eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świlcza › Bankowa obsługa budżetu Gminy Świlcza w latach 2017 - 2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-18

Ogłoszenie nr 9716 - 2017 z dnia 2017-01-18 r.

Świlcza: Bankowa obsługa budżetu Gminy Świlcza w latach 2017 - 2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 357933 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świlcza, krajowy numer identyfikacyjny 69058214000000, ul. Świlcza  168, 36072   Świlcza, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 017 8670100, 8670133, faks 178 670 157, e-mail przetargi@swilcza.com.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.swilcza.i-gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bankowa obsługa budżetu Gminy Świlcza w latach 2017 - 2018

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RGP.271.22.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Bankowa obsługa budżetu Gminy Świlcza w latach 2017 - 2018. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Kompleksową obsługę bankową Gminy Świlcza w zakresie prowadzenia: a) rachunku bieżącego budżetu Gminy Świlcza, b) rachunków bieżących Jednostek Budżetowych podległych Gminy Świlcza: - Urząd Gminy w Świlczy, - Centrum Usług Wspólnych, - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świlczy, - Środowiskowy Dom Samopomocy w Woliczce, - Zespół Szkół w Bratkowicach, - Zespół Szkół w Dąbrowie, - Zespół Szkół w Rudnej Wielkiej, - Zespół Szkół w Świlczy, - Zespół Szkół w Trzcianie, - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Bratkowicach, - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Mrowli, - Przedszkole Publiczne w Bratkowicach, - Przedszkole Publiczne w Świlczy, - Przedszkole Publiczne w Trzcianie, - Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świlczy, - Żłobek Gminny w Trzcianie; c) rachunku wspólnej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej, d) wszystkich rachunków pomocniczych prowadzonych dotychczas dla Gminy Świlcza i Jednostek Budżetowych, e) rachunków depozytowych, f) rachunków funduszowych, g) otwierania, prowadzenia i likwidacji rachunków, o których mowa w literach od a do f oraz rachunków jednostek mogących powstać w przyszłości w wyniku połączenia, przekształcenia lub powołania nowych jednostek organizacyjnych Gminy Świlcza jeśli wyrażą one zamiar skorzystania z obsługi bankowej na warunkach zadeklarowanych w ofercie. Naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach bankowych będzie następować ostatniego dnia miesiąca. Wysokość oprocentowania środków wyznaczona będzie każdego miesiąca, według zmiennej stawki oprocentowania wyliczonej na podstawie stawki WIBID 1M x współczynnik stałej marży ... p.p., która w dniu otwarcia rachunku wynosi ...... % w stosunku rocznym. 2. Bank zawrze umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach określonych w złożonej ofercie ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Gminy Świlcza. 3. Korzystanie z międzybankowego elektronicznego systemu przelewów środków pieniężnych ELIKSIR. 4. Realizację poleceń przelewów (elektronicznych i papierowych) bez względu na siedzibę banku odbiorcy (krajowych i zagranicznych), z tym, że: a) przelewy dokonywane wewnątrz Banku powinny być realizowane w czasie rzeczywistym bez opłat i prowizji, b) przelewy do innych Banków złożone do godziny 14:30 powinny być realizowane w tym samym dniu roboczym, c) przelewy do innych Banków złożone po godzinie 14:30 powinny być realizowane najpóźniej w następnym dniu roboczym I sesją ELIXIR; 5. Przyjmowanie wpłat gotówkowych oraz dokonywanie wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku będą przyjmowane bez opłat i prowizji. 6. Przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki Zamawiającego bez pobierania opłat i prowizji. 7. Codzienne zapewnienie możliwości drukowania przez Zamawiającego wyciągów bankowych, w oferowanym systemie bankowości elektronicznej, bez opłat, prowizji. 8. Zapewnienie właściwego użytkowania systemu bankowości elektronicznej: sprzęt, instalacja, aktualizacja, serwis i szkolenia, bez opłat i prowizji np. kryptograficznego pozwalającego na bezpośrednie połączenie się z bankiem. 