eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto n. Pilicą › Dostawa na rzecz Zamawiającego aparatu do znieczulenia ogólnego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-21

Nowe Miasto n. Pilicą: Dostawa na rzecz Zamawiającego aparatu do znieczulenia ogólnego.
Numer ogłoszenia: 97244 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto n. Pilicą, woj. mazowieckie, tel. 48 6743800, faks 048 6740040.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zoz-nowemiasto.net
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: zoz-nowemiasto.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa na rzecz Zamawiającego aparatu do znieczulenia ogólnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do znieczulenia ogólnego (kod CPV -33172100-7 o parametrach technicznych i warunkach wymaganych określonych w SIWZ. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę wraz z transportem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. - montaż i uruchomienie techniczne potwierdzone protokołem uruchomienia urządzenia. - przeprowadzenie szkolenia z obsługi aparatu do znieczulenia ogólnego dla pracowników Zamawiającego w dniu uruchomienia i później według potrzeb. - świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji, zgodnie z zapisami wzoru umowy, stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ. - minimum 10 letni okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty sprzedaży na zaoferowany aparat. 3. Oferowany aparat do znieczulenia ogólnego musi być fabrycznie nowy, pochodzić z 2014 roku i musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj.: ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych: a) wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy jw. b) deklaracja zgodności producenta ( dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego ). c) certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikowaną. Certyfikat CE zawierać musi być numer CE i pełne dane jednostki notyfikowanej (nie dot. klasy wyrobu I) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy jw., Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. Ponadto oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać- d) gwarancję jakości minimum 24 miesięcy, licząc od daty bezusterkowego, protokolarnego przekazania aparatu po jego technicznym uruchomieniu e) katalog, bądź folder w języku polskim, przedstawiający oferowany produkt i jego parametry techniczne, f) instrukcję obsługi aparatu do znieczulenia ogólnego w języku polskim w formie elektronicznej i papierowej, g) kartę charakterystyki..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w jednej z przewidzianej przez przepisy prawa formie. W przypadku wnoszenia wadium w gotówce, Wykonawca dokonuje przelewu bankowego na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 48 9116 0001 0001 4616 2000 0002 w Banku Spółdzielczym w Belsku Dużym kwoty 3 600 (trzy tysiące sześćset) złotych tytułem: WADIUM ZP 04/2014. Celem wykazania spełnienia tego warunku - Wykonawca dołącza do oferty stosowny (przewidziany przez daną formę) dokument potwierdzający fakt wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków jego udziału w przedmiotowym postępowaniu, wynikających z zapisu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, które zawarte zostały w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków jego udziału w przedmiotowym postępowaniu, wynikających z zapisu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, które zawarte zostały w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków jego udziału w przedmiotowym postępowaniu, wynikających z zapisu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, które zawarte zostały w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków jego udziału w przedmiotowym postępowaniu, wynikających z zapisu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, które zawarte zostały w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków jego udziału w przedmiotowym postępowaniu, wynikających z zapisu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, które zawarte zostały w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1.załącznik nr 4 do SIWZ będący zestawieniem wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych urządzenia, 2.Katalog, bądź folder w języku polskim przedstawiający oferowany produkt i jego parametry techniczne, 3.Instrukcję obsługi w języku polskim w formie elektronicznej i papierowej, 4. Kartę charakterystyki, 5.Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 6. Parafowany projekt umowy,7.Potwierdzenie wniesienia wadium

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.załącznik nr 4 do SIWZ będący zestawieniem wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych urządzenia, 2.Katalog, bądź folder w języku polskim przedstawiający oferowany produkt i jego parametry techniczne, 3.Instrukcję obsługi w języku polskim w formie elektronicznej i papierowej, 4. Kartę charakterystyki, 5.Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 6. Parafowany projekt umowy,7.Potwierdzenie wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zoz-nowemiasto.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Dyrektora, znajdujący się na pierwszym piętrze budynku ADMINISTRACJI Zamawiającego w Nowym Mieście nad Pilicą przy ulicy Tomaszowskiej 43.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora, znajdujący się na pierwszym piętrze budynku ADMINISTRACJI Zamawiającego w Nowym Mieście nad Pilicą przy ulicy Tomaszowskiej 43.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.