eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu wokół Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-01

Gdańsk: Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu wokół Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 97231 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75717 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku, ul. Ołowianka 1, 80-751 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 3206250, faks (058) 323 83 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu wokół Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia 1. Sprzątanie pomieszczeń Zamawiającego t.j. przygotowanie pomieszczeń na przyjście widzów, gości, zgodnie z harmonogramem miesięcznym na dany miesiąc przygotowanym przez Zamawiającego, 2. Uprzątanie terenu zewnętrznego przed wejściem głównym, wejściem od strony Recepcji, wejściem do budynku zaplecza technicznego, wokół Kasy Biletowej zgodnie z harmonogramem Zamawiającego, 3. Poniższy zakres zadań i ich zakres czynności należy wykonać przy każdorazowym zleceniu przez Zamawiającego zgodnie z harmonogramem, w którym są wskazane pomieszczenia do sprzątania w danym dniu miesiąca I. Zadania i ich zakres: Usługa dotyczy następujących pomieszczeń i zadań: A. Pomieszczenia budynku głównego: sale koncertowe, estrada, widownia, śluzy, loże, balkony, przynależne pomieszczenia techniczne - czyszczenie i konserwacja foteli drewnianych tapicerowanych materiałem (podłokietniki, oparcia, siedziska ) - czyszczenie twardych powierzchni podłóg (zapoznanie się z rodzajem materiału, z którego wykonano podłogi i stosowanie instrukcji czyszczenia i konserwacji danej nawierzchni zgodnie z zaleceniami producenta danej podłogi ) szczególnie dotyczy to podłóg wyłożonych marmurem i posadzkami drewnianymi, - czyszczenie i konserwacja innych powierzchni płaskich np. parapety, szafki hydrantowe, lady w szatni oraz inne elementy metalowe i szklane wyposażenia - usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, - mycie balustrad, - czyszczenie, konserwacja, zewnętrznych powierzchni mebli drewnianych, drzwi szyldów drzwiowych, klamek, uchwytów i innych elementów związanych z galanterią meblową, ściereczkami dostosowanymi do danego rodzaju powierzchni, B. Pomieszczenia budynku głównego: wiatrołap, foyer, szatnie, holle wejściowe, windy, sala bufetowa wraz z zapleczem i pomieszczenia pomocnicze - odkurzanie, czyszczenie, mycie wycieraczek, - usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, - mycie balustrad, - maszynowe doczyszczanie twardych powierzchni podłóg (zapoznanie się z rodzajem materiału z którego wykonano podłogi i stosowanie instrukcji czyszczenia i konserwacji zgodnie z instrukcją producenta podłogi) co najmniej raz na 2 tygodnie , szczególnie dotyczy to podłóg wyłożonych marmurem. W przypadku pielęgnacji posadzek marmurowych na dolnym i górnym Foyer należy stosować środki, preparaty powodujące ich nabłyszczenie- powinny posiadać właściwości antypoślizgowe (w załączeniu karta charakterystyki produktu) po każdorazowym ich umyciu aby nie powodowały zmatowienia powierzchni poziomych posadzek - opróżnianie koszy, odkurzanie, przecieranie na wilgotno, wymiana wkładów z worków foliowych dostosowanych do wielkości kosza na śmieci wraz z zachowaniem segregacji papieru, szkła, tworzywa sztucznego - czyszczenie na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli, poręczy, balustrad, metaloplastyki ściereczkami przystosowanymi do danej powierzchni, - czyszczenie i konserwacja innych powierzchni płaskich np. parapety, wraz z zlewozmywakami i szafkami do zlewozmywaków, lady w szatni, oraz inne elementy metalowe i szklane wyposażenia - mycie szyb wiatrołapów, windy i innych powierzchni szklanych środkami i ściereczkami przystosowanymi do konserwacji powierzchni szklanych C. Pomieszczenia sanitarne w obiekcie Filharmonii budynku głównego i zaplecza technicznego: łazienki - toaleta damska i męska (WC) - mycie wszystkich urządzeń sanitarnych (armatura, wyposażenie sanitariatów), pojemniki na odpadki, deski sedesowe, sedesy, uchwyty na papier, do bieżącej higieny muszli - szczotki sedesowe wraz z pojemnikiem itp. - mycie powierzchni podłóg (zapoznanie się z rodzajem materiału z którego wykonano podłogi i stosowanie instrukcji czyszczenia i konserwacji producenta podłogi lub środków niezbędnych do prawidłowego utrzymania czystości tych powierzchni) szczególnie dotyczy to podłóg wyłożonych marmurem - opróżnianie pojemników na śmieci wraz z ich segregacją , wymiana worków z PCV - czyszczenie na wilgotno pojemników na materiały eksploatacyjne suszarki do rąk, pojemniki na papier, pojemniki na szczotki inne elementy wyposażenia łazienek lub kabin sanitarnych, oraz inne elementy metalowe i szklane wyposażenia, - czyszczenie i konserwacja innych powierzchni płaskich np. parapety - wyposażanie (ewentualnie uzupełnianie) łazienek kompleksowo w dostarczane przez wykonawcę środki higieny tj. mydła, papier toaletowy ręczniki papierowe do rąk - standardowo używane w instytucjach kultury. - mycie luster, powierzchni pionowych (glazura), - mycie drzwi , obudowy kabiny sanitarnej, galanterii drzwiowej w tym klamki i szyldy , środkami zaleconymi przez producenta, - mycie powłok ceramicznych na ścianach, - usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów wraz z systematycznym utrzymaniem czystości kratek wentylacyjnych i opraw sufitowych, D. Sprzątanie wraz z zamiataniem terenu przed wejściem głównym, wejściem od strony Recepcji, wejściem do budynku zaplecza technicznego i przed budynkiem kasy (c.a. 400,00 m2) z liści, śmieci, innych nieczystości itp., oczyszczenie koszy na śmieci , popielniczek itp.. E. W czasie koncertów/imprez dyżur jednego lub dwóch pracowników w zależności od zlecenia Zamawiającego celem utrzymania ciągłości czystości w obiektach Filharmonii. F. Pomieszczenia budynku zaplecza technicznego: holle i korytarze, pomieszczenia techniczne, garderoby, sale konferencyjne, pomieszczenia VIP - czyszczenie podłóg, - opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie śmieci do wskazanego przez Zamawiającego kontenera, - szczenie drzwi, - usuwanie pajęczyn, - czyszczenie powierzchni grzejników, - czyszczenie parapetów, - mycie okien (nie rzadziej niż 1 raz na pół roku, w razie konieczności częściej), - czyszczenie balustrad, II. Przekazywanie wykonanych robót : Do każdorazowego przekazywania - odbioru zleconych robót zgodnie z przekazanym harmonogramem robót określającym datę i godzinę gotowości sprzątnięcia danego obszaru Zamawiający wymaga aby ze strony Wykonawcy była powołana osoba koordynatora robót, który miałby miedzy innymi za zadanie w terminach i czasie wskazanym harmonogramem na przygotowanie danego obszaru do gotowości jak również dysponowanie pracownikami Wykonawcy w przypadku poprawienia wykonanych i nie odebranych robót. Koordynator przyjmowałby uwagi i zlecenia od Zamawiającego z ramienia Wykonawcy oraz inne czynności związane z przedmiotem zamówienia. III. Wydarzenia artystyczne a. koncerty symfoniczne: od 3 do 6 razy w miesiącu (w tym koncert sylwestrowy i noworoczny) b. koncerty kameralne: od 5 do 10 razy w miesiącu c. koncerty inne: około od 2 do 5 razy w miesiącu d. imprezy inne: około od 4 do 16 razy w miesiącu Każda z wyżej wymienionych imprez, koncertów może być z cateringiem lub bez cateringu . Szczegółowe zestawienie powierzchni do sprzątania w [ m 2 ] ( symbole np.A1-01 - oznacza nr pomieszczenia wg projektu budowlanego, 201,60 m2 - oznacza powierzchnie pomieszczenia, Estrada - nazwa ) - Powierzchnie w budynku głównym obiektu Filharmonii: Sala Koncertowa A1-01 Estrada 201,60m2 A1-02 Widownia 214,90m2 A2-16 Widownia 370,63m2 A1-04 Śluza 4,40m2 A1-07 Śluza 4,40m2 A1-09 Śluza 5,90m2 A1-41 Śluza 4,90m2 A2-02 Śluza 7,27m2 A2-04 Śluza 6,96m2 A2-06 Śluza 3,24m2 A2-07 2,27m2 A2-09 2,27m2 A2-10 3,24 m2 A2-12 7,05m2 A2-19 7,27m2 A2-05 Loże 10,73m2 A2-11 10,74m2 A2-03 Balkony 41,26m2 A2-08 37,06m2 WC A1-57 5,40m2 