eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej sprzętu komputerowego funkcjonującego w jednostkach Policji dolnośląskiej tj. komputery PC, laptopy, monitory LCD. Obsługa serwisowa obejmuje naprawy, przeglądy, regulacje, konserwacje sprzętu komputerowego oraz wymianę uszkodzonych i zużytych części w celu utrzymania urządzeń komputerowych w ciągłej eksploatacji.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-14

Ogłoszenie nr 97377 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.

Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej sprzętu komputerowego funkcjonującego w jednostkach Policji dolnośląskiej tj. komputery PC, laptopy, monitory LCD. Obsługa serwisowa obejmuje naprawy, przeglądy, regulacje, konserwacje sprzętu komputerowego oraz wymianę uszkodzonych i zużytych części w celu utrzymania urządzeń komputerowych w ciągłej eksploatacji.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 55310-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 930156216, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. +48713403716, faks +48717824171, e-mail eliza.sciborska@wr.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej sprzętu komputerowego funkcjonującego w jednostkach Policji dolnośląskiej tj. komputery PC, laptopy, monitory LCD. Obsługa serwisowa obejmuje naprawy, przeglądy, regulacje, konserwacje sprzętu komputerowego oraz wymianę uszkodzonych i zużytych części w celu utrzymania urządzeń komputerowych w ciągłej eksploatacji.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej sprzętu komputerowego funkcjonującego w jednostkach Policji dolnośląskiej tj. komputery PC, laptopy, monitory LCD. Obsługa serwisowa obejmuje naprawy, przeglądy, regulacje, konserwacje sprzętu komputerowego oraz wymianę uszkodzonych i zużytych części w celu utrzymania urządzeń komputerowych w ciągłej eksploatacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zostały opisane przez Zamawiającego w załącznikach numer 1a - 1c do niniejszej SIWZ - specyfikacją asortymentową ilościową - odpowiednio do części postępowania, w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 2 - IPU. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zastosuje prawo opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający gwarantuje zlecenie wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia co najmniej w zakresie ilości asortymentu określonej w załącznikach numer 1a-1c do niniejszej SIWZ (specyfikacją asortymentową ilościową) jako "ilość gwarantowana" (zamówienie podstawowe), natomiast zakup ilości asortymentu określonego w załącznikach numer 1a-1c do niniejszej SIWZ (specyfikacją asortymentową ilościową) jako "ilość w opcji" (zamówienie opcjonalne), stanowiącego do 30% zamówienia podstawowego, Zamawiający może zlecić w ramach jednostronnego prawa opcji. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części, w tym: - część nr 1 obejmuje wykonywanie usług polegających na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej komputerów PC, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia - część nr 2 obejmuje wykonywanie usług polegających na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej laptopów , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia - część 3 obejmuje wykonywanie usług polegających na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej monitorów LCD, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 50323000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: usługi polegające na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej komputerów PC, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT53544.71
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MAGIC SERVICE Robert Soldak, , ul. Ołtaszyńska 44, 53-010, Wrocław, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65640
Oferta z najniższą ceną/kosztem 65640
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 219990
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: usługi polegające na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej laptopów , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 - w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W części złożono dwie oferty (oferta nr 2 i numer 3). Zamawiający wykluczył wykonawcę, który złożył ofertę numer 3 - postawa prawna art. w art. 24 ust. 1 pkt. 12 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zamawiający wyklucza Wykonawcę, który nie wykazał braku podstaw wykluczenia. Wykonawca nie złożył (samodzielnie jak i na wezwanie Zamawiającego) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający odrzucił ofertę numer 2 - podstawa prawna art. 89 ust. 1 pkt. 4 w związku z art. 90 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy złożona oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwrócił się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Wykonawca nie złożył żadnych wyjaśnień.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: usługi polegające na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej monitorów LCD, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 - w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W postępowaniu złożono jedną ofertę (oferta numer 2) Zamawiający odrzucił ofertę numer 2 - podstawa prawna art. 89 ust. 1 pkt. 4 w związku z art. 90 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy złożona oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwrócił się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Wykonawca nie złożył żadnych wyjaśnień.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.