eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › ORLIK 2012 - budowa kompleksu boisk sportowych w Czechowicach-Dziedzicach - ukończenie realizacji rozpoczętej inwestycji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-25

Czechowice-Dziedzice: ORLIK 2012 - budowa kompleksu boisk sportowych w Czechowicach-Dziedzicach - ukończenie realizacji rozpoczętej inwestycji
Numer ogłoszenia: 97187 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach , Plac Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 32 2147114, faks 32 2147152, 2147182.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORLIK 2012 - budowa kompleksu boisk sportowych w Czechowicach-Dziedzicach - ukończenie realizacji rozpoczętej inwestycji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ukończenie rozpoczętej budowy boisk sportowych w ramach kompleksu ,,Moje boisko - Orlik 2012 w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Szkolnej, na działce nr 580/6 stanowiącej własność Gminy Czechowice-Dziedzice 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z granulatu magmowego gr. 3 cm. pod nawierzchnię poliuretanową boiska wielofunkcyjnego - 613,11 m2 . Roboty nie rozpoczęte. Poz. przedmiaru objęte zamówieniem : od 3.10 do 3.11. - 100 %. 2.2. Ukończenie górnej warstwy podbudowy z granulatu magmowego gr. 3 cm. pod nawierzchnię z trawy syntetycznej boiska do piłki nożnej - 1 860,00 m2. Roboty nie rozpoczęte. Poz. przedmiaru objęte zamówieniem : od 4.10 do 4.11. - 100 %. 2.3. Dostawę i montaż wyposażenia sportowego boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m) : a/ bramki aluminiowe 5 x 2 m mocowane w tulejach i fundamencie betonowym 40x40x60 - 2 sztuki , b/ siatki do bramek -2 sztuki. Roboty nie rozpoczęte. Poz. przedmiaru objęte zamówieniem : od 4.13 do 4.17. - 100 %. 2.4. Dostawę i montaż wyposażenia boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) a/ wyposażenie do piłki koszykowej : - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki b/ wyposażenie do piłki siatkowej : - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka c/ wyposażenie do piłki ręcznej : - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki Roboty nie rozpoczęte. Poz. przedmiaru objęte zamówieniem - od 3.13 do 3.17. - 100 %. 2.5. Ukończenie budowy dwupasmowego ogrodzenia boisk o wys. 4,0 m : a/ na długości 154 mb - pasmo do wys.2,0 m z paneli systemowych o module odstawowym dł. 2,5 m, ze zgrzewanych powlekanych siatek stalowych o oczkach 20 x 5 cm , w kolorze zielonym RAL 6005, montowanych do słupków stalowych 80 x 50 x 3, h = 4,8 m w kolorze żółtym RAL 1018, z góry zamkniętych , na wkładkach dźwiękochłonnych , b/ na długości 341 mb - pasmo na wys. od 2,0 do 4,0 m z siatki polipropylenowej o oczkach 4,5 x 4,5 cm w kolorze zielonym RAL 6005, Roboty rozpoczęte. Poz. przedmiaru objęte zamówieniem : a/ 7.1 i 7.2 - 68 szt. b/ 7.3 i 7.4 - 81,60 m2, c/ poz.7.5 -154 mb. d/ poz. 7.6 - 341,0 mb. 2.6. Wykonanie, dostawę i montaż elementów ogrodzenia boisk w postaci : a/ bram stalowych dwuskrzydłowych, systemowych o szerokości w osiach 250 cm i wys.200 cm, mocowanych bezpośrednio do słupów ogrodzeniowych, wykonanych z rurek 60 x 60 mm z wypełnieniem siatką jak w ogrodzeniu, w kolorze żółtym RAL 1018 Zinc Yellow. - 3 szt. b/ furtek stalowych jednoskrzydłowych, systemowych o wym. 125 x 200 cm. wykonanych j/w - 5 szt. c/ furtek stalowych jednoskrzydłowych, systemowych o wym. 130 x 200 cm. wykonanych j/w - 2 szt. d/ furtki stalowej jednoskrzydłowej, o wym. 155 x 200 cm wykonanej j/w - 1 szt. Roboty nie rozpoczęte. Poz. przedmiaru objęte zamówieniem : od 7.7 do 7.10. 2.7. Wykonanie piłkochwytów zabramkowych : wysokość - 6,0 m, długość - 40,0 mb, z siatki polipropylenowej o oczkach 10 x 10 cm i średnicy splotu 3 mm, mocowanej do słupków z profili aluminiowych , kwadratowych 80x80x3 dł. 6,5m, osadzonych w tulejach dł. 50 cm zabudowanych w fundamencie betonowym. Siatka mocowana naciągiem z linki stalowej oraz klamrami systemowymi do podłoża. Kolor słupków i siatki zielony. Roboty nie rozpoczęte. Poz. przedmiaru objęte zamówieniem : od 6.1do 6.6. 