A1-54 7,00m2 A1-55 11,10m2 A1-52 11,80m2 A1-53 11,80m2 A1-49 10,90m2 A1-50 24,00m2 A1-47 14,80m2 A1-48 30,40m2 A1-10 16,80m2 A1-11 15,80m2 A1-12 4,40m2 B2-07 26,6m2 B2-08 31,50 Foyer dolne A1-39 19,80m2 Wiatrołap A1-38 157,50m2 Foyer sali koncertowej i zielonej A1-13 37,20m2 Szatnia przy pom. 19 A1-44 293,20m2 Foyer przy szatniach A1-43 17,00m2 A1-36 19,70m2 Korytarz przy WC pom. 51 i 33 A1-45 35,90m2 A1- 46 29,60m2 Szatnia A1-08 34,10m2 Śluza przy Sali Zielonej A1-15 171,50m2 A1-37 7,00m2 A1-61 9,20m2 A1-62 20,60m2 A1-63 6,50m2 A1-64 6,60m2 pom. gospodarcze nr 33+BOW Winda D2 4,00m2 A1-14 25,20m2 Szatnia od strony rz. Motławy K-7 87m2 Klatka przy windzie na foyer K-1 102,55m2 Klatka przy Motławie Foyer górne A2-13 113,87 m2 Foyer A2-14 590,07m2 Foyer A2-15 105,65m2 Foyer A3-12 73,41m2 Antresola C2-01 113,30m2 Sala Bufetowa plus zaplecze bufetu C2-02 16,60 m2 C2-03 5,30m2 C2-05 24,30m2 C2-10 2,70 m2 C2-11 4,50 m2 C2-12 6,0 m2 C2-13 3,30 m2 Kl. schodowa K-5 64,29m2 Plus C1-03 korytarz 3,80 m2 C1-04 pom. tech. 3,30 m2 C1-01 pom. biurowe 10,90m2 C1-02 pom. biurowe 7,30m2 C2-06 pom. biurowe 13,59m2 C2-07 pom. biurowe 7,98m2 Kl. schodowa K-4 56,22m2 SA1 pom. pod schodami 9,20 m2 Sala dębowa + sala jazzowa C1-05 113,40m2 Sala dębowa C1-09 154,40m2 Sala jazzowa A1-51 22,00m2 Korytarze C1-06 60,70 m2 Hall wejściowy C1-07 6,30m2 Wiatrołap Winda D-3 4,00m2 Segment B B1-15 48,90 m2 hall B1-16 20,40 m2 przedsionek estrady B1-17 2,0 m2 przedsionek estrady B1-18,19 23,20 m2 Toalety B1-20 38,20 m2 garderoba B1-21 207,20 m2 sala Kameralna B-1-23 9,20 m2 śluza B-1- 24 7,40 m2 korytarz A1-08 34,10 m2 przedsionek Razem powierzchnia do sprzątania 4.239,82 m2 - Powierzchnie w budynku zaplecza technicznego obiektu Filharmonii: PARTER Hall wejściowy nr 11Ai 11B 43,80 m2 RECEPCJA nr 13 2,50 m2 Przedsionek korytarza nr 12 5,40 m2 Klatka schodowa 40,12 m2 Winda 2,10 m2 Korytarz przy garderobach nr 10 10,10 m2 Korytarz przy garderobach nr 9 10,20 m2 Garderoba nr 7 z WC 19,30 m2 Garderoba nr 8 z WC 25,40 m2 Toaleta dla inwalidów 4,0 m2 Toaleta damska 4,0 m2 Toaleta męska 4,0 m2 PIWNICA Klatka schodowa 4,40 m2 Przedsionek przy windzie nr 12 25,10 m2 Pomieszczenie nr 04 24,50 m2 Pomieszczenie nr 010 22,40 m2 I PIĘTRO Korytarz przy windzie 10,15 m2 Pomieszczenie VIP nr 1 12,79 m2 Pomieszczenie VIP nr 2 12,79 m2 II PIĘTRO Hall nr 202 17,50 m2 Sala Konferencyjna nr 210 163,69 m2 Pomieszczenie nr 209 6,00 m2 Sala Konferencyjna 204 122,20 m2 Wc damskie nr 207 8,50 m2 Wc męskie nr 206 8,90 m2 Zaplecze sal nr 205 12,70 m2 Korytarz nr 203 11,30 m2 Razem powierzchnia do sprzątania 621,05 m2 - Uprzątnięcie terenu przed wejściem głównym, wejściem od strony Recepcji, wejściem do budynku zaplecza technicznego i przed budynkiem kasy z liści i śmieci O powierzchni 400,00m2 oraz opróżnienie popielniczek zewnętrznych i koszy zewnętrznych wraz z wymianą worków Załączniki: - Rzut zbiorczy parteru budynku głównego - Rzut zbiorczy I pietra budynku głównego - Rzut parteru całego obiektu Filharmonii budynku głównego łącznie z częścią biurową - Rzut piwnicy - budynek zaplecza technicznego PFB - Rzut parteru - budynek zaplecza technicznego PFB - Rzut 1 piętra - budynek zaplecza technicznego PFB - Rzut 2 piętra - budynek zaplecza technicznego PFB Uwaga! Wraz z ofertą Wykonawca dostarczy wykaz wykonanych usług sprzątania jak opisanych w przedmiocie zamówienia, w obiektach kultury t.j. teatrach, operach, filharmoniach, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi sprzątania zostały wykonane należycie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00 - 74.73.10.00 74.72.20.00 - 74.72.20.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ambra Sp. z o.o., 80-718 Gdańsk, ul. Elbląska 135, ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174809,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130109,80

  • Oferta z najniższą ceną: 130109,80 / Oferta z najwyższą ceną: 359834,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.