Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-26
Grzegorzew: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Numer ogłoszenia: 97331 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grzegorzew , Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1, 62-640 Grzegorzew, woj. wielkopolskie, tel. 063 2718255.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grzegorzew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wg. CPV 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów usługi udzielania kredytu tj. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - kwota kredytu 2 700 000 zł. - okres spłaty rat kapitałowych - 5 lata - karencja w spłacie rat kapitałowych do 31.12.2010 r. - jednorazowa prowizja bankowa nie wyższa niż 0,5 % wartości kredytu - spłata rat kapitałowych - wg harmonogramu: 2011 r. - 200 000 zł w czterech ratach po 50 000 zł 2012 r. - 300 000 zł w czterech ratach po 75 000 zł 2013 r. - 500 000 zł w czterech ratach po 125 000 zł 2014 r. - 500 000 zł w czterech ratach po 125 000 zł 2015 r. - 1 200 000 zł w czterech ratach po 300 000 zł - spłata odsetek w okresach miesięcznych - oprocentowanie wg. stopy WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych powiększonych o marżę banku, przyjmując stopę WIBOR z 25 dnia poprzedniego miesiąca, jeżeli stopa WIBOR na ten dzień nie jest ustalana lub ogłaszana, przyjmuje się stopę WIBOR z najbliższego kolejnego dnia roboczego. 3. Zabezpieczenie - weksel in blanco z deklaracją wekslową (inna forma zabezpieczenia nie jest przewidziana) 4. Wymagany termin realizacji zamówienia Udzielenie kredytu - w trzech transzach: I transza w wysokości - 1 500 000 PLN - 27.05.2010 r. II transza w wysokości - 600 000 PLN - 05.07.2010 r. III transza w wysokości - 600 000 PLN - 16.08.2010 r. 5. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO: - nie wykorzystania w całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, - wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania, - zrefundowania z kredytu wydatków poniesionych przed zawarciem umowy kredytowej, - przelania kredytu na rachunek wskazany przez zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentów: - Oświadczenie o spełnianiu wymagań ustawowych wynikających z art. 22 ustawy pzp. - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy pzp. - Oferta sporządzona zgodnie z założeniami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie wg klucza: spełnia- nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentów: - Oświadczenie o spełnianiu wymagań ustawowych wynikających z art. 22 ustawy pzp. - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy pzp. - Oferta sporządzona zgodnie z założeniami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie wg klucza: spełnia- nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentów: - Oświadczenie o spełnianiu wymagań ustawowych wynikających z art. 22 ustawy pzp. - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy pzp. - Oferta sporządzona zgodnie z założeniami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie wg klucza: spełnia- nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentów: - Oświadczenie o spełnianiu wymagań ustawowych wynikających z art. 22 ustawy pzp. - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy pzp. - Oferta sporządzona zgodnie z założeniami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie wg klucza: spełnia- nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentów: - Oświadczenie o spełnianiu wymagań ustawowych wynikających z art. 22 ustawy pzp. - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy pzp. - Oferta sporządzona zgodnie z założeniami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie wg klucza: spełnia- nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grzegorzew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Grzegorzewie
pl. 1000 - lecia Państwa Polskiego 1
62-640 Grzegorzew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Grzegorzewie pl. 1000 - lecia Państwa Polskiego 1 62-640 Grzegorzew Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.