eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lutomiersk › ZAKUP I DOSTAWA MIESZANKI KRUSZYWA DROGOWEGO O FRAKCJI OD 0 - 31,5 MM - CHALCEDONIT W ILOŚCI 1.800 TON

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-08

Lutomiersk: ZAKUP I DOSTAWA MIESZANKI KRUSZYWA DROGOWEGO O FRAKCJI OD 0 - 31,5 MM - CHALCEDONIT W ILOŚCI 1.800 TON
Numer ogłoszenia: 97374 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lutomiersk , Pl. Jana Pawła II 11, 95-083 Lutomiersk, woj. łódzkie, tel. 043 6775011 w. 118, faks 043 6775094.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutomiersk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA MIESZANKI KRUSZYWA DROGOWEGO O FRAKCJI OD 0 - 31,5 MM - CHALCEDONIT W ILOŚCI 1.800 TON.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Zakup i dostawa mieszanki kruszywa drogowego o frakcji od 0 - 31,5 mm - chalcedonit w ilości 1.800 ton przeznaczonej na naprawy dróg gruntowych na terenie Gminy Lutomiersk. Kruszywo zgodne z PN-EN 13043. 2. Określenie według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 14.21.20.00 - 2 Kruszywo CPV: 60.12.21.30 - 9 Usługi transportowe przy użyciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem. 3. Wykonawca dostarczy materiał własnym transportem w ilościach i terminie uzgodnionym telefonicznie z 3 dniowym wyprzedzeniem na drogi wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Lutomiersk. 4. Rozliczenie nastąpi po przedstawieniu faktury końcowej, do której należy załączyć: a.) potwierdzenie wagowe dostarczonego kruszywa (chalcedonit), b.) orzeczenie jakości kruszywa (chalcedonit) 0 - 31,5 mm. 5. Dodatkowe wymagania, zalecenia i uwagi Zamawiającego: - Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na miejscu dostaw i rozładunku kruszywa powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę prac. - Wykonawca dostarczy kruszywo własnym transportem i na własny koszt oraz dokona rozładunku własnym sprzętem i na własny koszt. Zamawiający wymaga aby rozładunek kruszywa odbywał się w sposób kontrolowany, polegający na rozłożeniu wymaganej przez Zamawiającego grubości warstwy kruszywa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-2, 60.12.21.30-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, że spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) wykonawca posiada wpis do właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej a przedmiot zamówienia wchodzi w skład jego działalności; 2) wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu prac jak w niniejszym zamówieniu a także dysponuje odpowiednim sprzętem i osobami które wykonają niniejsze zamówienie w terminie określonym w rozdziale IV niniejszej siwz (lub Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia o których mowa powyżej); 3) wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu wykonać zamówienie przyjmując warunki płatności określone w rozdziale XVI niniejszej siwz; 4) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - tzn. nie dotyczy go żadna przesłanka wymieniona w w/w przepisie . 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów. 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia. 5. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty (jej wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji) następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeśli podmioty występują wspólnie, 3) upoważnienie do podpisywania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do niej, 4) pisemne oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w tym, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn określonych art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do specyfikacji (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. Wszystkie dokumenty składane przez wykonawców wymagają formy pisemnej, muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez prawnych przedstawicieli wykonawcy. 3. Potencjalni oferenci z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. W przypadku załączenia jakichkolwiek dokumentów w językach obcych, niezbędne jest dołączenie ich tłumaczenia na język polski przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutomiersk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lutomiersk Pl. Jana Pawła II 11 95-083 Lutomiersk pok. 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 09:50, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II 11, 95-083 Lutomiersk, pok. nr 17 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.