2.8. Wykonanie na pow. 214,0 m2, nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej betonowej, kolorowej, niefazowanej, gr. 8 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa łamanego, zamkniętej obrzeżem betonowym. Roboty rozpoczęte. Poz. przedmiaru objęte zamówieniem : a/ od 5.2 do 5.3 - 100 % , b/ 5.4. - 77,16 m3, c/ 5.5 do 5.11 naw. typ N1- 100 % , d/ 5.12 do 5.15 naw. typ N2 - 100%, e/ 5.16 do 5.20 naw. typ N3 - 100%, f/ 5.21 - 60,0 mb, g/ 5.22 - 4,56 m3, h/ 5.23 - 60,0 mb. w układzie przedmiaru inwestorskiego branży wod-kan : 2.9. Wykonanie prób szczelności, dezynfekcji, płukania , oznakowania tras rurociągów i instalacji wod-kan. Roboty nie rozpoczęte. Poz. przedmiaru sieci wod-kan. objęta zamówieniem : od 4.4 do 4.13 - 100%. w układzie przedmiaru inwestorskiego oświetlenia boisk : 2.10. Wykonanie robót związanych z oświetleniem terenu w zakresie : rektyfikacji ustawionych 8 szt. masztów oświetleniowych , podłączenia kabli w słupach, podłączenia instalacji uziemienia do podstaw słupowych, montaż opraw metanohalogenowych na słupach, podłączenie całego obiektu do sieci. Roboty rozpoczęte. Poz. przedmiaru d : a/ od 1.1 do 1.3 i 1.5. - 80%, b/ od 1.6 do 1.13 oraz od 1.16 do 1.17 - 100%, c/ od 2.1 do 2.13 - 100 %, d/ od 3.1 do 3.6 - 100 %, e/ 5.1 - korekta ustawienia zamontowanych na fundamencie 6 słupów- kalkulacja indywidualna, f/ od 5.2 do 5.6 - 100 %, g/ 6.1. - korekta ustawienia zamontowanych na fundamencie 2 słupów- kalkulacja indywidualna, h/ od 6.2 do 6.6 - 100 %, i/ od 7.3 do 7.7 - 100 %, j/ 9.1do 9.6 -100%, k/ 10.1 do 10.18 - 100 %. poza przedmiarem i projektem : 2.11. Wykonanie odtworzenia nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej na terenie parkingu przy szkole , na pow. ok. 75,0 m2, rozebranej w miejscu przebiegu wykonanej kanalizacji deszczowej- obmiarowo. Roboty nie rozpoczęte. 2.12.Wykonanie niwelacji terenu na powierzchni ok. 500,0 m2, po zewnętrznej stronie ogrodzenia boisk, pomiędzy granicą opracowania projektowego, a granicą działki, w zakresie niezbędnym do zgodnego z przeznaczeniem i bezpiecznego użytkowania kompleksu boisk. Roboty rozpoczęte. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe rozwiązania techniczne wszystkich podanych w pkt. 2.1 do 2.10 robót zawierają : a/ dokumentacja projektowa- załącznik nr 2 do SIWZ, b/ szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - zał. Nr 1 do SIWZ, c/ przedmiar robót z zaznaczeniem pozycji objętych przedmiotem niniejszego zamówienia jak w p. II.2.poz. od 2.1 do 2.10..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5.000,-

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych tożsamych rodzajowo z przedmiotem zamówienia (CPV 45.21.22.21-1) , jako robót wydzielonych lub będących częścią składową inwestycji wielobranżowej (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: -konstrukcyjno-budowlanej, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN (słownie: stopięćdziesiąt tysięcy złotych) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- kosztorys ofertowy uproszczony

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Czy dopuszcza się dokonanie zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak , w oparciu o artykuł 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zapis rozdziału 21 s.i.w. w przypadku: a / zaistnienia możliwości aktualizacji przyjętych rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, b / zmiany obowiązujących przepisów jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści niniejszej umowy do aktualnego stanu prawnego, c / uzasadnionej rezygnacji z wykonania części zamówienia, d / zmiany ustawowej stawki VAT, e / wykrycia w trakcie realizacji robót istotnego braku lub wady w dokumentacji projektowej, f / wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie z obowiązującą technologią i warunkami technicznymi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, pok. 408. W przypadku zamiaru pobrania SIWZ w wersji papierowej prosi się o wcześniejszy kontakt z Zamawiającym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach, Plac Jana Pawła II 1, biuro podawcze - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.