eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Koszenie terenów zielonych na obszarze Miasta i Gminy Serock w 2011 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-25

Serock: Koszenie terenów zielonych na obszarze Miasta i Gminy Serock w 2011 roku.
Numer ogłoszenia: 97295 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71519 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Nasielska 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 22 782 75 73, faks 22 782 75 73.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie terenów zielonych na obszarze Miasta i Gminy Serock w 2011 roku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Koszenie terenów zielonych przy ciągach pieszych i pieszo-rowerowych. 2) Koszenie skwerów, trawników ulicznych i parku miejskiego. 3) Koszenie placów zabaw. 4) Koszenie terenów zielonych przy przystankach autobusowych. 5) Koszenie skarp wałów. 6) Dokaszanie przy znakach, słupkach i barierkach drogowych, słupach, drzewach, krzewach, ogrodzeniach, elementach wyposażenia placów zabaw, itp. 7) Zmiatanie, zgrabianie i wywożenie skoszonej trawy z trawników, terenów zielonych, ulic, ciągów pieszych i pieszo-rowerowych. 8) Zbieranie i wywożenie odpadów i zanieczyszczeń ze skoszonych terenów. 9) Zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzonych robót przed dostępem osób niepowołanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10) Ustala się następujący zakres koszenia: a) dla terenów zielonych przy ciągach pieszych i pieszo-rowerowych posiadających rowy odwadniające koszeniu podlegają obie skarpy rowu. b) dla terenów zielonych przy ciągach pieszych i pieszo-rowerowych o szerokim pasie zieleni przyjmuje się szerokość koszenia całej powierzchni np. od ciągu pieszego bądź pieszo-rowerowego do pobocza drogi lub od ciągu pieszego bądź pieszo-rowerowego do ogrodzenia, itp. 11) Czas wykonania całego zakresu prac (określonego w załączniku Nr 1 do umowy), licząc od dnia rozpoczęcia robót, nie może przekroczyć dla: a) trawników, placów zabaw i skarp wałów - 5 dni roboczych, b) ciągów pieszych i pieszo-rowerowych - 5 dni roboczych, c) parku miejskiego - 1 dzień. 12) Zakres koszenia terenów zielonych jak również termin rozpoczęcia, każdorazowo określi Zamawiający w formie pisemnej. 13) Termin rozpoczęcia koszenia od momentu powiadomienia faksem lub telefonicznie Wykonawcy, nie może przekraczać 2 dni roboczych. 14) Obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie prac zgodnie ze, sztuką ogrodniczą oraz zaleceniami Zamawiającego. 15) Planowana częstotliwość koszenia: a) tereny zielone przy ciągach pieszych i pieszo-rowerowych, przystanki autobusowe i skarpy wałów - 6 razy w czasie obowiązywania umowy, b) trawniki - 9 razy w czasie obowiązywania umowy, c) place zabaw- 6 razy w czasie obowiązywania umowy, d) park miejski - 1 raz na 2 tygodnie. Uwaga: Podana częstotliwość koszenia jest orientacyjna i może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany zakresu prac przewidzianych do wykonania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe Czysty Świat Dawid Wiaterski, Skorki 10, 07-206 Somianka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120370,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 128380,00

  • Oferta z najniższą ceną: 128380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 211680,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.