eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków dydaktycznych i posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy al. Grunwaldzkiej 137 i przy ul. Wojska Polskiego 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-19

Elbląg: Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków dydaktycznych i posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy al. Grunwaldzkiej 137 i przy ul. Wojska Polskiego 1
Numer ogłoszenia: 97166 - 2016; data zamieszczenia: 19.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu , ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 629 0 505, faks 55 629 0 510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków dydaktycznych i posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy al. Grunwaldzkiej 137 i przy ul. Wojska Polskiego 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków dydaktycznych i posesji zewnętrznych otaczających obiekty Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy al. Grunwaldzkiej 137 i przy ul. Wojska Polskiego 1. 2) Pełny zakres usługi został określony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ; 3) Usługi sprzątania określone w Opisie przedmiotu zamówienia (ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ) będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy. 4) W miesiącach wakacyjnych od lipca do września sprzątanie będzie wykonywane w ograniczonym zakresie. Część pomieszczeń dydaktycznych, laboratoriów może być zamknięta, w zależności od grafiku zajętości sal, które są wynajmowane dla celów szkoleniowych, kulturalnych, konferencyjnych itp., przez co ulegnie zmianie ilość powierzchni do sprzątania oraz częstotliwość i rodzaj wykonywanych prac. Zamawiający zastrzega, że w okresie wakacyjnym będą wykonywane porządki generalne, cykliczne. O konieczności wykonania prac porządkowych i ich zakresie Zamawiający powiadomi Wykonawcę z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Ze względu na zmniejszone użytkowanie obiektu w okresie od lipca do września Zamawiający zastrzega możliwość zrezygnowania z codziennej usługi sprzątania wewnątrz budynku przy al. Grunwaldzkiej 137 do ok. 70% powierzchni ogólnej i wewnątrz budynku przy ul. Wojska Polskiego 1 do ok. 40% powierzchni ogólnej, co związane będzie z obniżeniem obciążenia Zamawiającego za usługę sprzątania. 5) Zakres porządków generalnych wykonywanych wewnątrz budynków w miesiącach wakacyjnych od lipca do września został określony w Opisie przedmiotu zamówienia (ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ). 6) Wszystkie prace muszą być wykonywane z zastosowaniem najnowszej technologii, sprzętu, wysokiej jakości materiałów i środków, w sposób fachowy, sprawny, dokładny i terminowy, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami i normatywami. 7) Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie profesjonalne urządzenia i narzędzia niezbędne do utrzymania czystości, przeznaczone do sprzątania powierzchni biurowych i wielkometrażowych, w tym m. in. froterki, odkurzacze piorące, wielofunkcyjne maszyny czyszczące, itp., w ilości pozwalającej wykonać niniejsze zamówienie. 8) Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie profesjonalne środki czystości niezbędne do realizacji zamówienia, w tym również środki zapachowe, zapachowe wkłady do pisuarów, worki do koszy na odpady oraz do niszczarek (pojemność koszy 60 l i 35 l), oraz worki na bioodpady zgodnie z obowiązującymi przepisami i inne, w ilości pozwalającej wykonać z należytą starannością niniejsze zamówienie. Przez pojęcie środki czystości Zamawiający rozumie preparaty służące utrzymaniu czystości tj. detergenty, np. środki do czyszczenia urządzeń sanitarnych, środki do czyszczenia okien, uniwersalne środki czyszczące, środki do nabłyszczania podłóg i inne. Ponadto Zamawiający wymaga zabezpieczenia środków zapachowych, zapachowych wkładów do pisuarów, worków na odpady (zgodnie z zapisami Opisu przedmiotu zamówienia). Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy zabezpieczenia środków higienicznych w postaci papieru toaletowego, mydła i ręczników papierowych. 9) Wykonawca stosować będzie środki czystości o bezspornie dobrej jakości, odpowiednie dla poszczególnych powierzchni, gwarantujące bezpieczeństwo (antypoślizgowe), o jakości zapewniającej wymagany poziom sprzątanych obiektów oraz nieniszczące swoim działaniem czyszczonych powierzchni. Środki chemiczne przeznaczone do profesjonalnego utrzymania czystości winny spełniać wymogi Polskich Norm oraz Unii Europejskiej i dopuszczone być do stosowania w Polsce w budynkach użyteczności publicznej. 10) Usługa sprzątania będzie wykonywana przy udziale personelu będącego w dyspozycji Wykonawcy, pod jego własnym nadzorem. 11) Wykonawca zapewni właściwą obsadę pracowników na wszystkich zmianach oraz stały, codzienny nadzór nad pracą serwisu sprzątającego przez osobę funkcyjną firmy, kierującą pracownikami, w czasie od rozpoczęcia do zakończenia pracy. Zamawiający dopuszcza, aby osoba ta jednocześnie wykonywała czynności związane ze sprzątaniem pomieszczeń. 12) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi zapewnić na terenie objętym przedmiotem zamówienia należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosi pełną odpowiedzialność za zatrudnione przez siebie osoby wykonujące prace związane z realizacją zamówienia, w tym za wypadki przy pracy spowodowane brakiem zachowania ostrożności czy brakiem wyposażenia pracowników w wymagany przepisami prawa bhp sprzęt i środki ochronne. 13) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w swojej siedzibie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu. Termin wizji lokalnej należy ustalać telefonicznie z kierownikiem Działu Gospodarczo-Technicznego, p. Małgorzatą Kordecką tel. 0-55 629-05-66.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (art.67 ust.1 pkt.6) stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego dla każdej z części, w zakresie: I części zamówienia - Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynku dydaktycznego i posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy al. Grunwaldzkiej 137. II części zamówienia - Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynku dydaktycznego i posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.90.00-2, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.00.00-6, 90.61.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w zakresie I i II części zamówienia. 2. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: 1) w zakresie I części zamówienia - Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynku dydaktycznego i posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy al. Grunwaldzkiej 137 - 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); 2) w zakresie II części zamówienia - Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynku dydaktycznego i posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1 - 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100); 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie w/w warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie części I zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże: co najmniej dwie usługi - każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych 00/100), polegającej na utrzymaniu czystości w budynkach użyteczności publicznej (tj. przeznaczonych na potrzeby np. administracji publicznej, szkolnictwa wyższego, oświaty) o powierzchni nie mniejszej niż 7000 m2 każdy, świadczona w ramach jednego kontraktu w systemie ciągłym przez co najmniej 12 miesięcy. w zakresie części II zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże: co najmniej dwie usługi - każda o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), polegającej na utrzymaniu czystości w budynkach użyteczności publicznej (tj. przeznaczonych na potrzeby np. administracji publicznej, szkolnictwa wyższego, oświaty) o powierzchni nie mniejszej niż 3000 m2 każdy, świadczona w ramach jednego kontraktu w systemie ciągłym przez co najmniej 12 miesięcy. Przez pojęcie obiekty użyteczności publicznej Zamawiający rozumie obiekty wymienione w § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2015.1422 z późn. zm.). Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego. Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie w/w warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie w/w warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie w/w warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty wypełniony według załączonego wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli 2) Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa - jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo, 3) Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas reakcji na zgłoszenie nieprawidłowości - 4
  • 3 - Dodatkowe usługi mycia okien w okresie trwania zamówienia - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) konieczność przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Zamawiającego (np. względy techniczne, organizacyjne, ekonomiczne) lub gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, b) zmniejszenie lub zwiększenie zakresu rzeczowego umowy, z powodu wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności np. zmiany wielkości powierzchni do sprzątania, zmiany zakresu oraz częstotliwości w zależności od aktualnych potrzeb oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w stosunku do określonych w umowie pod warunkiem uprzedniej akceptacji Zamawiającego, d) ograniczenie zakresu usługi wynikające z braku środków finansowych Zamawiającego, e) zmian Podwykonawców usługi, f) likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy, g) zmiana numeru konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych, h) usunięcie rozbieżności lub niespójności w treści Umowy (wraz z załącznikami oraz dokumentami stanowiącymi jej integralną część) w stosunku do treści oferty w zakresie niezbędnym do usunięcia tych rozbieżności lub niespójności, i) zmiany obowiązujących przepisów prawa, j) ustawowa zmiana stawki podatku VAT w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek: - gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np., gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego, - gdy zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy k) działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). 2) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ul. Wojska Polskiego 1 82-300 Elbląg pok. 215-316.