Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-26
Szczecin: Sukcesywne dostawy elementów układu hamulcowego, pasków klinowych, pasków rozrządu, świec zapłonowych oraz sprzęgieł i innych części zamiennych dla Wydziału Transportu KWP w Szczecinie będących w użytkowaniu poszczególnych KPP województwa zachodniopomorskiego
Numer ogłoszenia: 97299 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy elementów układu hamulcowego, pasków klinowych, pasków rozrządu, świec zapłonowych oraz sprzęgieł i innych części zamiennych dla Wydziału Transportu KWP w Szczecinie będących w użytkowaniu poszczególnych KPP województwa zachodniopomorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy elementów układu hamulcowego, przeniesienia napędu oraz inne części zamienne dla pojazdów służbowych KWP marek wyszczególnionych w załączniku do siwz nr 3. 2.Za elementy układu hamulcowego należy rozumieć klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, szczęki hamulcowe oraz bębny hamulcowe. Wyżej wymienione elementy mają charakteryzować się najwyższą jakością ze względu na bezpieczeństwo policjantów pełniących służbę patrolową jaki i biorących udział w pościgach oraz konwojach. Jakość tych elementów ma wpływ przede wszystkim na bezpieczeństwo ale także pośrednio na koszty związane z eksploatacją. Dlatego zamawiający wymaga by jakość (wytrzymałość, ścieralność oraz brak efektu piszczenia, nadmiernego zapylenia) elementów była równoważna do firmy TRW LUCAS. Wszystkie elementy ukł. hamulcowego maja być jednego producenta. W przypadku gdy producent nie będzie miał któregoś z elementów w swojej ofercie wtedy dopuszcza się warunkowo elementy innego producenta a oferent dobierając element innego producenta zagwarantuje jego poprawne współdziałanie by zachować jakość na najwyższym poziomie. 3.Paski rozrządu mają charakteryzować się długą żywotnością. Ich jakość ma być równoważna z jakością firmy GATES. Paski mają wytrzymywać przebiegi odpowiednio: dla pasków rozrządu 90 000tyś km, dla pasków klinowych i wielorowkowych 50 000tyś km. 4.Świece mają posiadać odpowiednią ciepłotę dobrana do danego modelu silnika i maja charakteryzować się jakością równoważną jakości firmy NGK. 5.Sprzęgła mają wytrzymywać przebiegi minimum 50 000tyś km. Mają charakteryzować się małą ścieralnością, być wytrzymałe na przegrzewanie i pracować w każdych warunkach. Jakość równoważna firmie LUK lub SACHS. 6.Inne części zamienne wymienione w załączniku do siwz nr 3 mają się charakteryzować długą żywotnością gdzie ich jakość ma być równoważna do jakości wyrobów firm takich jak FEBI, TRW LUCAS, MONROE, VALEO. 7.Wykonawca dostarczy części zamienne spełniające wszelkie wymagania techniczne zgodne z Polskimi normami i przepisami UE. 8.Ogólne warunki realizacji zamówienia: 1)realizacja zamówienia przebiegać będzie na zasadzie sukcesywnych dostaw do magazynów zamawiającego znajdujących się: a)w Szczecinie na ul. Wernyhory 5, b)w Koszalinie na ul. Szczecińskiej 21a 2)termin realizacji dostaw - 24 godzin od przyjęcia zlecenia, 3)forma zapłaty za zakupiony towar - przelewem na konto sprzedającego w ciągu 21 dni od dnia otrzymania faktury VAT za każdą dostarczoną partię towaru..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Wypełniony i podpisany odpowiedni formularz kalkulacji cenowej (załącznik nr 3 do SIWZ). 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w sytuacjach określonych w rozdziale X SIWZ. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, pl. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, pl. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2024
- Kompleksowa organizacja cyklu spotkań treningowych zakończonych każdorazowo piknikiem integracyjnym.
- Remont 6 łazienek w pokojach części hotelowej w budynku nr 1 Domu Pracy Twórczej Politechniki Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- ZP/19/2024 Dostawa części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów mechanicznych
- Sukcesywna dostawa samochodowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (II)
- Dostawa części do pojazdów II
- Postępowanie o zawarcie Umowy Ramowej na "Dostawy filtrów, części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów samochodowych"
- "Dostawa akumulatorów ,opon, części zamiennych do stacji radiolokacyjnej oraz wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 24/24/P
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.