9. W ramach systemu bankowości elektronicznej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: a) ścisłe określenie uprawnień użytkowników zarówno dla każdej funkcji oferowanej przez system, jak i dostępu do danych poszczególnych rachunków, b) akceptacje transakcji z uwzględnieniem różnej klasy podpisów, c) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych, d) przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu według uzgodnionego między stronami harmonogramu, który umożliwi bezpieczne rozpoczęcie użytkowania systemu bankowego od pierwszego dnia miesiąca obowiązywania umowy, e) informowania użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank), f) telefoniczną obsługę typu help desk. 10. Zapewnienie możliwości eksportu wyciągu do systemu księgowego, bez opłat i prowizji. Eksportowi powinny podlegać podstawowe dane, takie jak: imię i nazwisko, (nazwa kontrahenta), adres, numer klienta, kwota, tytuł płatności. 11. "Zerowanie" rachunków bankowych jednostek budżetowych Gminy Świlcza, zgodnie z dyspozycjami Gminy Świlcza jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww rachunkach (np. odsetki bankowe) na wskazane rachunki, bez opłat i prowizji. 12. Udzielanie "na hasło" osobom upoważnionym przez Posiadacza Rachunku informacji telefonicznej o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia, bez opłat i prowizji. 13. Zapewnienie możliwości uzyskania przez Skarbnika Gminy lub osobę przez nich upoważnioną, informacji o stanie rachunków jednostek organizacyjnych, bez opłat i prowizji. 14. Możliwość: a) deponowania wolnych środków na lokatach automatycznego lokowania wolnych środków pieniężnych z konta budżetu Gminy Świlcza i wskazanych jednostek organizacyjnych na lokaty overnight i weekendowe, bez względu na wysokość środków, na koniec dnia - ostatnia operacja dnia, powrót środków pieniężnych z lokaty wraz z odsetkami następnego dnia roboczego jako pierwsza operacja, bez opłat i prowizji, b) deponowania wolnych środków na lokatach na warunkach negocjowanych (z wykorzystaniem poczty elektronicznej, telefonów ), bez opłat i prowizji, c) dostarczenia Zamawiającemu (w celu użytkowania w trakcie trwania umowy) narzędzia umożliwiającego wyliczanie odsetek od zwracanych depozytów (wadiów, zabezpieczeń należnego wykonania umowy). Przykładowo oferowanym narzędziem może być: kalkulator online, aktualizowany arkusz kalkulacyjny, informacja przesyłana z banku e-mail z załączonym wyliczeniem itp., bez opłat i prowizji; 15. Wydawanie blankietów czekowych zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 16. Wydawanie kart płatniczych bez opłat i prowizji, w zależności od potrzeb Zamawiającego (wypukłej-embosowanej). 17. Dokonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem rachunków wynikających z przepisów prawa bankowego, w tym: prowadzenia sald, wydawanie zaświadczeń oraz sporządzania aneksów do podpisania umów, bez opłat i prowizji. 18. Obsługa pracowników podmiotów biorących udział w realizacji przedmiotu umowy poza kolejnością we wskazanych kasach banku. 19. Wyznaczenie opiekuna - doradcy klienta - dla Zamawiającego, bez opłat i prowizji. 20. Wprowadzenie i zapewnienie usługi Rachunki Masowe, systemu wirtualnych rachunków kontrahenckich bez opłat i prowizji, która umożliwi automatyczną identyfikację masowych płatności i pozwala na: a) uzyskanie szybkiego dostępu do pełnej informacji o dokonywanych wpłatach na rachunek klienta, b) automatyzację księgowania wpłat w systemie ewidencji należności klienta. 21. Przelewy walutowe, SORBNET, sporadycznie dewizowe dostarczane do banku przez Zamawiającego w formie papierowej lub elektronicznej na rachunki prowadzone w banku lub w innym banku. 22. Możliwość uruchomienia odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy Świlcza na pokrycie przejściowego deficytu budżetowego do wysokości określonej corocznie w uchwale budżetowej. Przewiduje się wykorzystanie linii kredytowej przez 6 miesięcy w ciągu roku, co daje łącznie 12 miesięcy w okresie 2 lat, bez opłat i prowizji. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat z tytułu gotowości, a oprocentowanie będzie liczone wyłącznie od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Planuje się, że: - w 2017 roku kredyt odnawialny w rachunku bieżącym budżetu Gminy Świlcza będzie wynosił 1.500.000,00 PLN, - w 2018 roku kredyt odnawialny w rachunku bieżącym budżetu Gminy Świlcza będzie wynosił 1.500.000,00 PLN; 23. Przed pierwszym uruchomieniem kredytu w danym roku, o którym mowa w pkt. 22, Zamawiający zawiadomi Bank o zamiarze skorzystania z niego co najmniej 7 dni wcześniej i dostarczy wymagane przez Bank dokumenty. Uruchomienie tego kredytu powinno następować bez opłat i prowizji. 24. Wykonawca nie będzie naliczał od kwoty niewykorzystanego kredytu o którym mowa w pkt. 22 odsetek ani innych opłat. 25. Naliczanie i pobieranie odsetek od wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym powinno następować w ostatnim dniu każdego miesiąca. Wysokość oprocentowania wyznaczona będzie każdego miesiąca, jako suma średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBOR 1 M z miesiąca bieżącego i marży określonej w ofercie banku. Uruchomienie kredytu z pkt. 22 powinno następować bez prowizji i opłat; 26. Spłata kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym budżetu Gminy Świlcza będzie następowała do 31 grudnia każdego roku budżetowego z możliwością ponownego uruchomienia odnawialnego kredytu w następnym roku budżetowym, bez opłat i prowizji. 27. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy Świlcza, o którym mowa w pkt. 22: a) waluta kredytu - PLN, b) uruchomienie kredytu - bez konieczności uruchamiania dodatkowych procedur, c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania limitu kredytu w całości bądź w części, wcześniejszej spłaty kredytu, całkowitej rezygnacji z kredytu, bez ponoszenia z tych tytułów jakichkolwiek kosztów, d) spłata wykorzystanego limitu nastąpi z bieżących wpływów zaś spłata salda ujemnego jednorazowo na koniec okresu kredytowego, e) odsetki od kredytu naliczane są od faktycznie wykorzystanej kwoty zadłużenia w okresie obrachunkowym i nie ulegają kapitalizacji, f) podstawą kalkulacji odsetek jest kwota zadłużenia w danym dniu miesiąca obrachunkowego, g) spłata odsetek następować będzie w ciężar salda rachunku bieżącego budżetu Zamawiającego na ostatni dzień roboczy okresu obrachunkowego, h) w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania, i) Bank nie będzie naliczał od kwoty niewykorzystanego kredytu odsetek ani innych opłat, j) oprocentowanie kredytu będzie wyliczone według stawki WIBOR 1M plus stała marża banku, k) marża oznacza stopę procentową stałą dla całego okresu kredytowania. Bank w marży jest zobowiązany ująć wszystkie opłaty i koszty w taki sposób, aby stanowiły jedną stawkę procentową. W okresie kredytowania stawka marży nie może być podwyższana, l) Zamawiający zastrzega sobie prawo obsługi rachunku bankowego i linii kredytowej w formie bankowości elektronicznej z uwzględnieniem poczty elektronicznej z siedziby Zamawiającego, m) Bank po wygaśnięciu lub zamknięciu umowy kredytowej w terminie 7 dni zwróci i zwolni Zamawiającemu zabezpieczenia ustanowione na zabezpieczenie swoich wierzytelności; 28. W przypadku gdy siedziba banku, filii, oddziału lub inna placówka banku znajduje się poza granicami Gminy Świlcza, bank zobowiązany jest na własne ryzyko i własny koszt zapewnić codzienny odbiór i dostawę środków pieniężnych do i od Zamawiającego w godzinach 13.00 - 14.00 zgodnie z telefonicznym zgłoszeniem - bez opłat i prowizji. 29. Zamawiający informuje, że będzie prowadził rozliczenia kartami płatniczymi Visa, Visa Elektron, MasterCard, MasterCard Elektron, Maestro, American Express, Diners Club i ewentualnie innymi kartami płatniczymi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT160000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Głogowie Małopolskim,  centrala-bs.glogowmalopolski@bankbps.pl,  ul. Rynek 23,  36-060,  Głogów Małopolski,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 160000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 160000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160000.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.