eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Montaż urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem strefy bezpieczeństwa z piasku, montaż urządzeń siłowych wraz z wykonaniem strefy użytkowania ze żwiru, budowa miejsc postojowych wraz z utwardzeniem nawierzchni drogi dojazdowej, utwardzenie placu, budowa chodnika, realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.Budowa parku przy kąpielisku na Żwirowni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-28

Rzeszów: Montaż urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem strefy bezpieczeństwa z piasku, montaż urządzeń siłowych wraz z wykonaniem strefy użytkowania ze żwiru, budowa miejsc postojowych wraz z utwardzeniem nawierzchni drogi dojazdowej, utwardzenie placu, budowa chodnika, realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa parku przy kąpielisku na Żwirowni
Numer ogłoszenia: 97190 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie , Ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 37 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem strefy bezpieczeństwa z piasku, montaż urządzeń siłowych wraz z wykonaniem strefy użytkowania ze żwiru, budowa miejsc postojowych wraz z utwardzeniem nawierzchni drogi dojazdowej, utwardzenie placu, budowa chodnika, realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa parku przy kąpielisku na Żwirowni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest montaż urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem strefy bezpieczeństwa z piasku, montaż urządzeń siłowych wraz z wykonaniem strefy użytkowania ze żwiru, budowa miejsc postojowych wraz z utwardzeniem nawierzchni drogi dojazdowej, utwardzenie placu, budowa chodnika, realizowany w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa parku przy kąpielisku na Żwirowni. Zakres zamówienia obejmuje: 1. W ramach realizacji zadania Wykonawca dostarczy i zamontuje urządzenia zabawowe wyszczególnione w załączniki Nr I oraz zrealizuje prace wyszczególnione w załączniku Nr II i załączniku Nr IV. W załączniku Nr I wyszczególniono urządzenia zabawowe do dostarczenia i montażu w ramach realizacji zamówienia. Wykaz urządzeń zamawianych w ramach powyższego zamówienia: 1) zestaw zabawowy - 1szt., 2) huśtawka z siedziskiem koszykowym - 1szt., 3) huśtawka wahadłowa podwójna - 2szt., 4) zestaw zabawowy z elementami linowymi - 1szt., 5) piaskownica - 1szt., 6) kiwak poczwórny - 1szt., 7) kiwak pojedynczy - 3szt., 8) karuzela sześcioramienna - 1szt., 9) huśtawka wagowa - 1szt., 10) karuzela trójramienna - 1szt., 11) zjazd na linie - 1szt., 12) stojak na rowery - 1szt., 13) regulamin placu zabaw -2szt., 14) motyl - 1szt., 15) steper -1szt., 16) biegacz -1szt., 17) rowerek -1szt., 18) narciarz biegowy -1szt., 19) sztanga w leżeniu - 1szt., 20) ławka do ćwiczeń mięśni uda -1szt., 21) wiosła -1szt., 22) atlas do ćwiczeń mięśni brzucha -1szt., 23) atlas do ćwiczeń mięśni klatki piersiowej - 1szt., Łączna ilość urządzeń - 28szt. Załącznik Nr III zawiera opis zastosowanych urządzeń zabawowych oraz elementów dodatkowych wraz z poglądowym wyglądem W załączniku Nr II zestawiono pozostałe materiały i prace niezbędne do zastosowania i wykonania przy realizacji zamówienia. Urządzenia zabawowe przed ich zamontowaniem w terenie muszą uzyskać akceptację Zamawiającego (stan techniczny, staranność wykonania, itp.) 2. Wykonanie miejsc postojowych w ilości 10 szt. o wym. jednego stanowiska 5,2 m x 2,5 m Nawierzchnia miejsc postojowych wykonana będzie z betonowych płyt ażurowych np. typu MEBA i ograniczona betonowym krawężnikiem drogowym. Łączna pow. miejsc postojowych - 131 m2. Konstrukcja nawierzchni miejsc postojowych: Układ warstw: 1) płyta betonowa ażurowa np. typu MEBA (40 x 60 cm) zasypana ziemią urodzajną z mieszanką traw 10 cm 2) podsypka cementowo - piaskowa 7 cm 3) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie 15 cm 4) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie 20 cm 5) wzmocnienie słabego podłoża - warstwa gruntu stabilizowanego cementem do RM = 1,5 mPa 15 cm 3. Wykonanie dojazdu do miejsc postojowych poprzez wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej ograniczonej betonowym krawężnikiem drogowym. Powierzchnia dojazdu wynosi - 180 m2. Układ warstw: 1) kostka brukowa betonowa kolorowa, bezfazowa np. typu Behaton 8 cm 2) podsypka cementowo - piaskowa 4 cm 3) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie 20 cm 4) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie 20 cm 5) wzmocnienie słabego podłoża - warstwa gruntu stabilizowanego cementem do RM = 1,5 mPa 15 cm. 4. Utwardzenie placu - terenu zielonego poprzez wyrównanie materiałem kamiennym - kruszywem łamanym 0/31/5 mm stabilizowanym mechanicznie o grubości warstwy średnio ok. 7 cm. 5. Wykonanie dojścia do placu zabaw - chodnik łączący plac zabaw z istniejącym ciągiem pieszo - rowerowym o nawierzchni z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej gr. 6 cm ograniczonej betonowym obrzeżem o wym. 8 x 30 cm. Powierzchnia chodnika wynosi - 30 m2. Układ warstw: 1) kostka brukowa betonowa kolorowa- 6 cm 2) podsypka cementowo - piaskowa - 3 cm 3) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - 15 cm 4) wzmocnienie słabego podłoża - warstwa gruntu stabilizowanego cementem do RM = 1,5 mPa - 15 cm Teren budowy należy zabezpieczyć na czas trwania robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu, zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej Specyfikacji i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 9 700,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy siedemset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie z art. 22 ust 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona metodą: wykonawca spełnia / nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał: a) co najmniej trzy zadania związane z urządzeniem placów zabaw lub terenów rekreacyjno-sportowych, na łączną kwotę, co najmniej 150 000,00 zł, b) co najmniej 2 roboty budowlane, w zakres których wchodziło wykonanie nawierzchni miejsc postojowych z płyt ażurowych lub kostki betonowej o powierzchni co najmniej 100m 2 łącznie. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymaganych w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona metodą: wykonawca spełnia / nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, tj.: a) samochód ciężarowy, b) zagęszczarka. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymaganych w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona metodą: wykonawca spełnia / nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1) Kierownik robót - wymagania: a) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) doświadczenie zawodowe - wykazanie się kierowaniem co najmniej dwoma zadaniami w zakresie układania nawierzchni z płyt ażurowych z kamienia naturalnego lub kostki betonowej na łączną wartość nie mniejszą niż 40 000,00 zł (brutto), c) aktualne członkostwo w odpowiedniej izbie samorządu zawodowego. 2) 4 osoby do bezpośredniej realizacji zadania. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymaganych w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona metodą: wykonawca spełnia / nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 300 000,00 z (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100). Do przeliczenia wartości finansowej określonej w niniejszym punkcie, a występującej w innej walucie niż PLN Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymaganych w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona metodą: wykonawca spełnia / nie spełnia poszczególne warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 4. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego przedmiaru robót wraz z tabelą elementów scalonych. Zamawiający oczekuje złożenia kosztorysu ofertowego na nośniku CD sporządzonego w programie Oferent na podstawie załączonego elektronicznego przedmiaru robót. Instrukcja oraz informacja o sposobie dostępu i przygotowania elektronicznego kosztorysu ofertowego znajduje się w załączniku nr V do Opisu przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca opracuje kosztorys ofertowy korzystając z powyższego programu, to zgodnie z opisem zamieszczonym w Instrukcji przygotowania elektronicznego kosztorysu ofertowego, należy go zapisać na nośniku CD (jako plik PDF) oraz wydrukować i podpisać. Następnie obie te wersje, elektroniczną i papierową, należy dołączyć do oferty. Ważne jest, aby wersja papierowa była zgodna z wersją elektroniczną, a potwierdzeniem tej zgodności będzie Kod WO (suma kontrolna), który w wersji papierowej jest widoczny na ostatniej stronie wydruku, a w wersji elektronicznej jest dostępny w programie oferent po kliknięciu na przycisk Sprawdź. Zamawiający nie wymaga złożenia wersji elektronicznej kosztorysu ofertowego w innej formie niż opisana powyżej. 5. Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu winien dołączyć do oferty kopię polecenia przelewu na rachunek Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium w pozostałych formach wpłaty należy w formie oryginału złożyć w siedzibie Zamawiającego (pok. 33, I piętro), a do oferty załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6. Zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, termin może być zmieniony w przypadku gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie konicznością, która wystąpiła po zawarciu umowy, np.: a) wystąpienia w trakcie prac budowlanych nieprzewidzianych okoliczności, np. kolizji z nie zaznaczonymi na mapie sieciami uzbrojenia terenu wymagającymi uzgodnień ZUDP, koniecznością wykonania dodatkowych wyburzeń i umocnień, badań archeologicznych, b) długotrwałe opady deszczu, tj. powyżej 10 dni, c) działania siły wyższej, Za siłę wyższą nie uznaje się braku środków u Wykonawcy, nie dotrzymania zobowiązań przez jego kontrahentów oraz braku zezwoleń niezbędnych Wykonawcy do wykonania umowy. Strony zobowiązują się do wzajemnego powiadomienia się o zaistnieniu siły wyższej i dokonania stosownych ustaleń celem wyeliminowania możliwych skutków działania siły wyższej. Powiadomienia, o których mowa w zdaniu poprzednim, należy dokonać pisemnie lub w inny dostępny sposób, niezwłocznie po fakcie wystąpienia siły wyższej. Do powiadomienia należy dołączyć dowody na poparcie zaistnienia siły wyższej W przypadku wystąpienia jednej z ww. okoliczności Zamawiający wydłuży termin wykonania zamówienia. 2) zmiany wysokości kwoty, o której mowa w §3 ust. 3 ramowego wzoru umowy w przypadku, gdy zajdą okoliczności, o których mowa w § 3 ust. 4 ramowego wzoru umowy lub zwiększy się ilość robót określonych w kosztorysie, 3) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-jednostek-organizacyjnych-miasta/zzm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie, ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów, pokój 33f (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie, ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów, pokój 33 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.