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2016 godzina 11:00, miejsce: pok.18 Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ul. Wojska Polskiego 1 82-300 Elbląg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynku dydaktycznego i posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy al. Grunwaldzkiej 137.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynku dydaktycznego i posesji zewnętrznej otaczającej obiekt Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy al. Grunwaldzkiej 137, w szczególności: a) sprzątanie pomieszczeń dydaktycznych, biurowych, sanitarnych, laboratoriów, pomieszczeń ogólnodostępnych, ciągów komunikacyjnych i innych o powierzchni ok. 7 806,50 m2 - segment A-B i C, b) sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku o powierzchni ok. 4 227,97 m2, c) sprzątanie terenu zewnętrznego -działki wyspowej- o powierzchni ok.3 623,00m2, d) sprzątanie drogi dojazdowej o powierzchni ok. 2 851,98m2, e) koszenie trawników o powierzchni ok. 6 956,40m2- oraz koszenie trawników na działce wyspowej o powierzchni ok. 3 623,00m2, f) prace wykonywane w ramach akcji zima i inne. 2) Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem, rodzaj i ilość szacunkową elementów i powierzchni podlegających usłudze określa Opis przedmiotu zamówienia (ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ). 3) Usługa będzie realizowana w systemie zmianowym (segment A, B, C): a) w okresie od maja do czerwca i od października do maja (przez 9 miesięcy): - codziennie przez 5 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku: od g. 6: 00 do g. 14: 00 - minimum 2 osoby - do utrzymania czystości w budynku, od g. 17: 00 do g. 21: 00 - minimum 4 osoby - do utrzymania czystości w budynku, - w soboty i w niedziele, w szczególności w czasie trwania zjazdów studiów zaocznych (minimum 3 zjazdy w miesiącu, z zastrzeżeniem, że zjazdy mogą odbywać się co tydzień. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o planowanym terminie zjazdów z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem): od g. 17.00 do g. 21: 00 - minimum 2 osoby - do utrzymania czystości w budynku, b) w okresie od lipca do września (przez 3 miesiące) codziennie przez 5 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku od g. 6:00 do g. 10:00 - minimum 4 osoby - do utrzymania czystości w budynku oraz wykonania generalnych prac porządkowych, c) codziennie przez 5 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku (przez 12 miesięcy) od g. 6:00 do g. 10:00 - minimum 1 osoba do utrzymania czystości na terenie i prac na zewnątrz budynku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.90.00-2, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.00.00-6, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas reakcji na zgłoszenie nieprawidłowości - 4
    • 3. Dodatkowe usługi mycia okien w okresie trwania zamówienia - 6

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynku dydaktycznego i posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynku dydaktycznego i posesji zewnętrznej otaczającej obiekt Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1, w szczególności: a) sprzątanie pomieszczeń dydaktycznych, biurowych, sanitarnych, ciągów komunikacyjnych i innych o powierzchni ok. 3 728,06 m2, b) sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku o powierzchni ok. 1 621,61 m2, c) koszenie trawników o powierzchni ok. 1 003,10 m2, d) prace wykonywane w ramach akcji zima i inne. 2) Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem, w tym godziny wykonywania usługi (system zmianowy), rodzaj i ilość szacunkową elementów i powierzchni podlegających usłudze określa Opis przedmiotu zamówienia (ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ). 3) Usługa będzie realizowana w systemie zmianowym: a) w okresie od maja do czerwca i od października do maja (przez 9 miesięcy): - codziennie przez 5 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku: od g. 6:00 do g. 14:00 - minimum 1 osoba - do utrzymania czystości w budynku i do prac porządkowych na zewnątrz budynku, przy czym prace te będą wykonywane codziennie od 6:00 do 10:00, od g. 17:00 do g. 21:00 - minimum 2 osoby - do utrzymania czystości w budynku; - w soboty i w niedziele w czasie trwania zjazdów studiów zaocznych (minimum 3 zjazdy w miesiącu, z zastrzeżeniem, że zjazdy mogą odbywać się co tydzień. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o planowanym terminie zjazdów z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem): od g. 17:00 do g. 21:00 - minimum 1 osoba - do utrzymania czystości w budynku; b) w okresie od lipca do września (przez 3 miesiące): - codziennie przez 5 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku: od g. 6:00 do g. 10:00 - minimum 2 osoby - do utrzymania czystości w budynku, do prac porządkowych na zewnątrz budynku, do wykonania generalnych prac porządkowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.90.00-2, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.00.00-6, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas reakcji na zgłoszenie nieprawidłowości - 4
    • 3. Dodatkowe usługi mycia okien w okresie trwania zamówienia - 6

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.