5) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do: a) przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w czasie nie dłuższym niż 24 godziny, liczone od dnia i godziny zgłoszenia potrzeby naprawy gwarancyjnej przez Zamawiającego; b) usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od daty i godziny przystąpienia do usuwania usterki. Transport urządzenia do i z naprawy gwarancyjnej oraz ubezpieczenie w tym okresie nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy; c) jeżeli termin naprawy określony w ppkt b) powyżej nie może być dotrzymany (uzasadnienie przedstawione przez Wykonawcę na piśmie), czas naprawy gwarancyjnej może się wydłużyć, za porozumieniem stron. d) w przypadku niedopełnienia obowiązków gwarancyjnych w wymaganym terminie, Zamawiający może powierzyć naprawę osobie trzeciej, na koszt i ryzyko Wykonawcy; koszty zastępczego usunięcia awarii, poniesione przez Zamawiającego obciążają Wykonawcę; e) gwarancja obejmuje bezpłatny dojazd, naprawę i części zamienne niezbędne do wykonania naprawy; f) koszty transportu i ubezpieczenia oraz ryzyko utraty lub zniszczenia w związku z dokonywaniem naprawy gwarancyjnej ponosi Wykonawca. g) zgłoszenie naprawy gwarancyjnej oraz czas jej trwania będą każdorazowo odnotowywane przez Wykonawcę w karcie gwarancyjnej i potwierdzane przez Zamawiającego; h) gwarancja zostanie automatycznie przedłużona o okres dokonanej naprawy gwarancyjnej. i) Zniszczenie lub zagubienie karty gwarancyjnej nie spowoduje utraty gwarancji w przypadku, gdy Zamawiający udokumentuje w inny sposób istnienie zobowiązania Wykonawcy z tytułu gwarancji (faktura zakupu, protokół odbioru). j) Zamawiający zastrzega sobie prawo asysty pracownika Gdańskich Melioracji w czasie dokonywania naprawy gwarancyjnej. 6. Rozpoczęcie montażu będzie możliwe po uprzednim uzgodnieniu harmonogramu prac z Gdańskimi Melioracjami 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Moc pompy od 14 kW do 16 kW. 2) Wydajność pompy minimum 150 m3/h. 3) Minimalna głębokość wody do poprawnej pracy pompy 120cm. 4) Wysokość obrazu wodnego dla pierwszej dyszy od 15 metrów do 16 metrów, średnica obrazu wodnego od 30 metrów do 32 metrów 5) Wysokość obrazu wodnego dla drugiej dyszy zmieniającej obraz wodny od 12 metrów do 13 metrów, średnica obrazu wodnego od 8 metrów do 9 metrów 6) Zestaw oświetleniowy LED a) minimum 4 lampy, b) minimum 72 W każda, c) kolor biały, d) kolor zimny, maximum 8000K 7) Kabel zasilający pompę 80 metrów. 8) Kabel zasilający oświetlenie 80 metrów. 9) Hermetyczne, podwodne złącze kablowe zasilania pompy i oświetlenia.. 10) Szafa sterująco-zabezpieczająca fontanny pływającej ma być wyposażona w: a) wyłącznik główny, b) wyłączniki nadmiarowo-prądowe, c) wyłącznik różnicowo-prądowy, d) zabezpieczenie przed zanikiem fazy, e) zabezpieczenie przed asymetrią faz, f) zabezpieczenie przed przeciążeniem, g) zabezpieczenie przed suchobiegiem, h) programowalny zegar sterujący, i) automat zmierzchowy do sterowania oświetleniem, j) układ łagodnego startu silnika, k) Pełna ochrona przeciwprzepięciowa..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie jest wymagane

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, w szczególności w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty: - co najmniej jedną dostawę, montaż i uruchomienie fontanny o mocy łącznej pompy minimum 10 kW przy ich łącznej wydajności minimum 100 m3/h o wartości zamówienia minimum 100.000 zł netto. Ocena spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, dokonywana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w pkt VI.1. SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie jest wymagany

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, w szczególności w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj. dysponują: - co najmniej 1 osobę, która będzie sprawowała funkcję Kierownika robót oraz posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej bez ograniczeń; Ocena spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, dokonywana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w pkt VI.1. SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie jest wymagana

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 5
  • 3 - Dodatkowa dysza zmieniająca obraz wodny - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od wykonania umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (art.145 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadkach określonych w Kodeksie Cywilnym), 2. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności i powinno zawierać uzasadnienie, 3. Zamawiający ma prawo po uzgodnieniu z Wykonawcą polecić dokonywanie takich zmian jakości i ilości prac, jakie uzna za niezbędne, a Wykonawca wykona każde z poniższych poleceń: a) zmieni kolejność wykonywania prac, b) wykona prac nie wyszczególnione w SIWZ niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. c) pominie wykonanie wskazanych prac. 5. Wszelkie zmiany umowy mogą być prowadzone tylko w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie której dokonano wyboru oferenta, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 7. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 6 jest nieważna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdmel.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gdańsk ul. prof. Andruszkiewicza 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2016 godzina 14:00, miejsce: Gdańsk ul. prof. Andruszkiewicza 5 - sekretariat czwarte piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.