eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno-Zdrój › Usługa publikacji ogłoszeń w prasie o zasięgu regionalnym, obejmującej teren województwa dolnośląskiego oraz publikacji ogłoszeń w prasie o zasięgu ogólnopolskim w ramach projektu Enterprise Europe Network na rok 2014. Nr zamówienia publicznego:ZP/PN/SZP/10/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-21

Szczawno-Zdrój: Usługa publikacji ogłoszeń w prasie o zasięgu regionalnym, obejmującej teren województwa dolnośląskiego oraz publikacji ogłoszeń w prasie o zasięgu ogólnopolskim w ramach projektu Enterprise Europe Network na rok 2014. Nr zamówienia publicznego:ZP/PN/SZP/10/2014
Numer ogłoszenia: 97374 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74594 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 64 80 400, faks 074 64 80 417.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa publikacji ogłoszeń w prasie o zasięgu regionalnym, obejmującej teren województwa dolnośląskiego oraz publikacji ogłoszeń w prasie o zasięgu ogólnopolskim w ramach projektu Enterprise Europe Network na rok 2014. Nr zamówienia publicznego:ZP/PN/SZP/10/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi opracowania edytorskiego, przygotowania do druku i zamieszczenia w dzienniku około 27 ogłoszeń prasowych, w tym: -15 ogłoszeń w wydaniu regionalnym obejmującym zasięg województwa dolnośląskiego o średnim nakładzie każdego wydania dziennika nie mniejszym niż 6.500 (sześć tysięcy pięćset) egzemplarzy - w przypadku ogłoszeń regionalnych - część I zamówienia (przy czym poprzez pojęcie średniego nakładu należy rozumieć, iż nakład średnio-dzienny dziennika za ostatni kwartał 2013 r. wyniósł co najmniej 6.500 egzemplarzy /sześć tysięcy pięćset/ według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy- stosowne oświadczenie dotyczące nakładu Wykonawca złoży w treści formularza oferty); -12 ogłoszeń w wydaniu ogólnopolskim obejmującym zasięg całego województwa dolnośląskiego o średnim nakładzie każdego wydania dziennika nie mniejszym niż 70.000 (siedemdziesiąt tysięcy) egzemplarzy - w przypadku ogłoszeń ogólnopolskich;- część II zamówienia (przy czym poprzez pojęcie średniego nakładu należy rozumieć, iż nakład średnio-dzienny dziennika za ostatni kwartał 2013 r. wyniósł co najmniej 70.000 egzemplarzy /siedemdziesiąt tysięcy/ według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy- stosowne oświadczenie dotyczące nakładu Wykonawca złoży w treści formularza oferty); a)Zamawiający każdorazowo określi wielkość ogłoszeń (ilość modułów). b)Zamawiający przewiduje zamieszczanie ogłoszeń w sposób sukcesywny według potrzeb. Odbiorcami ogłoszeń będą przedsiębiorcy. c)Zamawiający nie dopuszcza publikacji ogłoszeń w dziennikach, w których przeważają treści o charakterze sensacji i skandalu. d)Zamawiający wymaga aby teksty ogłoszeń były zamieszczane wyłącznie na stronach redakcyjnych dziennika, na których materiały o charakterze promocyjnym (w tym reklamy) będą stanowiły nie więcej niż 30% powierzchni strony bez ogłoszenia Zamawiającego. Niedopuszczalne dla publikacji ogłoszeń strony z nekrologami, repertuarami, komunikatami, informacjami o przetargach, strony miejskie (dodatki miejskie w dziennikach ogólnopolskich), strony motoryzacyjne, sportowe i kulturalne. Zamawiający wymaga aby publikacja była zamieszczana bez stosowania niestandardowych formatów. e)Ogłoszenia mają być opublikowane w pełnym kolorze. f)Publikacja ogłoszeń odbywać się będzie na podstawie każdorazowego pisemnego zlecenia Zamawiającego zawierającego tekst i wymiary ogłoszenia oraz komplet materiałów graficznych (logo, ilustracje, zdjęcia etc.), niezbędne do jego przygotowania. Za przygotowanie merytoryczne i dostarczenie treści ogłoszenia odpowiada Zamawiający. Za przygotowanie edytorskie (opracowanie graficzne z uwzględnieniem konieczności zamieszczenia obowiązkowych logotypów unijnych), skład komputerowy oraz publikację na zasadach określonych w SIWZ i załącznikach odpowiada Wykonawca. Zamawiający każdorazowo żąda przedstawienia do akceptacji zlecanego do druku ogłoszenia najpóźniej na 3 dni robocze do godz. 12.00 przed planowaną datą publikacji. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania ewentualnych korekt w sposób bezzwłoczny, najpóźniej na 2 dni robocze przed publikacją ogłoszenia do godz. 14.00. Wykonawca zobowiązuje się również do zachowania szaty graficznej przedmiotowych ogłoszeń zgodnej z wytycznymi Zamawiającego. Forma graficzna ogłoszenia będzie każdorazowo konsultowana z upoważnioną osobą Zamawiającego w taki sposób, że Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia drogą elektroniczną gotowego do druku ogłoszenia uwzględniających przekazaną zawartość merytoryczną. Zamawiający w terminie jednego dnia roboczego od otrzymania projektu ogłoszenia poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną o dokonanej akceptacji lub jej braku. Względem przedstawionych projektów publikacji Zamawiający ma prawo zgłosić uwagi, zastrzeżenia i sugestie, które Wykonawca będzie miał obowiązek uwzględnić, przygotowując kolejne projekty komunikatu. g)Dziennik, w którym zostaną zamieszczone ogłoszenia powinien ukazywać się w postaci drukowanej, regularnie przez okres co najmniej jednego roku licząc od dnia upublicznienia informacji o przedmiotowym postępowaniu przetargowym, co najmniej pięć razy w tygodniu. h)Przewidywana wielkość ogłoszenia średnio pomiędzy 130 cm2 i 180 cm2, kwadrat typu np. 3 x 3 moduły lub prostokąt typu np. 2 x 3 moduły. i)Wielkość ogłoszenia opisana w pkt h) jest wielkością szacunkową. Powierzchnia ogłoszenia może ulec zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego przy założeniu ceny ofertowej za 1 cm2 zadeklarowanej w ofercie Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00 - Usługi publikacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Enterprise Europe Network jest realizowany w ramach Programu ramowego na rzecz konkurencyjności i innowacji 2007-2013, współfinansowany z budżetu Unii Europejskiej na podstawie umowy ramowej nr Poland 150282 B2Europe West Poland, zawartej w dniu 29 listopada 2007 roku oraz umowy szczegółowej nr EEN-150282 B2Europe West Poland-3, zawartej w dniu 7 grudnia 2012 roku..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usługi publikacji ogłoszeń w prasie o zasiegu regionalnym obejmującej teren województwa dolnośląskiego w ramach projektu Enterprise Europe Network na rok 2014.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polskapresse Sp. z o. o. Oddział Biuro Reklamy w Warszawie, Ul. Domaniewska 41, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6480,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4023,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4023,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie usługi publikacji ogłoszeń w prasie o zasięgu ogólnopolskim w ramach projektu Enterprise Europe Network na rok 2014.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFOR Biznes Sp. z o. o. Biuro Reklamy, Ul. Okopowa 58/72, 01-042 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52909,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12981,60

  • Oferta z najniższą ceną: 12981,60 / Oferta z najwyższą ceną: 23716,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.