eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Utrzymanie czystości w budynkach administrowanych przez Urząd Miejski w Gliwicach w okresie 12 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2016-04-19

Gliwice: Utrzymanie czystości w budynkach administrowanych przez Urząd Miejski w Gliwicach w okresie 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 97342 - 2016; data zamieszczenia: 19.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Zamówień Publicznych, Ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 238 55 30, faks 32 238 55 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w budynkach administrowanych przez Urząd Miejski w Gliwicach w okresie 12 miesięcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) usługi sprzątania bieżące i regularne świadczone w siedzibie Urzędu Miejskiego (ul. Zwycięstwa 21), w budynku biurowca Palmiarni Miejskiej (ul. Fredry 6), budynku przy ul. Jasnej 31 oraz w pomieszczeniach budynku Ratusza (ul. Rynek 1), 2) usługi sprzątania okresowe świadczone w lokalizacjach wskazanych w pkt 1) oraz dodatkowo w pomieszczeniach Archiwum (ul. Bolesława Śmiałego 2b). Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do spełnienia następującego warunku: osobom wyznaczonym do realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w załączniku nr 6 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, Tabela A poz. 1 przypadać będzie nie więcej niż 350 m2 powierzchni płaskiej do sprzątania na jedno stanowisko pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 6 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SOGAMA sp. z o.o., ul. Kniejowa 2A, 44-117 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 446352,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 566703,54

  • Oferta z najniższą ceną: 398133,80 / Oferta z najwyższą ceną: 681313,74

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pzp. Realizacja zamówienia może być powierzona każdemu wykonawcy działającemu w branży związanej z usługami utrzymania czystości bez specjalnych przygotowań. W przedmiotowym przypadku brak jest specyficznych cech przedmiotu zamówienia mogących mieć wpływ na wybór trybu udzielenia zamówienia zmierzającego do wyłonienia wykonawcy. Dla przedmiotowego zamówienia, standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez zamawiającego, na jego konkretne potrzeby, ale zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywanie usług ogólnie dostępnych, powszechnie oferowanych, takich, jakie są oferowane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ich zakupem. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas. Natomiast przyjęcie, że określone usługi są standardowe, oznacza, że niezależnie od faktu, kto będzie ich wykonawcą, jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym zachodzą wszystkie przesłanki wymienione w art. 70 Pzp, które umożliwiają zamawiającemu zastosowanie trybu zapytania o cenę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.